設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [音響配件] WIREWORLD USB + DAC MAGIC  ...23 ming 2009-7-13 12:44 2710970 hkcooler 2009-7-22 17:42
attach_img [用家報告分享] Gutwire NotePad2  ...2 ckw3031 2009-7-21 08:12 108048 kingyan 2009-7-22 16:20
attach_img [音響配件] 空間聲學處理新利器 (轉載) wil-wil 2009-7-22 01:54 24002 kingyan 2009-7-22 16:17
attach_img [討論] 原來我地 POST76既團購都好出名..... 火機 2009-7-22 11:57 22729 wil-wil 2009-7-22 15:30
attach_img [喇叭組合] ENERGY RC-70 eggcake92 2009-7-20 12:40 93744 lskthomas 2009-7-22 13:53
attach_img [討論] 華星DSD復刻經典 - 梅豔芳 ING 2009-7-21 21:40 22767 a888 2009-7-21 23:53
attach_img [電源線] 請問呢條係咩牌子喇叭線 ming 2009-7-21 00:44 22702 ming 2009-7-21 12:02
attach_img [請教] Cambridge Audio 650C CD Player monov 2009-7-20 16:32 84714 lskthomas 2009-7-21 10:07
attach_img [音響配件] 係第2個論壇見到 唔係呀  ...23456 ming 2009-7-13 13:32 5014657 mankoo米高 2009-7-20 23:58
attach_img [討論] 小修正,大改善,對LP45重新認識 kkchan1234 2009-7-20 17:12 93848 粟米湯 2009-7-20 23:45
attach_img [電源線] 驚喜 一浪接一浪  ...23 ming 2009-7-19 11:59 268861 KUNGKUNG 2009-7-20 12:37
attach_img [電源線] 想搵 RCA attachment  ...23 cmanlui 2009-7-14 12:17 268755 ming 2009-7-20 11:25
attach_img [討論] Home Visit Tube Setup attachment  ...2 Roy 2007-6-20 16:00 186284 Prince168 2009-7-20 07:05
attach_img [請教] SACD Player jackygt2000 2009-7-15 23:50 32985 skhgc 2009-7-19 18:02
attach_img [合併式擴音機] 新玩具到步啦 agree  ...23 kingyan 2009-7-4 11:48 288370 raymondcch 2009-7-17 22:50
attach_img [請教] 大家覺得0404定dac magic 接電腦,邊部會好聲D?  ...23 Eggsman 2009-7-3 02:41 249985 ming 2009-7-17 14:26
attach_img [請教] DACMagic setting 問題  ...2 Eggsman 2009-7-9 01:51 156650 ming 2009-7-17 13:04
attach_img [請教] ASIO setting for dac magic lskthomas 2009-7-14 09:25 63080 lskthomas 2009-7-17 10:02
attach_img [請教] 請比D意見 easy2056 2009-7-14 23:53 82545 radhk 2009-7-17 08:01
attach_img [請教] 平時唔聽歌時, 大家會唔會熄機 (闗電源)?  ...23 lskthomas 2009-7-14 14:01 227062 米赫洛域 2009-7-16 21:54
attach_img [討論] usb audio asio driver Andy 2009-7-15 16:28 83945 ming 2009-7-16 11:56
attach_img [請教] 想加Remote控制電腦播歌 obee 2009-7-14 12:05 42389 obee 2009-7-15 15:17
attach_img [喇叭組合] 請問有無師兄聽過Cambridge SL 30 speaker?? Eggsman 2009-7-14 20:29 53825 ming 2009-7-14 21:32
attach_img [音響配件] DAC Magic 入手 ^^  ...23456..7 Eggsman 2009-7-6 19:49 6318960 ming 2009-7-13 14:58
attach_img [請教] 點樣從現有wav file去create cue sheet? lskthomas 2009-7-13 09:40 44133 ming 2009-7-13 13:11
attach_img [合併式擴音機] Naim 推出 5部 XS 系列器材 ... wil-wil 2009-7-4 01:21 23949 smallfatty 2009-7-13 03:47
attach_img [音響配件] cd 盤 tomboy 2009-7-11 21:32 83127 tomboy 2009-7-12 18:51
attach_img [用家報告分享] Audio Research Reference 5 (轉載) avmilk 2009-7-12 15:09 23690 WE300B 2009-7-12 16:20
attach_img [討論] Flac 音質問題 ...  ...23 wil-wil 2009-7-7 18:20 278998 wil-wil 2009-7-11 22:38
attach_img [請教] 已搬CD鋪  ...2 kengtr 2009-7-8 12:42 145874 tonma 2009-7-10 18:23
attach_img [討論] 擴音機一問 mryeung 2009-7-5 17:27 53244 lskthomas 2009-7-9 17:08
attach_img [用家報告分享] 新玩具 - 馬蘭士 鐳射唱盆  ...23456..7 ming 2009-7-5 17:00 6019419 米赫洛域 2009-7-8 19:54
attach_img [討論] 歷年十大中文金曲頒獎音樂會 mankoo米高 2009-7-7 20:26 43131 mankoo米高 2009-7-7 23:51
attach_img [討論] 電子水平儀  ...2 avmilk 2009-7-5 17:43 115310 kingyan 2009-7-7 14:08
attach_img [喇叭組合] 有無師兄聽過呢對喇叭??  ...2 Eggsman 2009-7-6 02:57 156041 狐滴hp2210 2009-7-7 10:34
attach_img [討論] HiFi Gallery 一游 agree  ...23 hintel 2009-7-1 18:31 269903 焱風 2009-7-6 20:30
attach_img [電源線] 唔知大家有無用過oyaide elec 既5N pure silver solid core huen0442 2009-7-5 02:23 63598 bbaba 2009-7-6 10:49
attach_img [討論] 師兄們,你地同唔同意外國印製的cd比 本地的好?? muse2705 2009-7-4 16:16 52952 mankoo米高 2009-7-6 10:47
attach_img [請教] 點解05 fd 用RCA 去2808 到聽歌時AL 24 processing plus 燈仔無左 huen0442 2009-7-6 01:06 32555 mankoo米高 2009-7-6 10:37
attach_img [喇叭組合] Sonus Faber Monitor avmilk 2009-7-5 18:35 33603 ming 2009-7-5 20:05
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊