設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [藍光播放機] 05fd 直插220V好还是加个120变压器好 keanureeves 2009-3-27 15:06 11454 mankoo米高 2009-3-29 00:01
attach_img [投影機/幕] 考考大家眼力 - HDMI線比較 (開估)  ...234 alzard 2009-3-27 22:01 346761 alzard 2009-3-28 18:53
attach_img [藍光播放機] LGBD300 ctleung 2009-3-28 14:07 11631 mankoo米高 2009-3-28 16:22
attach_img [投影機/幕] 人講我又買  ...23 rickytoto 2009-3-26 21:24 234769 245141525 2009-3-27 22:11
attach_img [投影機/幕] acrolink4020 一問  ...2345 火機 2009-3-26 14:22 468486 timlee672 2009-3-27 15:57
attach_img [投影機/幕] 食樹皮的日子來了....  ...2 火機 2009-3-27 09:53 133756 火機 2009-3-27 15:44
attach_img [投影機/幕] 你要幾N? agree  ...2 cws 2009-3-26 13:59 163863 chingki123 2009-3-27 13:34
attach_img [討論] 今期e-zone講既影片比例 trango 2009-3-27 11:48 11303 小瑟 2009-3-27 13:34
attach_img [投影機/幕] 牆身蘇底 問題 XPR 2009-3-27 01:13 52183 XPR 2009-3-27 13:25
attach_img [投影機/幕] 新cable到左喇~ agree  ...23456..7 jayngan 2009-3-24 16:07 6112872 maner394 2009-3-27 13:12
attach_img [投影機/幕] 想問問各位師兄用什麼s-video cable  ...2 hintel 2009-3-24 19:13 113484 hintel 2009-3-27 00:22
attach_img [顯示器] 終於輪到 Bravia X 系列減價  ...23 名偵探柯南 2009-3-20 23:51 256471 yaufung 2009-3-27 00:16
attach_img [討論] 大家都要笠  ...23 maner394 2009-3-25 21:41 224898 chhanthony 2009-3-26 19:08
attach_img [投影機/幕] 新人,喇叭線長短有無分別?? 747-300 2009-3-26 14:52 21482 狐滴hp2210 2009-3-26 18:18
attach_img [請教] AMP VOLUME 制 失靈 求救 KUNGKUNG 2009-3-26 16:29 11686 KUNGKUNG 2009-3-26 16:33
attach_img 高清第二步(TV已經安裝好 + mtv 3000+地櫃)  ...23456..11 hintel 2009-3-4 22:03 10717319 avmilk 2009-3-26 10:46
attach_img [藍光播放機] Forward: 索尼S350蓝光播放器大战PS3专业评测 Jwong 2009-3-25 18:25 21652 loklam268 2009-3-26 09:39
attach_img [AV擴音機] 用av amp聽cd direct? stanley2468 2009-3-25 22:15 21679 stanley2468 2009-3-26 00:11
attach_img [喇叭組合] 各位大大有野問你哋!! 747-300 2009-3-25 18:58 82050 maner394 2009-3-25 23:27
attach_img [投影機/幕] 問喇叭線  ...2 hkbeachboys 2009-3-25 10:23 144042 maner394 2009-3-25 19:53
attach_img [投影機/幕] 買線及IEC一問 (301同302的分別)  ...23456..9 火機 2009-3-20 10:45 8916280 hintel 2009-3-25 18:01
attach_img [請教] 清潔磁頭 ericbusmo 2009-3-24 21:20 41867 小瑟 2009-3-25 14:27
attach_img [投影機/幕] 今日放假!我都攪吓個牆蘇  ...2 米赫洛域 2009-3-23 18:07 194342 米赫洛域 2009-3-25 00:49
attach_img [投影機/幕] 喇叭線?? 747-300 2009-3-24 16:25 61739 avmilk 2009-3-24 21:25
attach_img [討論] $10000 budget 想買blu ray player 同3條hdmi  ...234 kiraluffy 2009-3-23 21:04 395997 avmilk 2009-3-24 21:17
attach_img [投影機/幕] Belden 83803 - AV Amp or SubW?  ...23 ikkjr 2009-3-19 10:52 268834 maner394 2009-3-24 15:04
attach_img [投影機/幕] 想問各位師兄hdmi線駛唔駛煲?  ...2 即食麵 2009-3-11 23:43 155218 JamesK 2009-3-24 09:45
attach_img [投影機/幕] [MK頭] 所謂的 Hospital grade 真係有分別? agree  ...2 XPR 2009-3-23 16:07 166824 XPR 2009-3-24 00:48
attach_img [喇叭組合] dali, dyna 同 JM lab 組合,邊set好d??  ...2 mandyrick 2009-3-21 23:51 114461 forumboy 2009-3-23 16:21
attach_img [討論] 好氣憤  ...23 hintel 2009-3-19 16:11 235069 mankoo米高 2009-3-23 16:01
attach_img [投影機/幕] 比獎金...百萬當係碎銀....Supra attachment  ...2 maner394 2009-3-22 20:24 133987 cowegg 2009-3-23 14:37
attach_img [投影機/幕] 想買濾波施板大家有咩好提議AV用? happly 2009-3-23 02:10 52055 timlee672 2009-3-23 14:34
attach_img [藍光播放機] 05fd 放不到Blu ray Matrix box set(1-3)Koren.ver.? mr.jj 2009-3-22 00:22 82515 mankoo米高 2009-3-23 13:09
attach_img [討論] $10000 budget speaker+subwoofer 推介  ...2 weeps1584 2009-3-18 21:35 164532 oxlau 2009-3-23 11:47
attach_img [重低音] 有冇人用過definitive? 對佢地有咩平價?? kiraluffy 2009-3-23 02:22 01509 kiraluffy 2009-3-23 02:22
attach_img [重低音] 求救 SUNFIRE HRS  ...23456..12 maner394 2009-3-17 23:29 11525289 takkie 2009-3-23 00:18
attach_img [AV擴音機] 不定時就跳一下的av amp  ...2 stanley2468 2009-3-21 16:48 173664 lkljason 2009-3-22 22:47
attach_img [重低音] about MQ sub woofer stanley2468 2009-3-22 22:10 11655 maner394 2009-3-22 22:24
attach_img [請教] $500 in-ear headphone 有乜好介紹?  ...2 vchai 2009-3-12 19:13 103475 aegysd 2009-3-22 14:29
attach_img 想問問 MTV3000 使用者  ...2 daken 2009-3-21 16:21 123150 aegysd 2009-3-22 14:03
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊