設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 想問一下十仔同amp係咪一定要用(毒)立電掣會好好多? 古晶 2012-6-30 18:04 1952 edlsang 2012-6-30 18:29
attach_img [重低音] 隻十仔用番獨立牆蘇供電真係好好味呀~~~~~ agree  ...234 wifier 2012-4-19 16:31 358787 古晶 2012-6-30 16:11
attach_img [請教] 有4條線唔知點插好,請大家比D意見! m_mak 2012-6-29 18:37 61362 m_mak 2012-6-30 15:38
attach_img [請教] 請問有咩後置喇叭好介紹 $2000-4000  ...2 古晶 2012-6-18 00:41 183841 circleli 2012-6-30 13:33
attach_img [HDMI線] 請教富士黃金線  ...2 Denio 2012-3-27 21:29 195149 tennishk 2012-6-30 13:31
attach_img [請教] 請教 細空間 5.1 or Soundbar tomtom1126 2012-6-30 08:30 73993 tomtom1126 2012-6-30 12:24
attach_img [HDMI線] HDMI問題. 關大爺 2012-6-25 16:29 92310 sealteam4 2012-6-30 11:30
attach_img [請教] JMlab Sib 後備同OS3邊對好? avis 2012-6-29 08:56 81615 wash 2012-6-30 07:23
attach_img [其他] 今日開箱-我愛藍光  ...234 ac100 2012-6-29 01:20 306215 psming 2012-6-30 01:46
attach_img [請教] 想玩9.1  ...23 xmarkx 2012-6-26 16:32 264348 ricoy288 2012-6-29 23:46
attach_img [顯示器] tv內置了usb播片, 點解可以好過部cheap電腦? shichun 2012-6-29 13:36 21605 shichun 2012-6-29 22:52
attach_img [重低音] 150 MKI 150MKII 有冇師兄知到二手是咩價位? 古晶 2012-6-29 22:26 1908 古晶 2012-6-29 22:27
attach_img [AV擴音機] Pioneer LX85新價  ...2 commail 2012-6-26 20:11 133729 cello13814 2012-6-29 22:09
attach_img [其他] 請求幫助 mail9 2012-6-29 22:08 0880 mail9 2012-6-29 22:08
attach_img [高清播放器] [開箱] Magic TV 7000D-Mini agree  ...23456..8 oops 2012-1-19 17:55 7547035 黑冰 2012-6-29 21:52
attach_img [顯示器] 求救,請問有沒有人重用Panasonic G10 Plasma????? dxvmon2000 2012-6-26 14:01 81589 dxvmon2000 2012-6-29 20:56
attach_img [喇叭組合] 新手AV組合 - Yamaha RX-V471 + Mirage MX 5.1  ...2 bambi2 2012-3-28 18:34 103911 totokwok 2012-6-29 20:46
attach_img [顯示器] Sony HX850 電源線插頭  ...23 LineageII 2012-6-29 14:27 215023 TMX 2012-6-29 20:23
attach_img [顯示器] 電腦駁電視問題 attachment  ...23 kevin_lam_501 2012-6-28 09:09 213875 jjjjjn 2012-6-29 18:27
attach_img [請教] 有沒有玩開 Triangle 喇叭的師兄? kk048 2012-6-29 18:10 01147 kk048 2012-6-29 18:10
attach_img [請教] p記75 85 biamp 問題 ykkc 2012-1-26 20:14 91612 jackt 2012-6-29 17:27
attach_img [請教] 垃垃雜雜器材+新AV AMP 發記 2012-6-29 14:48 11086 kelvinhin 2012-6-29 17:01
attach_img [投影機/幕] 2.5米距離投100吋有無可能??  ...23 faihi 2011-12-31 10:34 296486 鐵心心 2012-6-29 12:26
attach_img [討論] 關於藝特影音架 model: 11-E630A akira11092 2012-6-28 10:48 51490 akira11092 2012-6-29 11:26
attach_img [顯示器] 收到消息TH-P55VT50H下發售行貨  ...23456..7 magicmilk 2012-6-19 09:43 6116954 magicmilk 2012-6-29 10:31
attach_img [請教] 開機後的低音有"瀑瀑聲"  ...2 kaollakei 2012-6-28 20:10 111808 ericcch 2012-6-29 10:18
attach_img [討論] 請問KEF Q900 7.1 Package  ...23456..7 loversgolden 2012-6-25 21:44 639582 waion1985 2012-6-29 09:28
attach_img [重低音] 有冇師兄可以介紹個打心口既十仔比我7000左右最好係12寸  ...23 古晶 2012-6-25 23:35 214804 loversgolden 2012-6-29 02:27
attach_img [請教] 入門7.1 AV 擴音機...推介 Fafa 2012-6-29 00:55 01228 Fafa 2012-6-29 00:55
attach_img [討論] 今日太陽報介紹呢個牌子既喇叭  ...2 風仔風仔仔 2012-6-27 22:34 163282 chuwing 2012-6-28 21:27
attach_img [請教] 部 onkyo 沒 Lan 線, 怎 update firmware 呢  ...2 jjjjjn 2012-6-14 22:11 102021 victorhui 2012-6-28 20:05
attach_img [高清播放器] 可唔可以推薦一部3d播放機  ...2 wild9394 2012-3-26 14:26 184551 Fafa 2012-6-28 17:22
attach_img [討論] 新手上路 201at 2012-6-28 09:56 41112 201at 2012-6-28 17:10
attach_img [影音配件] 新手終於可以玩下瀘鬥瀘  ...23 shiftvictor 2012-6-25 21:15 245108 umojim 2012-6-28 16:39
attach_img [顯示器] 學人開箱 attachment agree  ...2345 kayulai 2012-6-3 10:50 4210917 chuwing 2012-6-28 16:21
attach_img [請教] 請問咁樣漏光正常嗎?  ...2 totokwok 2012-6-26 21:40 142637 babuwa 2012-6-28 15:40
attach_img [AV擴音機] 後級有一只著唔到機  ...2 Gorgeous 2012-6-28 01:33 101876 Gorgeous 2012-6-28 13:40
attach_img [電源線] 投影機電源線介紹  ...23 bennykhb 2012-6-27 06:14 215145 manKi 2012-6-28 13:13
attach_img [顯示器] 60" Plasma $6999 人仔 Andykong 2012-6-27 13:58 41978 felix1997 2012-6-28 11:52
attach_img [顯示器] 大陸淘寳買SAMSUNG 55" ES8000?有幾問  ...23 陽頂天 2012-6-25 14:07 254455 felix1997 2012-6-28 11:16
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊