設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 近期呢道好super! mankoo米高 2009-3-15 01:02 52236 cws 2009-3-16 12:20
attach_img [討論] 電視---皇帝位 中間的地面, 放張地氈好冇D ? XPR 2009-3-15 22:24 61858 syau 2009-3-16 09:22
attach_img [藍光播放機] New BD30 for Sell scat0378 2009-3-15 23:42 22127 小瑟 2009-3-16 08:23
attach_img [重低音] subwoofer 問題 fishball 2009-3-15 17:23 42135 aegysd 2009-3-15 23:30
attach_img [AV擴音機] AV AMP PEQ問題. barrychiki 2009-3-14 11:42 51985 barrychiki 2009-3-15 14:46
attach_img [藍光播放機] Pioneer BD新機 kkchan1234 2009-3-15 12:10 21880 avmilk 2009-3-15 12:15
attach_img [喇叭組合] 喇叭問題  ...23 hkbeachboys 2009-3-12 11:17 245617 lemonstar 2009-3-15 12:10
attach_img [請教] 請問 pc 可以睇 blue ray嗎! 包仔123 2009-3-14 15:06 32004 law1987 2009-3-15 07:04
attach_img [投影機/幕] audio-technica RCA cover  ...2 avmilk 2009-3-13 13:16 164196 vchai 2009-3-15 02:00
attach_img [AV擴音機] Yamaha 1900用緊熱唔熱 pokingrun 2009-3-14 10:59 52105 pokingrun 2009-3-14 18:52
attach_img [討論] 850 1080/24p 的疑惑  ...2 火機 2009-3-11 12:21 193494 maner394 2009-3-13 23:45
attach_img [請教] 希望唔好嫌煩 , 真係有麻煩 !  ...23 孤身走我路 2009-3-13 07:55 247047 hintel 2009-3-13 16:28
attach_img [藍光播放機] 美版PIONEER 51FD 系唔系110-240V keanureeves 2009-3-12 17:20 21627 daken 2009-3-13 12:53
attach_img [藍光播放機] 請問能夠upscale既dvd player  ...23 lkljason 2009-2-24 23:37 255783 muse2705 2009-3-13 12:34
attach_img [請教] 小弟想請問Yamaha3800+ Klipsch5.1得唔得啊?  ...23 jackeyz 2009-3-11 22:27 276962 pokingrun 2009-3-13 09:35
attach_img [請教] 請問有冇大約6至7千既AV AMP好介紹? tennishk 2009-3-13 07:39 01365 tennishk 2009-3-13 07:39
attach_img [喇叭組合] YAMAHA NS-F210 高貴 白色限量版 5.1 組合 (轉載) wil-wil 2009-2-13 18:39 56256 MSZ 2009-3-13 02:54
attach_img [投影機/幕] 隔離牛  ...2 maner394 2009-3-12 13:08 145385 hintel 2009-3-13 00:33
attach_img [投影機/幕] 解毒,大出血  ...23 slac 2009-3-9 18:31 215847 avmilk 2009-3-12 09:22
attach_img [投影機/幕] 中置喇叭線用咩好?  ...2 kelvincps2005 2009-3-11 09:42 196005 avmilk 2009-3-12 09:04
attach_img [AV擴音機] 2 手 Denon4308  ...23 avmilk 2009-3-10 16:26 276682 孤身走我路 2009-3-12 07:52
attach_img [喇叭組合] 新人再度買 5.1  ...234 rx79g 2009-3-11 00:53 318200 jackeyz 2009-3-11 22:56
attach_img [投影機/幕] 問拖板? 245141525 2009-3-11 19:32 93014 maner394 2009-3-11 22:22
attach_img [投影機/幕] 都係唔好上 76 咁多, 我又嚟 ARCOLINK 4030  ...23456 chhanthony 2009-3-5 23:15 5212931 chhanthony 2009-3-11 21:42
attach_img [討論] 好奇怪 hintel 2009-3-10 22:26 41766 matthew 2009-3-11 12:25
attach_img [討論] 有無師兄儲開HdAV雜誌呢?  ...2 k2elvin 2009-3-10 10:12 103143 andychan1130 2009-3-11 01:04
attach_img [討論] 開箱! 又買野喇, 今次係.... XPR 2009-3-10 23:20 82430 avmilk 2009-3-11 00:25
attach_img [喇叭組合] 開箱! 大雨下去買玩具. (多圖)  ...23456..7 XPR 2009-3-6 23:49 6417218 lemonstar 2009-3-11 00:04
attach_img [顯示器] TH-42PY800H而家買唔買得過?  ...2 CVH 2009-3-9 17:10 113915 火機 2009-3-10 23:29
attach_img [討論] 不見了火機兄  ...2 hintel 2009-3-8 17:04 103068 火機 2009-3-10 23:28
attach_img [討論] 德發又一間要拜拜啦!  ...2 tennishk 2009-3-8 08:47 174755 米赫洛域 2009-3-10 22:37
attach_img [AV擴音機] ONKYO 876 Upgrade Question cmsjkung 2009-2-28 18:26 61983 cmsjkung 2009-3-10 22:18
attach_img [AV擴音機] 新手問路 (Denon AVR-1909 & AVR-2309) hkbeachboys 2009-3-9 11:16 74579 smkwan 2009-3-10 16:49
attach_img [高清播放器] 超強 PS3 media server  ...2 syau 2009-3-7 00:25 167331 so6 2009-3-10 15:02
attach_img Sony BDP-S350, BDP-S550藍光播放器發表  ...23 小瑟 2008-2-29 14:11 217175 victor_wong 2009-3-10 06:26
attach_img [請教] 463 夾IQ3夾唔夾 lyhsam 2009-3-9 00:38 11535 lemonstar 2009-3-9 19:43
attach_img [投影機/幕] 配置後置喇叭線? maner394 2009-3-9 09:52 72134 avmilk 2009-3-9 12:52
attach_img [討論] SONY 專業遙控器 手機 agree maner394 2009-3-8 23:48 93224 maner394 2009-3-9 11:56
attach_img [討論] 黑檀木 agree 米赫洛域 2009-3-9 00:10 53329 kelvincps2005 2009-3-9 08:57
attach_img [投影機/幕] 換線大工程.. 請各師兄幫手  ...234 火機 2009-3-6 11:49 376978 火機 2009-3-8 21:33
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊