設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] CD5003 and CA 640C v2  ...23 eddyman 2009-9-30 12:19 217446 eddyman 2009-10-15 13:09
attach_img [討論] 對靚聲, 靚錄音的定義 雷因 2009-10-8 22:15 92635 KUNGKUNG 2009-10-15 12:42
attach_img [討論] 開心大發現!!!!  ...2 muse2705 2009-10-13 22:45 165040 leebear123 2009-10-14 19:42
attach_img [請教] Beginner for Tube Amp supertenchung 2009-8-30 15:52 72947 snoopy88 2009-10-14 11:35
attach_img [請教] 新仔想玩 2.0 預算6k  ...2 jjp 2009-8-7 12:29 125093 7面鳥 2009-10-13 22:15
attach_img [請教] CA 640a V2 + CA640C V2 jassxzy 2009-10-13 10:08 62744 syau 2009-10-13 16:08
attach_img [合併式擴音機] Cambridge Audio 740A/840A  ...2 lamswim 2009-10-11 23:44 1112273 jasonbiker 2009-10-13 13:42
attach_img [Music Streamer 串流播放機] Teac reference 600 CD player cow123 2009-10-12 22:39 43306 jasonbiker 2009-10-13 12:20
attach_img [電源線] 試玩Synergistic Research AV Decor信號線 digest 小瑟 2009-10-13 10:18 02264 小瑟 2009-10-13 10:18
attach_img [討論] 想改善聽歌音質,入CDP OR INT AMP 好?  ...2 ronan 2009-10-4 02:51 125198 felixtwk 2009-10-12 16:55
attach_img [Music Streamer 串流播放機] 用同軸或optical去DAC, 比較好?  ...2 edhuen 2009-10-11 15:52 145975 radhk 2009-10-12 15:37
attach_img [請教] Connection of DAC supertenchung 2009-10-11 23:15 42655 howin 2009-10-12 10:57
attach_img [Music Streamer 串流播放機] 有dac magic, 點升級cd player好...  ...23456..14 lskthomas 2009-9-28 13:52 13335518 maner394 2009-10-12 09:38
attach_img [電源線] 想問下條2兩條RCA線 ?  ...2 xx666hk 2009-10-5 10:35 195732 forumboy 2009-10-11 22:46
attach_img [電源線] 試玩Synergistic Research AV Decor信號線 agree 鐵心心 2009-10-10 18:07 42899 鐵心心 2009-10-11 16:31
attach_img [用家報告分享] Stello CDT100一問 EYE 2009-10-3 16:05 95921 EYE 2009-10-11 15:54
attach_img [請教] BOSE IN-EAR 評價如何?  ...2 buzz1229 2009-10-9 22:36 174852 forumboy 2009-10-10 23:25
attach_img [請教] 金藏集及百花齊放 buzz1229 2009-10-9 22:31 22323 buzz1229 2009-10-9 22:37
attach_img [電源線] 唔知有冇 ching 用過呢條線 rlwk2009 2009-10-9 21:16 32475 forumboy 2009-10-9 21:42
attach_img [請教] 市面上咁多制式既cd jacky622 2009-10-8 21:18 22039 kan 2009-10-9 19:51
attach_img [喇叭組合] 請問各位ching知道邊到有Roger LS3/5a賣呀?? anthonyc 2009-10-8 14:57 32650 狐滴hp2210 2009-10-9 12:24
attach_img [Music Streamer 串流播放機] 黑膠靜電如何是好? donji 2009-10-5 22:39 92802 donji 2009-10-8 22:03
attach_img [電源線] 新舊款 PAD Venustas SC agree kingyan 2009-10-7 22:03 43192 kingyan 2009-10-8 13:55
attach_img [電源線] 入咗對 PAD Venustas Praesto Revision SC attachment agree kingyan 2009-10-7 15:38 83357 mincow 2009-10-8 13:50
attach_img [請教] 有無師兄用Monitor Audio喇叭做2 Channel? googleli 2009-10-6 12:10 22421 Gautau 2009-10-7 17:22
attach_img [請教] PMC DB1i speaker,應該配乜amp好?  ...2 king66105 2009-9-9 11:24 157687 jasonbiker 2009-10-7 16:09
attach_img [討論] 買左兩張CD 鐵心心 2009-10-4 15:29 82427 鐵心心 2009-10-7 14:32
attach_img [討論] 除了sacd, xrcd ... blu-spec, hqcd, shm sorry 2009-10-6 14:34 22158 moliu 2009-10-6 18:43
attach_img [合併式擴音機] 終於半影音分家啦 tatat288 2009-10-4 22:41 63399 tatat288 2009-10-5 21:52
attach_img [討論] CDP機殼縲絲  ...2 ckw3031 2009-10-4 04:49 175071 skhgc 2009-10-5 10:33
attach_img [合併式擴音機] Audiolab 8000s配咩powercord同RCA好?  ...2 donji 2009-9-30 17:44 126302 yuenmichael 2009-10-5 03:19
attach_img [請教] 想買對bookshelf喇叭  ...2 paulthesinner 2009-9-29 23:51 174941 yuenmichael 2009-10-5 03:11
attach_img [討論] 各位用咩portable music player及earphone/headphone?  ...23456 lskthomas 2009-8-27 09:40 5813834 史提芬周 2009-10-4 17:37
attach_img [請教] 想買對27"吋以上腳架~ jayngan 2009-10-3 23:02 21870 danny 2009-10-4 11:48
attach_img [討論] 有冇人買咗陳潔麗嘅新曲加精選呀? jt24 2009-10-2 18:26 92695 jt24 2009-10-3 09:59
attach_img [請教] 書架式喇叭釘腳一問....  ...2 anthonyc 2009-9-28 13:22 126598 ccwoliver 2009-10-3 08:43
attach_img [Music Streamer 串流播放機] 中秋節禮物 radhk 2009-10-2 20:58 73136 aegysd 2009-10-3 01:09
attach_img [合併式擴音機] T-AMP mod 改  ...23456..9 Eggsman 2009-9-21 23:14 8028385 ccwoliver 2009-10-2 15:30
attach_img [請教] Good CD  ...2 cmsjkung 2009-9-30 21:39 154764 chyhm 2009-10-2 10:09
attach_img [請教] 請懂電學師兄指教(電源處理器)一項! pigpighung 2009-9-30 01:35 22761 狐滴hp2210 2009-9-30 12:34
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊