設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [用家報告分享] 又出事........  ...2 elite 2009-8-19 00:29 115320 wil-wil 2009-8-20 00:50
attach_img [喇叭組合] Kenwood ec direct 水晶喇叭 ming 2009-8-19 22:44 12595 wildwolf007 2009-8-19 23:03
attach_img [請教] DACMAGIC 請教 digest  ...234 easy2056 2009-7-25 20:55 3714770 ming 2009-8-19 15:44
attach_img [喇叭組合] Acoustic Zen Adagio 報告 ckw3031 2009-8-18 01:12 23545 kingyan 2009-8-19 01:03
attach_img [討論] CD & DVD 同一個 Album 都買咗嘅軟件 vchai 2009-8-10 22:57 72858 vchai 2009-8-18 23:00
attach_img [請教] 有咩CDP適合聽ROCK歌? 怪獸 2009-8-16 15:34 82700 怪獸 2009-8-18 20:52
attach_img [請教] 救命亞! 屋企部擴音機出聲有d問題 leebear123 2009-8-18 19:07 01927 leebear123 2009-8-18 19:07
attach_img [請教] 買 SACD PLAYER 請教  ...234 Raphael 2009-8-7 15:11 3611701 ktommy 2009-8-18 12:36
attach_img [討論] 尋寶..... elite 2009-8-18 03:48 01820 elite 2009-8-18 03:48
attach_img [討論] 今日3隻 呀牛 2009-8-7 23:27 42538 danny 2009-8-17 23:28
attach_img [請教] Sonus Faber - 鋼琴樂曲 MM622 2009-8-17 22:02 01986 MM622 2009-8-17 22:02
attach_img [請教] 平價cdp選擇  ...23456 rx79g 2009-5-8 14:42 5519428 howin 2009-8-17 11:37
attach_img [請教] MARANTZ PM15S2有消息開賣未? siushan1011 2009-7-31 01:47 84371 taddy 2009-8-15 17:15
attach_img [電源線] $550 USD per 1m USB cable(轉載) hintel 2009-8-8 15:49 83322 Kelvin 2009-8-15 03:22
attach_img [討論] 有没有听过这个歌手 teddyc1010 2009-8-15 01:52 32214 teddyc1010 2009-8-15 03:17
attach_img [電源線] 請問入門級optical and coxial cable  ...23 smartfai 2009-8-13 00:01 218021 kennnnnn 2009-8-15 00:49
attach_img [音響配件] 我都收到啦 agree kingyan 2009-7-28 15:35 93562 kennnnnn 2009-8-15 00:02
attach_img [討論] 買完dac, 想換amp  ...234 lskthomas 2009-7-24 10:29 3011221 lskthomas 2009-8-14 13:32
attach_img [討論] [HIFI版官方有獎遊戲] 問題 - 有獎品(揭曉得獎者)  ...23 Jadis 2009-8-7 02:35 226679 245141525 2009-8-13 18:05
attach_img [討論] Syau 兄 Jadis 2009-8-13 11:57 12097 syau 2009-8-13 14:32
attach_img [合併式擴音機] My new Cdp & int.amp  ...23 choiwailee 2009-8-9 09:50 258488 狐滴hp2210 2009-8-13 14:26
attach_img [合併式擴音機] 請問有出過 melody sp3w 膽機嗎? 在網上找不到~  ...23 keung007hk 2009-8-2 17:04 259253 bbaba 2009-8-13 13:02
attach_img [討論] 方大同 - Timeless (Khalil首張翻唱專輯)[Aug 11推出] Will 2009-8-5 18:36 53326 lskthomas 2009-8-12 16:10
attach_img [請教] 請問由Dac Magic入Onkyo 606用咩線最好聲呢? ZooKeeper 2009-8-11 17:19 53167 ZooKeeper 2009-8-12 15:14
attach_img [電源線] 想買Speaker Cable Pls help eggcake92 2009-8-12 11:39 02095 eggcake92 2009-8-12 11:39
attach_img [討論] [HIFI版官方有獎遊戲] 問題 - 有獎品(2) Jadis 2009-8-12 03:50 32409 Raphael 2009-8-12 09:35
attach_img [討論] 對DAC的一些見解 agree  ...23 Jadis 2009-7-2 12:55 2710541 ccs 2009-8-12 01:40
attach_img [討論] 09香港高級視聽展 以外收穫  ...2 Ken704 2009-8-8 01:23 176580 Raphael 2009-8-11 15:05
attach_img [用家報告分享] 新入一隻LP45......(有D失望)  ...2 chyhm 2009-8-9 10:14 125209 chingki123 2009-8-11 08:40
attach_img [討論] 【2009 影音展資訊】蔡琴 2009 全新專輯《愛像一首歌》發佈會 agree  ...2 Ken704 2009-8-8 01:16 145859 小瑟 2009-8-10 17:07
attach_img [音響配件] 新玩具又到啦 agree  ...234 kingyan 2009-8-3 21:17 3610415 kingyan 2009-8-10 16:22
attach_img [討論] 【2009 影音展資訊】麥景圖 60 周年限量紀念金版 wil-wil 2009-8-8 01:30 73699 kennethc 2009-8-10 16:10
attach_img [請教] 有咗dac後, cd player對音質有乜影響呢? lskthomas 2009-8-10 10:22 44038 chyhm 2009-8-10 15:43
attach_img [請教] 黑膠唱盤問題 smartfai 2009-8-8 08:39 42630 brianchum 2009-8-10 13:31
attach_img [討論] 高級影音展點滴 Jadis 2009-8-10 03:37 12437 Raymond仔 2009-8-10 10:45
attach_img [請教] 窮人想升級.... Eggsman 2009-8-9 18:57 01960 Eggsman 2009-8-9 18:57
attach_img [請教] 小弟想入部cd機...不過我咩都唔識...求師兄推介...  ...23456 leebear123 2009-7-26 22:00 5218124 chyhm 2009-8-9 14:26
attach_img [請教] 紫水晶cd buzz1229 2009-8-5 00:36 22681 buzz1229 2009-8-8 00:23
attach_img [請教] 超高音揚聲器 waterman 2009-8-6 01:02 64605 hintel 2009-8-6 22:08
attach_img [請教] 自已動手改喇叭 dennie 2009-8-5 23:06 52711 xmarkx 2009-8-6 21:38
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊