設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [高清播放器] Asus BDS-700 E680ihkg 2012-7-8 13:03 72265 myblue 2012-7-9 00:27
attach_img [AV擴音機] Outlaw Model 7900 Dickyleung 2012-7-8 18:39 21055 Dickyleung 2012-7-8 23:16
attach_img [討論] 用同軸或HDMI聽歌有分別嗎 jjjjjn 2012-7-8 22:17 41349 henrylaw 2012-7-8 23:01
attach_img [高清播放器] 新入手 HIMEDA HD600F chrisfd7695 2012-7-8 12:25 62098 nellwill 2012-7-8 22:27
attach_img [顯示器] Sony 46 吋之選擇  ...23 kcchoy 2012-7-5 10:41 214371 jjjjjn 2012-7-8 19:44
attach_img [重低音] P記73 重低音一問  ...2 terencekan 2012-7-1 12:56 132500 terencekan 2012-7-8 19:25
attach_img [喇叭線] CM7 用Yamaha 665 駁HF + LF 無聲  ...2 chung904 2012-7-7 15:04 143669 chhanthony 2012-7-8 16:34
attach_img [高清播放器] 部7000D接收唔到iepg,有乜方法搞掂?? 正宗球迷 2012-7-8 11:56 11106 黑冰 2012-7-8 14:08
attach_img [顯示器] sharp 46lx83h 睇3D有問題 rukawa20001 2012-7-8 00:09 21168 cello13814 2012-7-8 13:03
attach_img [顯示器] 各位師兄你會點選擇呢? dennisay 2012-7-8 11:15 2960 circleli 2012-7-8 13:03
attach_img [電源線] 今晩加餸! 潤腸一大條~ agree hatori 2012-7-8 00:23 62307 hatori 2012-7-8 12:01
attach_img [高清播放器] {求助}Magic tv 7000D HDMI錄有線電視後,怎樣才可在電腦上轉成mp4?  ...23 cchhll01 2011-9-12 23:35 2514304 正宗球迷 2012-7-8 11:43
attach_img [高清播放器] 有冇人識set migic tv 7000mini 串流 bapexbapy 2012-6-19 23:20 94213 正宗球迷 2012-7-8 11:41
attach_img [請教] Sony hx850 3D 眼鏡 heven 2012-7-8 04:11 0930 heven 2012-7-8 04:11
attach_img [AV擴音機] Questions for BOSE? helloall 2012-7-7 10:30 81336 MSZ 2012-7-8 01:04
attach_img [請教] 請教試機碟 LamP001 2012-7-7 20:32 31369 Netmans 2012-7-8 00:39
attach_img [AV擴音機] Pioneer AV AMP  ...234 發記 2012-7-4 18:36 315770 發記 2012-7-8 00:11
attach_img [藍光播放機] {主流以外的}新玩具開箱 - Bluray 3D + QDEO... agree  ...234 andickson 2012-6-27 00:33 348979 yau051998 2012-7-7 23:29
attach_img [討論] Emotiva 做特價 mantam121 2012-7-6 19:49 61695 gikifk 2012-7-7 22:59
attach_img [其他] Mirage omd5到手~~~ agree  ...2345 AHFUTIGER 2012-7-5 11:35 469454 circleli 2012-7-7 20:01
attach_img [AV擴音機] 白肚臍單元 quntinchan 2012-7-7 11:15 11253 terryc 2012-7-7 19:36
attach_img [藍光播放機] PS3 睇唔睇到3D BD碟  ...23 rextam 2011-8-2 00:03 297486 高橋留明 2012-7-7 18:30
attach_img [討論] 你會如何選擇電視機牌子? agree  ...2 keke323 2012-7-2 15:10 122911 黑貓 2012-7-7 18:06
attach_img [電源線] Power cord for power bar and av amp lawfai 2012-7-7 03:13 61733 snoopyboy001 2012-7-7 17:09
attach_img [請教] CM1 喇叭線  ...2 chiho80 2012-7-4 00:20 112187 chiho80 2012-7-7 16:13
attach_img [顯示器] 打大風吹o左D野o黎屋企  ...23 Elac310ue 2012-6-29 20:19 275923 tickyluk 2012-7-7 16:03
attach_img [高清播放器] 救命! Dune D1播唔到external HDD 高清file.....  ...23 sclendan 2012-7-4 01:44 284736 sclendan 2012-7-7 13:12
attach_img [天線] 有冇人收到31, 32, 33 台? digest  ...2 Gorgeous 2012-7-4 16:18 175921 eggcake92 2012-7-7 12:59
attach_img [顯示器] SONY HX920 or SAMSUNG ES8000  ...2345 siupakwing 2012-6-21 14:20 4710043 bb132008 2012-7-7 12:51
attach_img [請教] 想玩 AV surround 5.1 eddie2122 2012-7-7 10:29 41069 sam12345 2012-7-7 12:43
attach_img [影音新聞] Emotiva新旗艦機 XPR-5 digest  ...23456..12 MSZ 2012-7-4 05:17 11523854 eddietsao 2012-7-7 11:43
attach_img [高清播放器] 請問哪一款player可播youtube的片? 76chongfish 2012-7-5 16:59 61484 kc123 2012-7-7 03:09
attach_img [請教] MK SOUND billy250 2012-7-6 19:26 31387 squallho1 2012-7-7 00:45
attach_img [討論] 有線高清機頂盒用HDMI輸出問題 孫雲 2012-3-25 14:08 92738 pan 2012-7-6 23:35
attach_img [喇叭組合] 選邊隻牌子好呢?? totokwok 2012-7-6 23:32 0998 totokwok 2012-7-6 23:32
attach_img [重低音] 我對JL Audio Subwoofer的一些分享 agree  ...23456..10 avmilk 2010-10-1 12:04 9842663 stephenwan 2012-7-6 23:03
attach_img [請教] B&w 腳架 kuris 2012-7-6 22:58 0893 kuris 2012-7-6 22:58
attach_img [請教] 買sony STR-DH520問題 黑貓 2012-7-6 22:07 21038 chriso 2012-7-6 22:37
attach_img [顯示器] sharp 46lx830 setting 請教 rukawa20001 2012-7-6 20:18 11178 mail9 2012-7-6 21:39
attach_img [AV擴音機] 請問有冇 573 673 中文MENU 下載 lyhsam 2012-7-6 20:27 01182 lyhsam 2012-7-6 20:27
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊