設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 我今日都入0左件2手野 radhk 2009-3-7 00:30 42149 米赫洛域 2009-3-8 13:26
attach_img [投影機/幕] 有冇人有用開 Mr. Y 個濾波拖板  ...23 andyy423 2009-3-6 16:11 275576 pokingrun 2009-3-8 11:12
attach_img [討論] post76.com三月七曰下午之活動 ikkjr 2009-3-7 23:32 92047 孤身走我路 2009-3-8 09:20
attach_img [討論] 新手一問???日日長開13.14個鐘部機會唔會 包仔123 2009-3-7 17:11 72118 tennishk 2009-3-8 08:22
attach_img [討論] 參加「版聚第一回...」最終會員名單 (已經系統 pm 通知) agree  ...23 wil-wil 2009-3-4 03:33 225696 cmsjkung 2009-3-7 21:30
attach_img [討論] 英京黑唔黑 ?  ...2 skenstudio 2009-2-27 15:02 187651 JamesK 2009-3-7 19:01
attach_img [AV擴音機] 請教有關入門級 AMP 安橋606 or 天龍 1709  ...23 tony_y 2009-2-17 16:26 206972 hintel 2009-3-7 10:42
attach_img [請教] 請教HKD 14000 家庭影院推介 mandyrick 2009-3-6 23:45 01341 mandyrick 2009-3-6 23:45
attach_img OLEVIA 在港推出支援RMVB 的 ZP-320 小瑟 2009-3-6 08:55 83706 eddiefung 2009-3-6 17:28
attach_img [討論] 請問RCA駁AV AMP 好,定係光纖好?? muse2705 2009-3-6 15:56 21843 muse2705 2009-3-6 16:32
attach_img [投影機/幕] 想請教各位師兄,這個插頭是iec 定8字頭呢?  ...2 shuttle 2009-3-5 00:21 133430 shuttle 2009-3-6 12:13
attach_img [喇叭組合] 各位我想問...... 747-300 2009-3-5 19:08 11492 747-300 2009-3-6 11:14
attach_img [投影機/幕] LCD TV 駁 PS3有白色點閃爍, 請問係邊到問題?  ...2 tony_y 2009-3-5 14:00 153545 里奧 2009-3-6 10:44
attach_img [請教] 誰有Panasonic BD55说明书?? yahaman 2009-3-6 00:13 01263 yahaman 2009-3-6 00:13
attach_img [投影機/幕] 既然星期六因公事到唔到版聚, 嬲嬲地今晚自己落O左老深  ...23 chhanthony 2009-3-4 21:39 216450 avmilk 2009-3-5 20:15
attach_img [討論] 想請問各師兄 , 邊度有黑麻石買 ?  ...23 孤身走我路 2009-3-2 13:02 247326 JKC710 2009-3-5 19:33
attach_img [藍光播放機] 最後都係買左BDP  ...23 alzard 2009-3-4 09:27 296041 mankoo米高 2009-3-5 19:14
attach_img [投影機/幕] 問親友借左個濾波拖板:  ...23456 happly 2009-3-3 01:54 5312835 andyy423 2009-3-5 17:40
attach_img [高清播放器] [用家實戰報告] WDTV 簡報 agree  ...2 lkljason 2009-3-3 17:34 155112 小瑟 2009-3-5 17:26
attach_img [請教] 請問有冇師兄知道那裹有擴散板賣..  ...2 ckman0302 2009-3-2 22:53 104214 ctleung 2009-3-5 08:21
attach_img [投影機/幕] 屋企有條買 DVD 送既 HDMI 線, 請問有方法check到係咩version嗎? tony_y 2009-3-4 23:31 31806 孤身走我路 2009-3-5 08:19
attach_img [藍光播放機] PIONNEER BLU RAY  ...2 dick1689 2009-3-2 18:45 103800 bbaba 2009-3-4 23:37
attach_img [顯示器] 今次到 Sony Bravia Z系降價 名偵探柯南 2009-3-1 01:58 41889 名偵探柯南 2009-3-4 23:33
attach_img [顯示器] 請問有冇 JVC LT32FX38 LCD TV 用家?  ...2 tony_y 2009-3-1 00:44 104437 米赫洛域 2009-3-4 21:38
attach_img [請教] PS3用LPCM和位元流出嘅低音(SUBWOOFER)一問 君子協定 2009-3-4 17:20 01485 君子協定 2009-3-4 17:20
attach_img [討論] 請問有24p看bd moive同沒有24p真是好大分別 hintel 2009-3-4 14:43 31928 forumboy 2009-3-4 17:14
attach_img Sony 數碼電視接收器  ...2 daken 2009-3-2 10:19 163316 daken 2009-3-4 15:27
attach_img [投影機/幕] 想請教師兄們有關玩線材  ...23 jacky622 2009-3-1 12:46 245433 jacky622 2009-3-3 22:31
attach_img [AV擴音機] AV amp一問 happly 2009-3-3 22:11 11490 avmilk 2009-3-3 22:24
attach_img [請教] 3M MPro110 微型投影機 吉田 2009-3-3 19:39 01569 吉田 2009-3-3 19:39
attach_img [高清播放器] WD TV  ...23456..7 雷因 2009-2-16 10:57 6917475 lkljason 2009-3-3 16:57
attach_img [請教] 想問mission eh-3c .同eh-3s什麼價? lumscmp 2009-3-3 10:52 01500 lumscmp 2009-3-3 10:52
attach_img [顯示器] 日立 UT32-MH700A LCD TV VS SONY 32W400A 1080/24P 2009-3-1 17:39 52290 tony_y 2009-3-2 23:17
attach_img [討論] 各位師兄有無試過俾人投訴 (終於搵到源頭)  ...23456..10 JKC710 2009-2-25 16:37 9320560 mr.jj 2009-3-2 16:27
attach_img [討論] 終於買咗啦.....但好似中咗蕉  ...2345 rx79g 2009-2-28 01:08 4610492 rx79g 2009-3-2 01:32
attach_img [請教] 新手sub.w問題  ...234 ericbusmo 2009-2-26 23:17 317988 ericbusmo 2009-3-1 23:29
attach_img [請教] 家庭影院調較  ...2 ericbusmo 2009-2-28 23:05 113716 ericbusmo 2009-3-1 22:11
attach_img [請教] onkyo amp 一問 forumboy 2009-3-1 21:33 01405 forumboy 2009-3-1 21:33
attach_img [請教] 点先可以消除呢个LOGO? keanureeves 2009-3-1 10:21 21600 keanureeves 2009-3-1 15:09
attach_img [討論] YAMAHA Z7勁到無哂朋友  ...2 pigpighung 2009-2-27 20:12 107475 mankoo米高 2009-3-1 10:20
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊