設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [顯示器] 重投Sony懷抱  ...23 聶風 2012-7-22 16:22 235548 kinanem123 2012-7-23 18:39
attach_img [請教] 音訊問題 bbmagic 2012-7-23 14:01 1769 chung190030 2012-7-23 15:09
attach_img [AV擴音機] Marantz SR7005 (更正)  ...23456..8 vko99 2012-7-4 09:41 7315368 helloall 2012-7-23 14:55
attach_img [藍光播放機] 有關Sony S790問題  ...2 Hulk 2012-7-16 14:35 123012 devilbb 2012-7-23 13:45
attach_img [藍光播放機] 菲記 2000 HKD$699  ...234 kv10 2012-7-21 17:25 365843 circleli 2012-7-23 12:14
投票 attach_img [高清播放器] 各位Now TV用家用咩影象Output格式? ghostkam 2012-5-12 11:46 83717 yauyau282 2012-7-23 09:59
attach_img [顯示器] LG 84 吋 4K 超高解析度的 HDTV 高清電視將限量供應 (轉載) wil-wil 2012-7-22 23:46 61561 tiggerjason 2012-7-23 09:27
attach_img [家訪討論] 萬世毒王 – Fuman的私人影院 digest agree  ...23456..17 小瑟 2012-7-18 17:07 16330749 teddyng637 2012-7-23 00:47
attach_img [香港影音玩樂展] 10 載濃情視聽展 (AV Show 2012) 資訊  ...23456..7 wil-wil 2012-7-10 23:01 6616919 calcal 2012-7-22 23:43
attach_img [請教] 用緊HX850既師兄幫幫手~ rd10 2012-7-22 18:50 11084 rd10 2012-7-22 23:38
attach_img [藍光播放機] 菲記9600 開倉價(HKD$1399)最新情報  ...2 mantam121 2012-7-21 14:21 164386 mrpost76 2012-7-22 22:56
attach_img [請教] 咩係FTC IEC Jeita hin1666 2012-7-22 10:53 51287 hin1666 2012-7-22 21:58
attach_img [AV擴音機] 天逸HD5250SE agree  ...23456 mail9 2012-7-15 23:19 5112804 ronan 2012-7-22 21:38
attach_img [顯示器] 分享下部65VT50. agree  ...234 lkwong2000 2012-7-16 10:51 3610428 chinkc 2012-7-22 20:18
attach_img [請教] 有關投映機問題  ...2 littlesweet 2012-7-21 12:58 101979 angusluk 2012-7-22 18:59
attach_img [高清播放器] 今日閃完電無咗高清台,J2同新聞台 tinghai 2012-7-21 21:53 61344 teddyng637 2012-7-22 13:22
attach_img [重低音] crossover setting 一問  ...234 nikon0305 2011-8-16 13:49 3710982 小仲 2012-7-22 09:54
attach_img [請教] 有關喇叭擺位問題  ...2 kkbut18 2012-7-21 11:22 123336 kkbut18 2012-7-22 01:48
attach_img [顯示器] 幾經艱難…今日終於在'SONY大笨投'搶到件46EX720... agree  ...2345 chanherry 2012-7-10 01:42 408608 white44water 2012-7-22 01:27
attach_img [其他] 又搬咗兩個紙盒....Pioneer HTP610 agree  ...23456..11 hhkcom 2011-7-6 10:38 10935425 ngmanlok 2012-7-21 21:50
attach_img [討論] 買咩5.1好 黑貓 2012-7-11 00:47 82076 lowbjai 2012-7-21 20:59
attach_img [其他] 又比人洗版鳥 kc275 2012-7-21 17:30 21274 kc275 2012-7-21 17:40
attach_img [請教] 高清人声好拆 kenyu88888 2012-7-20 11:53 51285 kenyu88888 2012-7-21 14:28
attach_img [高清播放器] Popcorn hour C-200 更新firmware 失敗 titanic-go 2012-7-21 14:28 01097 titanic-go 2012-7-21 14:28
attach_img [重低音] (開箱)Sunfire SDS8 agree  ...2345 cello13814 2012-7-20 19:03 4210318 cello13814 2012-7-21 14:05
attach_img [家訪討論] 朋友阿文的私人影院終於首映喇 [全文已出] digest agree  ...23456..23 鐵心心 2012-5-14 00:41 22142813 Szelong 2012-7-21 12:42
attach_img [顯示器] 我的3D器材(幾經波折後終於安裝好) agree  ...2345 Fabregas 2012-7-19 23:53 439284 Fabregas 2012-7-21 12:14
attach_img **敗家仔龍虎榜**  ...23 roychong 2012-7-17 16:14 233994 keke323 2012-7-21 12:08
attach_img [請教] 請問依加Pioneer M LX55同LX75做咩價 bond1025 2012-7-21 12:08 0943 bond1025 2012-7-21 12:08
attach_img [顯示器] 新玩具送到>.< agree  ...234 puikai 2012-7-20 01:49 306008 puikai 2012-7-21 11:11
attach_img [請教] JL audio F110 電源線 weeps1584 2010-4-21 14:04 93148 CanonEOS 2012-7-21 10:34
attach_img [討論] 其實Oppo 93/95 BDP 要提升靚聲 jjjjjn 2012-7-21 05:35 11230 ykluk 2012-7-21 10:10
attach_img [喇叭組合] 中置 要唔要有底音?  ...234 Ryu 2012-6-18 13:26 386901 tennishk 2012-7-21 08:42
attach_img [顯示器] 3D眼鏡可唔可以共用? davisybw 2012-7-20 22:43 41540 studio 2012-7-21 06:31
attach_img [高清播放器] mtv 3500 間歇性冇晒所有台 samson2948 2012-7-18 14:00 71569 4pk 2012-7-21 01:02
attach_img [請教] 喇吧釘腳問題 kkbut18 2012-7-21 00:16 11009 小仲 2012-7-21 00:31
attach_img [請教] 裝修後新設的5.1 HiFi (初學)...請指教 (加新相--獨立網絡區) agree  ...23456..8 Vireo 2012-6-20 11:11 7516803 Vireo 2012-7-20 23:39
attach_img [請教] 拆Projector screen 架 ??? danbig 2012-7-19 20:31 41223 billymud 2012-7-20 23:02
attach_img [討論] sony STR-DH820  ...2345 黑貓 2012-7-16 16:14 406638 ATAM 2012-7-20 22:44
attach_img [影音配件] 訂做電視櫃  ...23 studio 2012-7-16 17:26 296587 studio 2012-7-20 22:12
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊