設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] Ipod + RockBox pokingrun 2009-9-30 11:32 02025 pokingrun 2009-9-30 11:32
attach_img [合併式擴音機] 想問呢個mix點配好? donji 2009-9-26 20:53 42206 donji 2009-9-29 22:33
attach_img [請教] 聽lpcd會唔會傷cdp的光頭?  ...2 lskthomas 2009-9-28 14:29 155022 kan 2009-9-29 12:59
attach_img [討論] 意料之外的收獲 火機 2009-9-28 10:44 73106 KUNGKUNG 2009-9-29 12:47
attach_img [請教] 低階合併機聽歌 vs 中高階AV擴音機  ...2345 athensc 2009-9-8 12:50 4114080 鐵心心 2009-9-28 15:03
attach_img [合併式擴音機] 新玩具...買到窮....  ...2345 howin 2009-8-9 23:22 4313643 googleli 2009-9-27 14:07
attach_img [討論] WHERE有賣擴散板[白色發泡膠果種] 鐵心心 2009-9-26 18:58 23353 鐵心心 2009-9-26 19:31
attach_img [請教] 請各大大 ching 幫手!  ...2 ol3cjoecool 2009-9-22 22:23 104414 KUNGKUNG 2009-9-25 13:20
attach_img [討論] 技術字眼 agree Jadis 2009-9-24 04:55 82758 ironZ 2009-9-25 10:45
attach_img [合併式擴音機] 我偷偷暗戀了它!  ...234 pigpighung 2009-9-22 01:37 3310295 bbaba 2009-9-24 15:19
attach_img [討論] 從一個volume掣開始 (結局篇)  ...23456..7 mankoo米高 2009-7-21 23:50 6324324 yazhou 康師父 2009-9-24 02:56
attach_img [喇叭組合] 新玩具又到啦 Dynaudio C1 attachment agree  ...23456 kingyan 2009-8-11 17:51 5319539 googleli 2009-9-23 21:03
attach_img [請教] 新手請教黑膠盤問題  ...2 donji 2009-9-18 18:21 135388 狐滴hp2210 2009-9-22 12:44
attach_img [請教] taoc 25pin釘墊好唔好嫁?  ...23 火機 2009-7-22 11:07 2410259 ironZ 2009-9-21 01:33
attach_img [教學] 窮人小友好文轉載<挑選購買發燒音響經驗談> digest agree chyhm 2009-9-20 14:01 94177 chyhm 2009-9-20 22:36
attach_img [喇叭組合] 7000$ 抵  ...234 singex 2009-9-1 22:19 3612674 danny 2009-9-20 16:06
attach_img [電源線] 新仔 DIY Sound From Heaven SFH President X agree  ...2345 anthonyc 2009-9-5 00:39 4216035 7面鳥 2009-9-20 14:42
attach_img [請教] 部機d聲唔夠實, 應該升級邊樣?  ...234 lskthomas 2009-9-4 13:28 3510048 PandaMan 2009-9-20 02:05
attach_img [Music Streamer 串流播放機] Luxman D-38u CD 唱盤/轉盤 (轉載) wil-wil 2009-9-19 01:40 14145 ironZ 2009-9-19 16:34
attach_img [請教] 合并AMP开機後有雜声 ah_sai 2009-9-18 10:42 93137 ah_sai 2009-9-19 10:16
attach_img [喇叭組合] Tannoy Stirling SE 改寫大英辭典的傳奇 (轉載) wil-wil 2009-6-21 03:47 15533 hactl 2009-9-18 22:50
attach_img [討論] 屋企部陳年先鋒2聲道擴音機終於玩完...  ...2 leebear123 2009-9-13 21:36 185605 leebear123 2009-9-18 20:13
attach_img [合併式擴音機] Int Amp 聽歌之餘又比AV amp用  ...23456..7 Einstein 2009-9-14 15:03 6119903 xx666hk 2009-9-18 16:54
attach_img [請教] 做了二五, 無買Eason Chan (LPCD 45), 反而買左呢隻.... attachment  ...23 火機 2009-9-17 12:45 258413 鐵心心 2009-9-18 14:51
attach_img [討論] hatcl小道具 hactl 2009-9-8 23:23 93591 Einstein 2009-9-17 09:54
attach_img [合併式擴音機] Onkyo C-S5VL SACD 唱盤與 A-5VL 綜擴 (轉載)  ...2 wil-wil 2009-7-28 00:09 168367 火機 2009-9-17 09:20
attach_img [用家報告分享] 窮人系列之我的cas agree  ...234 sunny6628 2009-9-11 10:18 3512639 bbbaba 2009-9-16 17:12
attach_img [合併式擴音機] USB 舊式唱碟播放機 (轉載) wil-wil 2009-9-14 23:09 32667 ming 2009-9-15 00:59
attach_img [合併式擴音機] 樹皮都無得食  ...2345 bbaba 2009-9-11 23:31 4811632 bbaba 2009-9-14 17:53
attach_img [電源線] NBS Omega Extremem I PC 改頭尾插 agree  ...2 kingyan 2009-9-10 18:07 125925 kingyan 2009-9-13 18:00
attach_img [請教] asus u1 usb sound卡  ...2 DANNY839 2009-9-1 03:42 115780 rickytoto 2009-9-13 16:33
attach_img [音響配件] CSE RK-100 用了5天爆火牛 attachment agree  ...2345 kingyan 2009-9-6 18:29 4217643 abba99 2009-9-12 19:17
attach_img [討論] 黃石公園 CD WHERE可以搵到? 鐵心心 2009-9-12 18:19 02061 鐵心心 2009-9-12 18:19
attach_img [請教] 梅豔芳cd  ...23456..7 mankoo米高 2009-6-4 14:00 6421418 mankoo米高 2009-9-12 01:54
attach_img [請教] Teac mini Hifi  ...23 原明 2009-8-28 08:47 2310189 原明 2009-9-11 18:19
attach_img [請教] 有冇ching用過vegen audio的amp同cdp? lskthomas 2009-9-10 22:16 02301 lskthomas 2009-9-10 22:16
attach_img [電源線] 白癡新手急問,喇叭插頭問題  ...2 chingok 2009-9-8 21:17 195447 skhgc 2009-9-9 22:24
attach_img [請教] cd 發霉怎麼辦??  ...2 sayye@h 2009-9-8 11:52 135141 狐滴hp2210 2009-9-9 12:20
attach_img [電源線] 入左條 NBS Omega Extremem I PC 插 AMP attachment agree kingyan 2009-9-8 18:22 83533 lskthomas 2009-9-8 22:44
attach_img [請教] LPCD 1630 KUNGKUNG 2009-9-5 21:00 42740 wllee 2009-9-8 12:11
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊