設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] 大家玩左影音幾耐??  ...234 鐵心心 2009-4-15 15:26 326744 paulchen 2009-4-22 20:34
attach_img [投影機/幕] 換左喇叭線(Old ULTRALINK)(New CARDAS TWINLINK) agree  ...2 君子協定 2009-4-15 00:50 105219 kelvincps2005 2009-4-22 19:17
attach_img [投影機/幕] 小小錢、小改善 - 電視訊號線  ...23456..8 XPR 2009-4-12 21:53 7218670 maner394 2009-4-22 18:43
attach_img [討論] 大家尋晚有無睇 TVB HD  ...23 導演 2009-4-20 09:57 225158 狐滴hp2210 2009-4-22 13:34
attach_img [討論] 今日sick leave 去看醫生  ...23456 hintel 2009-4-20 19:41 519906 hintel 2009-4-22 11:57
attach_img [藍光播放機] [用家實戰報告] 從 Sony PS3 轉 Pioneer 05fd agree  ...23456..13 mankoo米高 2009-2-18 03:15 12729210 maner394 2009-4-22 11:15
attach_img [討論] 身中劇毒…已解^_^  ...234 jackeyz 2009-4-20 23:18 326471 maner394 2009-4-22 09:40
attach_img [投影機/幕] hdmi問題  ...2 timlee672 2009-4-18 12:16 183852 cowegg 2009-4-22 00:53
attach_img [請教] 有冇人幫手推介@_@  ...2 李雲迪 2009-4-21 18:00 143564 lkljason 2009-4-22 00:27
attach_img [討論] 我今晚都係......... avmilk 2009-4-21 01:13 51797 darren14 2009-4-21 18:14
attach_img [喇叭組合] 給自己的禮物 ~ Cremona Auditor  ...23456..12 mankoo米高 2009-4-20 22:50 11020551 鐵心心 2009-4-21 17:39
attach_img [討論] 力抗海嘯  ...2345 Roy 2009-4-21 00:32 487883 Roy 2009-4-21 14:02
attach_img [請教] Tversity & PS3  ...23 avmilk 2009-4-18 23:57 215853 syau 2009-4-21 09:28
attach_img [投影機/幕] 想學各位師兄玩電源線  ...2 PABBPA 2009-4-20 17:23 164086 syau 2009-4-21 09:07
attach_img [AV擴音機] 606點搞Bi-amp?? 747-300 2009-4-20 18:17 31792 maner394 2009-4-21 00:10
attach_img [請教] HDMI 線二選一 mace 2009-4-20 22:59 11459 maner394 2009-4-20 23:02
attach_img [AV擴音機] 黑魂607  ...23 stanley2468 2009-4-17 00:05 235841 maner394 2009-4-20 17:44
attach_img [討論] AV 前置 Pre-Out attachment agree  ...23456..7 mankoo米高 2009-4-18 03:10 6215522 鐵心心 2009-4-20 14:52
attach_img 發覺左部TOSHIBA XDE500有問題!!  ...2 小瑟 2009-4-17 14:37 143502 小瑟 2009-4-20 14:24
attach_img [AV擴音機] 請問ONKYO AV AMP既機主有冇更新部AMP呢?  ...23 tennishk 2009-4-14 21:59 204731 小瑟 2009-4-20 11:11
attach_img 無線倡機頂盒軟件升級 睇高清電視 可訂檯食飯 小瑟 2009-4-20 09:51 01063 小瑟 2009-4-20 09:51
attach_img [AV擴音機] DENON推出 SOOS 2009-4-20 06:34 21584 syau 2009-4-20 09:48
attach_img [投影機/幕] 點分HDMI 線...? mace 2009-4-19 16:28 52057 eexam 2009-4-19 22:47
attach_img [投影機/幕] 十仔有條電源線 747-300 2009-4-19 10:35 92804 747-300 2009-4-19 20:24
attach_img [討論] lemonstar兄部屋現身雜誌  ...2 chhanthony 2009-4-18 14:40 153643 post76funfun 2009-4-19 14:50
attach_img [AV擴音機] DENON AV AMP bi-amp 測試  ...234 avmilk 2009-3-26 20:22 3210426 maner394 2009-4-19 13:34
attach_img [討論] 兩本影音雜誌 pokingrun 2009-4-18 19:37 41917 pokingrun 2009-4-19 11:12
attach_img [討論] 今日無意之中找回好old photo hintel 2009-4-18 13:27 41752 hintel 2009-4-19 10:26
attach_img [教學] 怎樣開機及熄機來保養器材? agree maner394 2009-4-18 23:54 22181 hintel 2009-4-19 09:51
attach_img [請教] 喇叭線長問題 andyy423 2009-4-18 23:27 81747 米赫洛域 2009-4-19 00:17
attach_img [高清播放器] 各高清機, 平價BD機, 有勁敵了  ...2 chhanthony 2009-4-17 22:03 156514 lemonstar 2009-4-18 16:19
attach_img [討論] 人買我又買 (mm8)  ...2345 takkie 2009-4-3 23:04 469693 takkie 2009-4-18 15:21
attach_img [喇叭組合] Klipsch RB-61定RB-51好呢??  ...234 747-300 2009-4-17 15:25 3815070 maner394 2009-4-18 13:06
attach_img [投影機/幕] Oehlbach Kabel Speaker Cable forumboy 2009-4-18 00:01 32272 forumboy 2009-4-18 10:15
attach_img [請教] 考慮買書架喇叭,請俾意見  ...23 mset 2009-4-16 23:43 265014 syau 2009-4-17 17:13
attach_img [顯示器] 想換投影機 garyzx 2009-4-16 11:06 61724 chhanthony 2009-4-17 14:19
attach_img [家訪討論] 小瑟家訪 - 雷因的音響之家. agree  ...2 小瑟 2009-4-15 09:00 146634 小瑟 2009-4-17 10:37
attach_img [請教] Help!!!  ...2 mickheung2004 2009-4-14 09:47 103624 mickheung2004 2009-4-17 08:43
attach_img [請教] 冧往買BD PLAYER 有咩好介紹...!(買佐機啦..)  ...23456..7 mace 2009-4-13 20:05 6012712 forumboy 2009-4-17 08:01
attach_img [投影機/幕] 請問 accuracy  ...2 SOOS 2009-4-16 00:25 113289 SOOS 2009-4-16 22:38
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊