設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] sharp LC-46GX3DH 和sony DAV-DZ870KW 作HTPC玩玩 aiwenwei320 2009-4-16 21:44 01445 aiwenwei320 2009-4-16 21:44
attach_img [顯示器] Panasonic TH-42PY700H Plasma stanley2468 2009-4-14 20:05 93626 stanley2468 2009-4-16 19:15
attach_img [投影機/幕] 有冇人玩過HDMI放大器? pigcho 2009-4-7 10:46 42032 pigcho 2009-4-16 17:58
attach_img [藍光播放機] PS3 vs Blu-ray play  ...234 Hulk 2009-4-14 23:41 337212 mace 2009-4-16 14:52
attach_img [重低音] Subwoofer新手一問  ...2 sc2006 2009-4-15 17:28 114265 maner394 2009-4-16 13:06
attach_img [喇叭組合] 請問有冇用緊sony sf -2300!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 包仔123 2009-4-15 18:24 31612 hintel 2009-4-16 09:26
attach_img [藍光播放機] Pioneer 05FD  ...23 XPR 2009-4-14 17:59 265010 XPR 2009-4-16 01:42
attach_img [藍光播放機] Pioneer發佈新款平價BD player  ...2 風仔風仔仔 2009-4-14 22:42 113749 maner394 2009-4-15 23:32
attach_img [討論] 年中許個AV願  ...23 lemonstar 2009-4-14 23:05 224138 245141525 2009-4-15 23:06
attach_img [討論] 大家平日買咩影音/音響雜誌睇?  ...23 鐵心心 2009-4-15 15:50 244737 maner394 2009-4-15 22:04
attach_img [請教] Blu-ray player 電源問題 weeps1584 2009-4-15 19:47 01186 weeps1584 2009-4-15 19:47
attach_img [喇叭組合] Mordaunt Short tontontony 2009-4-15 16:58 51998 maner394 2009-4-15 17:45
attach_img [藍光播放機] 05fd skeung 2009-4-11 01:49 51803 skeung 2009-4-15 17:11
attach_img [請教] pioneer lx-51 newnew 2009-4-14 21:46 21473 newnew 2009-4-14 23:31
attach_img [高清播放器] WDTV 一問  ...2 lkljason 2009-3-14 02:57 154157 lkljason 2009-4-14 23:26
attach_img [喇叭組合] Klipsch RB61 - report  ...2 andyy423 2009-4-13 20:33 155858 風仔風仔仔 2009-4-14 22:57
attach_img [討論] 終於買咗啦!  ...23456..8 rx79g 2009-4-6 23:54 7514173 andyy423 2009-4-14 21:06
attach_img [請教] 選購喇叭前是不是要看看使用的空間去選擇?? 鐵心心 2009-4-14 17:31 21549 米赫洛域 2009-4-14 20:20
attach_img [請教] 鴨寮街邊到有得買TES 1350A音壓計? 747-300 2009-4-14 19:08 11654 kelvincps2005 2009-4-14 20:04
attach_img [藍光播放機] [本人文章]Pioneer BD機 05FD評測 digest agree  ...234 鐵心心 2009-4-10 17:42 337929 火機 2009-4-14 18:31
attach_img [請教] 用機頂盒錄有線  ...23 黑冰 2009-4-7 00:44 256300 leung1522 2009-4-14 17:42
attach_img [重低音] svs代理  ...2 ctleung 2009-4-11 14:21 145319 mr.jj 2009-4-14 15:26
attach_img [討論] 無AMP用的復活節  ...23456..7 阿定 2009-4-8 10:53 6912504 takkie 2009-4-14 01:06
attach_img [討論] 復活節...D舊玩具都一齊復活!  ...2 avmilk 2009-4-13 23:24 103006 takkie 2009-4-14 01:04
attach_img [喇叭組合] 中置speaker選擇  ...23 hintel 2009-4-12 10:54 246385 512753835 2009-4-14 00:09
attach_img [討論] 影音組合提議 johnlau 2009-4-13 13:42 82130 johnlau 2009-4-13 23:09
attach_img [討論] AV AMP 嘅Volume 問題. barrychiki 2009-4-13 10:49 82142 barrychiki 2009-4-13 21:38
attach_img [喇叭組合] 各位兄弟!我想問你地一條問題?  ...23 747-300 2009-4-12 19:14 235390 avmilk 2009-4-13 14:15
attach_img 有無c hing 用緊 HKBN STB ?? forumboy 2009-4-9 16:36 51603 forumboy 2009-4-13 11:15
attach_img [重低音] 請問威記SPL-800i這個制怎樣選擇? kenny.k 2009-4-11 16:12 52245 felixtwk 2009-4-13 10:56
attach_img [投影機/幕] 小玩意 + little report  ...234 hintel 2009-3-21 23:34 368281 teddyc1010 2009-4-13 02:44
attach_img [AV擴音機] AV Bi-Wire ( 用家分享~第3頁 )  ...23456..10 mankoo米高 2009-3-28 17:47 9327000 米赫洛域 2009-4-12 23:59
attach_img [投影機/幕] Supra Ply 3.4 andyy423 2009-4-11 22:59 53206 maner394 2009-4-12 22:47
attach_img [投影機/幕] 想買AQ散線  ...2 yinglingl 2009-4-5 08:45 173711 mankoo米高 2009-4-12 15:32
attach_img [AV擴音機] onkyo hdmi bypass lemonstar 2009-4-11 23:06 41960 avmilk 2009-4-12 12:36
attach_img [投影機/幕] 請問有無拖板好介紹?  ...23456..9 lkljason 2008-9-3 00:57 8121638 smkwan 2009-4-12 01:44
attach_img [顯示器] 42PY800H 建議最佳設定 timka 2009-4-10 03:01 72343 居士 2009-4-12 00:50
attach_img [請教] 有冇細書架喇叭推介(低音勁) 風仔風仔仔 2009-4-11 20:43 02014 風仔風仔仔 2009-4-11 20:43
attach_img [藍光播放機] 終於set好部05FD (附實拍照)  ...234 鐵心心 2009-4-9 16:55 347260 XPR 2009-4-11 00:51
attach_img [討論] 想換十仔(pls help)  ...23456 TSZKIT0629 2009-4-9 12:26 539474 teddyc1010 2009-4-10 20:27
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊