設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [藍光播放機] 我都訂左Sony s790  ...234 Hulk 2012-7-16 21:25 337333 josephm 2012-7-20 21:12
attach_img [請教] 5.1 upgrade 7.1  ...234 櫻井廣海 2012-7-12 10:11 356151 galleryng 2012-7-20 21:05
attach_img [重低音] 想問下Sunfire 10寸 kenlaw1228 2012-7-20 21:02 01124 kenlaw1228 2012-7-20 21:02
attach_img [喇叭組合] Q200c 價格  ...2 lovelyannie 2012-5-3 22:16 153685 lawzelda 2012-7-20 21:01
attach_img [請教] 想請教咩係C/P值??  ...2 totokwok 2012-7-19 09:11 142302 billymud 2012-7-20 19:18
attach_img [請教] 求救,inakustik ls-1102 diy問題 kuris 2012-7-20 17:13 21004 galleryng 2012-7-20 18:51
attach_img [請教] Mirage nano CC咩價位 hin1666 2012-7-13 11:46 71509 gikifk 2012-7-20 17:05
attach_img [AV擴音機] 換安橋5009或3010  ...234 wkinyin 2012-7-17 11:53 317737 gikifk 2012-7-20 17:03
attach_img [顯示器] 平價iDTV ginson 2012-7-19 13:43 52004 ginson 2012-7-20 13:58
attach_img [討論] YAMAHA AMP 的幾個問題.........  ...2 faith 2012-7-19 16:55 102992 papercut 2012-7-20 12:48
attach_img [請教] Belden 8471有無分正負極?? hin1666 2012-7-18 17:03 31882 沙煞比 2012-7-20 12:19
attach_img [請教] AV新手問Setting white44water 2012-7-20 10:01 21069 沙煞比 2012-7-20 12:07
attach_img [請教] Any good DLNA Server Software can stream all .mkv /.ts for 751BD? fishoil 2012-7-19 15:54 61475 paulsuper 2012-7-20 11:31
attach_img [主題新聞] 華碩藍光燒錄機 SBW-06C2X – U (AV Blog 資訊) Miran 2012-7-19 21:54 72696 MSZ 2012-7-20 08:28
attach_img [顯示器] 今朝睇報紙見到  ...234 depeche_lam 2012-7-19 10:35 307006 jasone_ti 2012-7-20 01:41
attach_img [重低音] Woofer擺放問題 henry3721 2012-7-19 22:33 11366 ericcch 2012-7-19 23:35
attach_img [喇叭組合] 請教5.1PIONEER H-610 如何入OSD模式 we99099 2011-12-25 16:46 11083 ngmanlok 2012-7-19 23:05
attach_img [討論] 跳 fuse 好鬼傷  ...2 edlsang 2012-7-19 09:42 132670 joelcan 2012-7-19 22:58
attach_img [HDMI線] HDMI 線材請教 bennykhb 2012-7-19 09:36 41567 bennykhb 2012-7-19 22:39
attach_img [高清播放器] 查詢 : Dune畫面輸出設定問題 henry3721 2012-7-19 22:08 11202 ming 2012-7-19 22:13
attach_img [請教] AMP-LX55推得到對Quad 22L2,L2C嗎? bond1025 2012-7-19 19:13 01002 bond1025 2012-7-19 19:13
attach_img [高清播放器] 高清播放器+tv tuner kong5607 2012-7-19 18:19 11683 E680ihkg 2012-7-19 18:29
attach_img [請教] MK sound 喇叭一問. mantam121 2012-7-19 15:29 11088 edlsang 2012-7-19 18:28
attach_img [請教] 投影幕與冷氣 gsir 2012-7-18 10:11 51339 gikifk 2012-7-19 18:06
attach_img [請教] 各位,有无 Hi Fi 架牌子推介呀?放家庭影院组合0既 Jackiewakusome 2012-7-19 15:29 2967 andytang688 2012-7-19 17:44
attach_img [顯示器] 有冇Ching用緊LCD TV保護貼 jjjjjn 2012-7-17 06:41 21329 Javaman 2012-7-19 16:15
attach_img [投影機/幕] 强大图象处理 宏碁(ACER)P7205工程投影机 touying51 2012-7-19 15:06 01097 touying51 2012-7-19 15:06
attach_img [AV擴音機] Pioneer LX85 power部份  ...2 Gorgeous 2012-7-16 00:09 162974 Gorgeous 2012-7-19 14:20
attach_img [請教] 想請教拉獨立電源,和後置spk線事兒  ...23 tsuiyuen 2012-7-16 06:40 224609 Frisby75 2012-7-19 14:02
attach_img [討論] Pioneer LX55問題 commail 2012-7-19 11:41 11096 ice1chan 2012-7-19 13:31
attach_img [喇叭組合] 想買後置 預算 HK3000 eddie2122 2012-7-19 09:56 61435 eddie2122 2012-7-19 12:15
attach_img [AV擴音機] PQLS全面下放 中價 Pioneer VSX-1122-K 實測 digest  ...2 Post76 Admin I 2012-6-29 09:56 185921 小瑟 2012-7-19 11:35
attach_img [藍光播放機] 二千元「筆直」有邊D品牌同型號3D藍光播放機選擇?  ...23456..11 David_Vincent 2012-7-12 12:41 10417707 depeche_lam 2012-7-19 10:20
attach_img [請教] Amp selector Jaffeowng911 2012-7-18 04:01 51210 Frisby75 2012-7-19 10:04
attach_img [請教] 818已入手,之後就係買SPEAKER囉~~  ...2 bang19971 2012-6-22 01:02 123609 littlesweet 2012-7-19 09:28
attach_img [請教] 各位,有无卖投影机0既铺头介绍呀? Jackiewakusome 2012-7-18 16:26 4971 gikifk 2012-7-19 06:58
attach_img [請教] 想買吸音綿, where to buy ar?  ...2 little.cheung 2012-7-12 13:35 122594 n-tone 2012-7-19 01:14
attach_img [顯示器] 標中咗  ...2 lawzelda 2012-7-16 15:13 183598 chacha1222 2012-7-18 23:58
attach_img [藍光播放機] OPPO 最新情報  ...2 tong1810 2012-7-17 17:43 164168 tong1810 2012-7-18 23:28
attach_img [AV擴音機] 用ICE Power 既AMP係咪得 pioneer ?  ...2 avis 2012-7-18 14:20 112420 gikifk 2012-7-18 22:41
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊