設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [用家報告分享] Coupulare 珊瑚墊  ...2 ckw3031 2009-9-6 13:47 156004 maner394 2009-9-8 09:29
attach_img [請教] 唔想用電視喇叭 singex 2009-9-6 14:36 43367 singex 2009-9-7 21:15
attach_img [喇叭組合] 今晚上個朋友度試對B&W 802 S3  ...23 chhanthony 2009-9-5 00:10 2213355 狐滴hp2210 2009-9-7 18:26
attach_img [討論] -- 聖杯 -- agree  ...2345 kingyan 2009-9-3 11:48 4515550 鐵心心 2009-9-6 18:31
attach_img [討論] <轉貼> 倪匡對玩Hi-Fi既睇法 agree  ...23 lskthomas 2009-8-27 13:26 208910 obee 2009-9-4 15:09
attach_img [請教] 馬仔 5003  ...2 ming 2009-9-2 16:50 154830 ming 2009-9-4 11:40
attach_img [請教] 鄧紫棋 GEM TANG 18 PLUS ( 限量紀念版 )  ...2 ktommy 2009-9-2 15:26 155667 babuwa 2009-9-3 21:27
attach_img [討論] Movie930  ...23 skhgc 2009-8-26 20:58 237840 mickymouse2000 2009-9-3 14:55
attach_img [電源線] 新線又來啦 agree  ...234 kingyan 2009-8-12 21:37 3410228 kingyan 2009-9-3 10:04
attach_img [用家報告分享] 紙箱一個  ...23 ah_sai 2009-9-1 19:29 216487 ah_sai 2009-9-2 12:37
attach_img [請教] 大鵬野.... fr888 2009-9-1 17:32 12311 elite 2009-9-1 23:11
attach_img [請教] 部擴音機條fuse一開機就燒!!!  ...23 leebear123 2009-8-23 17:51 209817 Frank 2009-9-1 17:57
attach_img [請教] 依種線邊度有得買?  ...2 b2337 2009-8-30 01:25 104220 skhgc 2009-9-1 15:15
attach_img [用家報告分享] 新手第一次出mk樓上買既硬性毒品  ...2 leebear123 2009-8-30 21:47 135251 adafong28 2009-9-1 01:23
attach_img [請教] 買Hi Fi 架 一問 MM622 2009-8-30 22:55 96164 ckman0302 2009-9-1 00:15
attach_img [請教] 有關 MARANTZ PM7001 ahkit18 2009-8-31 10:15 02761 ahkit18 2009-8-31 10:15
attach_img [電源線] 用蕉插 vs 唔用直接駁 speaker 同 Amp好聲?  ...2 eggcake92 2009-8-24 17:31 165967 yuppi 2009-8-29 19:36
attach_img [用家報告分享] YAMAHA 新 CD-S300 eggcake92 2009-8-29 19:27 04455 eggcake92 2009-8-29 19:27
attach_img [用家報告分享] Luxman E200 Phono agree 7500martin 2009-8-24 17:16 85782 WE300B 2009-8-29 01:17
attach_img [請教] 請問陳潔麗的哭砂收錄起邊隻CD 度?  ...2 ronan 2009-8-16 23:44 124795 skhgc 2009-8-28 22:06
attach_img [請教] 想upgrade部cdp及喇叭  ...2 josephm 2009-8-24 16:29 124984 josephm 2009-8-28 13:47
attach_img [Music Streamer 串流播放機] Marantz 馬蘭士 CD6003 新 CD 機 (轉載) agree  ...23456..7 wil-wil 2009-7-7 22:57 6832604 611323 2009-8-27 21:17
attach_img [電源線] 有無RCA線推介  ...23 bugigi 2009-6-28 22:46 2814411 skybaba 2009-8-27 18:29
attach_img [音響配件] 小手術 - CDP 換 fuse agree  ...23 syau 2009-8-22 10:20 268901 skybaba 2009-8-27 16:14
attach_img [電源線] 可不否推介平平地既 RCA cable ?  ...2 eggcake92 2009-8-24 23:38 175574 skybaba 2009-8-27 16:03
attach_img [請教] 睡房HIFI  ...23 skinwong 2009-8-20 16:06 208350 skinwong 2009-8-27 15:17
attach_img [請教] BUDGET $500, 有冇耳筒推介?  ...2 zz9999 2009-8-25 23:55 124736 sk236 2009-8-27 10:41
attach_img [討論] 有無師兄報左KEF Concept Blade鑑聽會?(內有link) agree rasheed 2009-8-21 01:45 92849 agent_smith 2009-8-26 16:04
attach_img [請教] 請問6K有咩2.0喇叭+ amp組合 danny 2009-8-25 12:48 32348 danny 2009-8-26 06:22
attach_img [用家報告分享] 麥景圖 C22 + MC75 60th 週年限量紀念金版 - 音樂鑑賞會 avmilk 2009-8-25 22:22 12227 呀牛 2009-8-25 22:45
attach_img [討論] 玩黑膠與玩機器 agree 245141525 2009-8-25 20:28 52715 tomboy 2009-8-25 21:54
attach_img [請教] 音源訊號問題 yip2005 2009-8-23 12:28 32539 yip2005 2009-8-23 23:40
attach_img [請教] 請問陳百強邊張CD / SACD最好聽?  ...2 aibo99 2009-8-20 09:17 148004 mas_cat 2009-8-23 19:44
attach_img [合併式擴音機] AudioValve Assistent 100 綜擴 (轉載) wil-wil 2009-8-22 14:23 02760 wil-wil 2009-8-22 14:23
attach_img [電源線] 請問喇叭線  ...23 ming 2009-7-20 17:20 259159 tonma 2009-8-21 22:16
attach_img [請教] 一個關於線既問題 都幾新手 希望大家請教一下(有圖) chiangchben 2009-8-20 18:05 62867 tonma 2009-8-21 17:43
attach_img [音響配件] 不正確使用MoPAD 的報告 agree 諸星當 2009-8-20 16:16 86491 lskthomas 2009-8-21 11:32
attach_img [請教] mankoo有問題問你 教下我ok?多謝你呀 chiangchben 2009-8-20 20:08 42659 mankoo米高 2009-8-21 01:33
attach_img [音響配件] 膽機針插不能用在av amp針插頭?  ...2 keung007hk 2009-8-18 22:18 135596 狐滴hp2210 2009-8-20 16:54
attach_img [請教] 發燒錄音CD  ...2 MM622 2009-8-18 10:50 115034 syau 2009-8-20 13:38
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊