設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 後置問題 kkbut18 2012-7-17 19:28 51201 rlwk2009 2012-7-18 22:36
attach_img [請教] 筆值有限,求意見。  ...234 eddiesteph 2012-7-15 09:00 344505 a888 2012-7-18 21:17
attach_img [影音配件] 有冇釘+墊好介紹??? ropresident 2012-7-18 15:48 21438 gikifk 2012-7-18 20:48
attach_img [請教] 選購blu ray player  ...23456..7 kkbut18 2012-7-17 19:34 677866 galleryng 2012-7-18 19:22
attach_img [請教] Inakustik vs Audioquest HD6-1 天線  ...2 kinanem123 2012-7-18 00:30 123652 kinanem123 2012-7-18 18:28
attach_img [請教] 老麥玩by pass  ...2 donji 2009-11-30 18:56 123864 izaak 2012-7-18 18:08
attach_img [投影機/幕] 調較投影機(JVC X30)  ...2 angusluk 2012-7-18 12:28 102701 chhanthony 2012-7-18 17:52
attach_img [討論] 各位CHING幾耐換一次電視呢?  ...2 無聊小貓 2012-7-18 14:02 102132 tennishk 2012-7-18 17:31
attach_img [請教] 請問7.1聲道碟係5.1聲道機播,係咪會冇左2聲道既聲 sugimoto 2012-7-18 15:22 11041 ericcch 2012-7-18 16:09
attach_img [請教] Pioneer LX55 Yamaha v863 Philips TV 860 2012-7-18 14:05 0895 860 2012-7-18 14:05
attach_img [討論] Ken Kreisel speaker is coming... squallho1 2012-7-17 15:46 71786 Vader 2012-7-18 14:01
attach_img [顯示器] Sony hx850 有買就快喇  ...23 heven 2012-7-6 00:40 225890 heven 2012-7-18 13:45
attach_img [請教] 喇叭架 kkbut18 2012-7-18 00:45 71488 kkbut18 2012-7-18 12:52
attach_img [顯示器] Panasonic ST30,ST50 個人意見分享 tickyluk 2012-7-6 01:07 42938 無聊小貓 2012-7-18 11:33
attach_img [請教] LG 32LM6690 or SONY EX650 邊部好? kkchan1234 2012-7-14 17:55 52455 joe_76 2012-7-18 10:41
attach_img [影音配件] 奉勸大家一次過........真係好辛苦(地櫃終於都入宮了!!) digest agree  ...23456..16 小瑟 2012-3-18 09:16 15643243 hypnos 2012-7-18 09:35
attach_img [請教] 新屋入伙前, 想問大家意見…  ...2345 hypnos 2012-6-26 14:10 416727 hypnos 2012-7-18 09:30
attach_img [請教] 幾年前買過部shinco.... hui8 2012-7-16 18:26 71079 hui8 2012-7-18 01:14
attach_img [顯示器] Pan記兩部你會選邊部  ...23 sillycat 2012-7-14 11:58 235425 steve_wongwh 2012-7-18 00:56
attach_img [請教] 新手想買5.1, 請幫忙  ...2 pluto3650 2012-7-16 23:04 142616 sonic310 2012-7-18 00:46
attach_img [重低音] 宜家買MK SB12 係吾係時候..... mantam121 2012-7-17 14:41 62593 edlsang 2012-7-17 22:51
attach_img [高清播放器] Cat6轉了Cat7後感覺增加了多小?  ...23 malretep 2012-7-12 23:13 265911 原明 2012-7-17 21:56
attach_img [請教] 想換電視Sony HX850 OR Samsung ES7000  ...23 waiccw 2012-4-22 11:42 216862 kkbut18 2012-7-17 21:52
attach_img [請教] 新手新居擺位...拉線...獨立電...好多問題要請教  ...2 fshair 2012-7-3 22:27 173959 maygchan 2012-7-17 21:38
attach_img [投影機/幕] Re: DVDO AIR WirelessHD Solution andprise 2012-7-17 09:54 41575 nippon 2012-7-17 21:11
attach_img [請教] 請教接駁方法 ngwk1004 2012-7-17 16:20 4997 ngwk1004 2012-7-17 21:11
attach_img [請教] Denon DVD-2930 讀唔到CD LiquidMR 2012-7-16 16:24 61233 LiquidMR 2012-7-17 21:05
attach_img [討論] (純粹報料)PolkAudio 5.1 ($1990,仲有一年保養!已加圖)  ...23 ceolover 2012-6-24 18:08 225041 ceolover 2012-7-17 20:40
attach_img [請教] 請問那裡可買到調校電視的Blue Filter 藍色濾光片 holland7474 2012-7-17 15:16 21320 Netmans 2012-7-17 19:07
attach_img [喇叭組合] 好開心...趕上尾班車 (KEF XQ) agree  ...23456 MarkKwok 2012-5-6 10:55 5413481 hypnos 2012-7-17 18:39
attach_img [顯示器] 65VT50,55VT50,65VT30選擇題  ...23 commail 2012-7-11 18:33 296211 commail 2012-7-17 18:37
attach_img [討論] 用緊Pioneer KRP﹣500A 想換電視....  ...23456..7 ronaldo217 2012-6-18 23:52 6910768 magicmilk 2012-7-17 14:08
attach_img [顯示器] 尾班車的P50VT30H agree  ...234 cuhunter 2012-7-13 23:01 378817 大mo 2012-7-17 13:40
attach_img [請教] Onkyo 508 配咩好?  ...2 hin1666 2012-6-30 10:22 172369 hin1666 2012-7-17 11:15
attach_img [重低音] JL Audio F112 F113 做咩價 邊度平?  ...2 gary0827 2011-4-2 11:07 176495 beckham777 2012-7-17 10:49
attach_img [電源線] 有無sub仔電源線介紹?  ...2 mo2 2012-4-27 18:03 154803 vtl 2012-7-17 10:33
attach_img [高清播放器] 無線高清聲效 armanin 2012-7-3 11:49 91737 pan 2012-7-17 09:45
attach_img [影音配件] PS3 display Setting issue 好孩子 2012-7-15 15:28 21294 好孩子 2012-7-16 22:42
attach_img [高清播放器] himedia 600a  ...2 PP-HK 2012-2-4 12:13 135829 snaplam 2012-7-16 21:26
attach_img [喇叭線] $3x/呎 前中置喇叭線選擇 etoo 2012-7-15 11:07 41995 etoo 2012-7-16 21:10
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊