設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
查看: 6938|回覆: 68

[教學] A1 EVO AcousitX 安裝過程教學/ 廣東話

  [複製鏈接]

43

主題

137

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
74508
發表於 2026-4-16 10:05 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 CalvinTsang@FB 於 2026-4-16 10:07 編輯

A1 EVO AcousitX 安裝過程教學/廣東話

影片:


拍段片方便一班對電腦唔熟但又想玩下嘅影音朋友!記得大前提要準備以下物品:
電腦、擴音機測音咪、下載兩個軟件。
預備後就跟住片做就得。

***********
A1 EVO Acousit X 下載點:
https://drive.google.com/drive/folders/1e7Wgrc34LWMeVYekPVwhkeiD-qKMPb5h?usp=sharing

最新 REW 版本下載點:
https://www.avnirvana.com/threads/rew-api-beta-releases.12981/

*************
原討論Post:
https://post76.hk/forum.php?mod=viewthread&tid=360434&extra=page%3D1&fromuid=102597&mobile=2
IMG_3073.jpeg
IMG_3069.jpeg
IMG_3070.jpeg
IMG_3071.jpeg
IMG_3072.jpeg

評分

參與人數 21威望 +2530 金錢 +2780 熱話 +80 收起 理由
C-3PO + 80 + 80 超正, 即時加分比師兄先!
hangshun + 80 + 80 師兄報告詳盡,真正用家心得。
erinerin + 560 + 890 + 80 師兄報告詳盡,真正用家心得。
lhkin123 + 50 + 50 呢個Topic好正,好有參考價值!
zardwys + 80 + 80 超正, 即時加分比師兄先!
yin1492 + 80 + 80
POWER + 50 + 50 師兄報告詳盡,真正用家心得。
Hayman + 50 + 50
Manko + 50 + 50
小瑟 + 900 + 900 好難得, 有廣東話教學~
CLD3070 + 50 + 50
ivan8313 + 50 + 50 超正, 即時加分比師兄先!
番薯皇 + 10 + 10 呢個Topic好正,好有參考價值!
MDLP + 80 + 80
chhanthony + 80 + 80
Cangor + 10 + 10 呢個Topic好正,好有參考價值!
tthenry + 80 超正, 即時加分比師兄先!
AskaLung@FB + 80 + 80 呢個Topic好正,好有參考價值!
JayShiu@G + 10 + 10 唔使講嘢~10個讚~~?
Ricky1703 + 50 超正, 即時加分比師兄先!

查看全部評分

5

主題

307

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
77671
發表於 2026-4-16 10:24 來自手機 | 顯示全部樓層
師兄真係偉大, 自己拍埋教學片分享比其他師兄, 簡直係造福萬民~~???

43

主題

137

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
74508
 樓主| 發表於 2026-4-16 10:28 來自手機 | 顯示全部樓層
JayShiu@G 發表於 2026-4-16 10:24
師兄真係偉大, 自己拍埋教學片分享比其他師兄, 簡直係造福萬民~~???

唔識電腦冇片睇係爭啲㗎,趁昨日放假拍段片幫下人,都唔係用好多時間,希望幫到想玩嘅人玩到啦~

評分

參與人數 1威望 +50 金錢 +50 收起 理由
Manko + 50 + 50

查看全部評分

40

主題

2803

回帖

0

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
662291
發表於 2026-4-16 11:15 | 顯示全部樓層
其實使唔使用amp嘅測音咪。我見條片都冇用

43

主題

137

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
74508
 樓主| 發表於 2026-4-16 11:32 來自手機 | 顯示全部樓層
老五 發表於 2026-4-16 11:15
其實使唔使用amp嘅測音咪。我見條片都冇用

要,開頭測量嘅時候要,不過我飛過咗測量嗰個步驟冇教。
總之跟住個主頁的第一同第二項先去測量就OK。測量方式同用擴音機裏面測量動作一樣。

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-16 11:36 來自手機 | 顯示全部樓層
多謝師兄分享
我呢啲真係電腦白痴,有埋影片片慢慢睇嚟做真係安心好多?

111

主題

4021

回帖

1

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
636963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章76 榮譽貢獻勲章

發表於 2026-4-16 11:36 來自手機 | 顯示全部樓層
CalvinTsang@FB 發表於 2026-4-16 11:32
要,開頭測量嘅時候要,不過我飛過咗測量嗰個步驟冇教。
總之跟住個主頁的第一同第二項先去測量就OK。測 ...

咁我想問測量係咪同之前一樣?

43

主題

137

回帖

0

精華

黃金玩家

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
74508
 樓主| 發表於 2026-4-16 11:44 來自手機 | 顯示全部樓層
AskaLung@FB 發表於 2026-4-16 11:36
咁我想問測量係咪同之前一樣?

係,我都係用原裝擴音機測量咪插入擴音機去測。
好似話都可以用專業測量咪去REW先測量,然後再入A1做修正,不過我都係聽唔知得唔得

32

主題

228

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
215964
發表於 2026-4-16 22:15 來自手機 | 顯示全部樓層
呢位 師兄 值得一讚  無私分享 仲拍埋片教學

79

主題

360

回帖

0

精華

黑鑽玩家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

積分
257963

76-FC 綠翡翠勲章三星玩樂勲章

發表於 2026-4-17 03:20 來自手機 | 顯示全部樓層
測量完,喺denon駛唔駛做咩設定?
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表