設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [顯示器] 曰立P50X102A plasma (請教各位師兄) 吉田 2009-4-2 21:13 82523 吉田 2009-4-4 10:20
attach_img [討論] 我朋友好似中左毒  ...23 鐵心心 2009-4-3 17:20 204824 levin21 2009-4-4 00:56
attach_img [投影機/幕] 補品....比lcd agree  ...2 slac 2009-4-2 23:45 123946 245141525 2009-4-3 20:15
attach_img [喇叭組合] arround 5K 5.1 Speaker?  ...23 tontontony 2009-4-1 13:54 225453 avmilk 2009-4-3 19:22
attach_img [投影機/幕] HDMI 線  ...2 gozillahk 2009-4-1 10:08 133245 cowegg 2009-4-3 13:44
attach_img [重低音] subwoofer 應否向牆?  ...2345 ikkjr 2009-4-1 09:23 4012319 alzard 2009-4-3 07:19
attach_img [討論] 新玩具 - 喇叭釘腳報告 digest  ...23 alzard 2009-4-2 09:17 247768 timka 2009-4-3 00:57
attach_img [顯示器] Sony KDL40W4500 $10xxx ikkjr 2009-4-2 13:39 51697 lemonstar 2009-4-2 22:47
attach_img [AV擴音機] Pioneer LX81 AV AMP avmilk 2009-4-2 10:22 62312 hintel 2009-4-2 22:26
attach_img [投影機/幕] 從海嘯中回來了! attachment maner394 2009-4-2 20:37 92458 maner394 2009-4-2 22:03
attach_img MTV3000散熱扇問題 laiho 2009-4-1 10:22 71971 Terence 2009-4-2 20:49
attach_img [投影機/幕] sine 係咪正品 之 成品.........  ...234 daken 2009-3-21 12:48 339067 mankoo米高 2009-4-2 20:45
attach_img 現在買邊部機頂盒好?8仔勁hang機!  ...2345 oscar1128 2009-1-19 22:52 407680 黑冰 2009-4-2 18:22
attach_img [請教] HARDDISK 錄影機 黑冰 2009-4-2 16:52 41995 黑冰 2009-4-2 17:33
attach_img [教學] 找到一編不錯的Epson投影機調校教學(其他的投影機也適用) agree chhanthony 2009-4-2 11:15 12178 alzard 2009-4-2 11:36
attach_img [討論] 終於試左用BI-AMP  ...2 鐵心心 2009-4-1 11:11 194946 forumboy 2009-4-2 08:08
attach_img [投影機/幕] 整番條補補隻中置先! stallone 2009-4-2 02:08 21620 Roy 2009-4-2 02:34
attach_img [投影機/幕] 抗海嘯入手  ...234 Roy 2009-4-1 01:09 377217 FY706 2009-4-1 21:52
attach_img [藍光播放機] THOMSON BDP-0801 kinkin 2009-4-1 20:25 31900 maner394 2009-4-1 21:46
attach_img [討論] RadioShack Sound Meter開箱 digest agree  ...2345 lemonstar 2009-3-30 22:06 4010964 forumboy 2009-4-1 15:47
attach_img [重低音] Sunfire HRS Subwoofer Question cmsjkung 2009-3-31 21:32 72587 felixttt 2009-4-1 12:58
attach_img [顯示器] 幾細都可以放部全高清電視~ 呀牛 2009-3-31 20:52 72101 鐵心心 2009-4-1 11:23
attach_img [討論] 什麼叫電影感?  ...2 鐵心心 2009-3-31 17:00 163723 鐵心心 2009-4-1 09:48
attach_img [討論] 玩AV同玩音響係咪唔同? attachment  ...234 鐵心心 2009-3-29 16:11 376644 bbaba 2009-4-1 01:13
attach_img [投影機/幕] 換電源線有無用  ...23456 stm 2009-3-30 00:04 5710529 小瑟 2009-3-31 22:34
attach_img [藍光播放機] PS3 真係食屎 ga  ...23 黑冰 2009-3-30 20:27 205679 245141525 2009-3-31 17:58
attach_img [AV擴音機] ONKOY606值得升級去PIONEER LX51嗎?  ...2 鐵心心 2009-3-29 20:22 184787 鐵心心 2009-3-31 16:52
attach_img [藍光播放機] 請幫忙  ...23 FY706 2009-3-28 22:01 244647 felixttt 2009-3-31 12:42
attach_img [請教] Marantz AV8003 ? ikkjr 2009-3-31 09:45 01512 ikkjr 2009-3-31 09:45
attach_img [AV擴音機] yamaha z7 定pioneer fx 81???  ...2 kiraluffy 2009-3-29 20:12 123795 3721h 2009-3-31 08:57
attach_img [藍光播放機] sony s350 上綱設定 3721h 2009-3-31 08:51 01141 3721h 2009-3-31 08:51
attach_img [重低音] 問問各位ching sub-woofer 問題  ...2 shuttle 2009-3-26 23:29 195410 shuttle 2009-3-30 19:26
attach_img [投影機/幕] 新手同軸線一問 manchan 2009-3-30 10:19 52707 maner394 2009-3-30 13:12
attach_img [高清播放器] Thomson RCA L8 Full HD RMVB HDD Player lukalok 2009-3-30 12:14 13026 maner394 2009-3-30 12:19
attach_img [請教] Transformers for Pioneer 09fd u571 2009-3-30 09:10 01474 u571 2009-3-30 09:10
attach_img [AV擴音機] Onkyo SR-606/706/806 藍點問題  ...2 weeps1584 2009-3-26 18:17 154529 ckman0302 2009-3-29 23:02
attach_img 查詢[HDMI線測試聚會]各版友意見  ...23456..7 mankoo米高 2009-3-23 17:24 619555 avmilk 2009-3-29 22:03
attach_img [討論] 當你睇戲中置音場問題有新Photo#01  ...234 君子協定 2009-3-25 00:27 358259 狐滴hp2210 2009-3-29 21:22
attach_img [顯示器] 想出42-46吋 Full HD Plamsa 有咩好介紹  ...2 狐滴hp2210 2009-3-20 13:48 194299 狐滴hp2210 2009-3-29 17:42
attach_img [投影機/幕] UK 純銀冷凍 fuse(用後報告) digest  ...23456..11 maner394 2009-3-17 18:42 10135432 mankoo米高 2009-3-29 00:02
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊