設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [顯示器] 觀賞距離約2。2米,上Panasonic st50 42” or 50“?  ...23 tickyluk 2012-7-7 10:51 275697 cuhunter 2012-7-13 23:40
attach_img [AV擴音機] 各位ching, 揀了幾部amp,想聽聽意見 georgeric 2012-7-7 23:37 91574 georgeric 2012-7-13 23:37
attach_img [喇叭組合] Buying a set of 5.1 budget 6K Bighallstatt 2012-7-11 21:30 51321 小仲 2012-7-13 22:40
attach_img [請教] audioquest sub3  ...2 pmqq 2012-7-13 14:57 122296 lawzelda 2012-7-13 22:26
attach_img [請教] hx750 vs lx830 vs lm6400 muimui725 2012-7-13 20:46 01520 muimui725 2012-7-13 20:46
attach_img [討論] 法國JMR喇叭大減價 snoopyboy001 2012-7-7 17:01 94195 snoopyboy001 2012-7-13 20:09
attach_img [主題新聞] Onkyo SKS-HT890 5.1-CHANNEL HOME THEATER SPEAKER SYSTEM (AV Blog 資訊) Miran 2012-7-13 20:08 02128 Miran 2012-7-13 20:08
attach_img [請教] 邊度有安橋313水貨賣  ...2345 黑貓 2012-6-19 09:00 417849 小仲 2012-7-13 19:49
attach_img [影音配件] 新買隻Brennenstuhl拖板燈制發熱係咪正常 siriusx 2011-4-27 04:01 67401 fsforth 2012-7-13 16:32
attach_img [喇叭組合] 接駁喇吧問題 kkbut18 2012-7-13 15:02 31079 小仲 2012-7-13 16:16
attach_img [喇叭組合] --開箱-- 平價有質素中置 ENERGY RC-LCR digest agree  ...2345 eggcake92 2012-7-11 14:26 4913727 mrpost76 2012-7-13 15:27
attach_img [藍光播放機] 請問有冇Blue-ray機播到mkv內HD-Sound Dicksonko 2012-7-13 13:41 11346 mrpost76 2012-7-13 15:17
attach_img [顯示器] Panasonic P50VT30H還有師兄買嗎?  ...23456..12 psming 2012-6-21 06:52 11124388 fai615 2012-7-13 13:36
attach_img [討論] 今日撞鬼 無啦啦買左樣新玩具番屋企玩~~~ attachment agree  ...2345 ayumi678 2012-7-7 15:35 498596 keke323 2012-7-13 12:25
attach_img [高清播放器] Magic TV remote control no response arfrank 2012-7-8 14:04 73837 bbq2005 2012-7-13 12:13
attach_img [請教] 新手: 其實7.1Amp可以行5.1嗎? 因小弟現用5.1想買新amp... pls help little.cheung 2012-7-12 13:08 71296 little.cheung 2012-7-13 12:11
attach_img [討論] Philips BDP9500 起死回生  ...234 danny_mo 2012-3-2 23:32 388619 keke323 2012-7-13 12:10
attach_img [其他] 3D显示技术全解析 touying51 2012-7-12 14:46 21207 keke323 2012-7-13 12:00
attach_img [喇叭線] 邊到有inakustik? kuris 2012-7-12 13:15 72106 mrpost76 2012-7-13 11:48
attach_img [請教] 中置問題  ...234 ruri 2012-7-12 22:37 354464 waion1985 2012-7-13 10:12
attach_img [AV擴音機] 818 有無airpiay呢 自由人928 2012-7-12 14:38 41328 cello13814 2012-7-13 09:55
attach_img [喇叭組合] 選購中置喇吧問題  ...2 kkbut18 2012-7-11 16:35 102357 eggcake92 2012-7-13 08:59
attach_img [AV擴音機] 5.1 上 7.1 (pre out) 連接 (加後級一問) Fafa 2012-7-12 21:23 21474 Fafa 2012-7-13 00:42
attach_img [請教] 又身痕, 想問下SR7005  ...234 tatchai 2012-7-7 23:37 305166 avlam 2012-7-12 23:46
attach_img [討論] close - [閱讀權限 255] ...2 nelsonchow 2012-7-9 17:45 141625 eddietsao 2012-7-12 20:45
attach_img [討論] 多唔多師兄用雙HDMI分別傳送影像與聲音?  ...2 nicknick 2012-7-12 10:34 102643 nicknick 2012-7-12 18:34
attach_img [HDMI線] 毒咗!!!  ...2 alan214 2012-7-12 10:25 133152 alan214 2012-7-12 17:12
attach_img [重低音] 3 選 1 眼記 2012-7-12 16:22 21051 眼記 2012-7-12 16:39
attach_img [喇叭線] sound from heaven president x 10th週年紀念版 bi amp接駁問題 kuris 2012-7-11 20:01 82022 kuris 2012-7-12 13:17
attach_img [請教] 裝修做喉 Belden 8741條喉要幾粗  ...2345 hin1666 2012-7-9 19:25 408313 hin1666 2012-7-12 12:02
attach_img [藍光播放機] Denon 1611UD $1680 LineageII 2012-7-9 20:14 21310 tickyluk 2012-7-12 11:22
attach_img [討論] close - [閱讀權限 255] nelsonchow 2012-7-11 21:54 7503 inagawa 2012-7-12 10:39
attach_img [請教] 電腦喇叭  ...23 mcdull 2012-7-10 22:56 203794 ginson 2012-7-12 10:28
attach_img [顯示器] Panasonic VT50H 有官方價 fatwoo 2012-7-11 09:27 93691 PIG2009 2012-7-12 08:16
attach_img [請教] 電視掛牆問題 reallyfatboy 2012-7-11 23:44 41096 raymond430 2012-7-12 07:49
attach_img [討論] 我又學人玩7.1 agree  ...23456..11 rlwk2009 2012-5-12 22:00 10222035 自由人928 2012-7-12 03:06
attach_img [請教] jumper綫向一問 szetojason 2012-7-12 02:22 0732 szetojason 2012-7-12 02:22
attach_img [請教] 有冇用緊818加ps3 hihiar123 2012-7-12 01:16 0730 hihiar123 2012-7-12 01:16
attach_img [討論] 其實觀賞距離約2.2m買65"TV是否太大?  ...2345 chacha1222 2012-7-9 14:01 406810 風仔風仔仔 2012-7-11 23:31
attach_img [電源線] 新開個買左年幾的古河濾波排蘇,先發覺附送的電源線係美式  ...2 無聊小貓 2012-7-1 09:45 113081 無聊小貓 2012-7-11 22:52
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊