設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 今天收貨  ...2 vchai 2009-5-4 20:02 163686 stanley2468 2009-5-5 23:50
attach_img [討論] 我有一個屎橋  ...23 747-300 2009-5-4 21:04 204234 maner394 2009-5-5 23:09
attach_img [討論] Bravia X 入手 ^_^  ...234 名偵探柯南 2009-5-5 01:04 365741 avmilk 2009-5-5 22:41
attach_img [請教] where can buy the 'empty' blu-ray box avmilk 2009-5-4 10:11 61460 avmilk 2009-5-5 22:18
attach_img [討論] pioneer 幾時出新amp? 鐵心心 2009-5-5 19:06 21401 鐵心心 2009-5-5 21:12
attach_img [討論] 問set釘腳? 245141525 2009-5-5 19:42 21546 粟米湯 2009-5-5 20:02
attach_img [討論] 請問安橋606喇叭設定問題?  ...2 jackeyz 2009-5-5 18:35 113032 maner394 2009-5-5 19:43
attach_img [討論] 免費試用SAMSUNG LED TV  ...2 名偵探柯南 2009-5-4 09:30 153121 acepiloted 2009-5-5 18:49
attach_img [投影機/幕] [用家線材報告+用後報告] 畫面好立體 鐵心心 2009-5-5 17:34 81738 鐵心心 2009-5-5 18:12
attach_img [請教] 新手 Q [&A] raycheng77 2009-5-5 13:58 51676 hintel 2009-5-5 15:48
attach_img [重低音] Energy ESW-M8 一問  ...234 du3i 2009-5-3 12:34 319667 darren14 2009-5-5 13:31
attach_img [藍光播放機] Pioneer BDP-23FD  ...23 avmilk 2009-5-2 19:29 245485 wing13149 2009-5-5 09:51
attach_img [重低音] 問SVS SB12-plus意見  ...234 smkwan 2009-5-4 21:13 3911542 alzard 2009-5-5 08:59
attach_img [討論] 昨晚中AE 3000流感發病大出血而亡比  ...23 akiratat 2009-5-3 15:04 234251 maner394 2009-5-5 01:56
attach_img [討論] blu-ray聲效設定問題 粟米湯 2009-5-4 21:50 61616 iceberg99 2009-5-5 01:16
attach_img [請教] Denon 2309 不能播放阿基拉 BD 高清音效 (代 smkwan 發問) wil-wil 2009-5-4 17:22 11507 smkwan 2009-5-5 01:15
attach_img [討論] 想問你地一D野!  ...23 747-300 2009-5-3 17:50 284929 maner394 2009-5-5 00:16
attach_img [討論] 8000買到咩amp呢  ...2345 ming 2009-5-3 15:29 406489 ikkjr 2009-5-4 23:01
attach_img [投影機/幕] 德發光頭阿叔,demo 套野~ noche 2009-5-4 00:21 72361 245141525 2009-5-4 22:29
attach_img [喇叭組合] 隻中置好似.... 鐵心心 2009-5-4 18:18 51736 syau 2009-5-4 20:56
attach_img [喇叭組合] 入左對 Mirage Onmi 150 agree  ...234 daken 2009-4-29 11:43 336760 Kelvin 2009-5-4 17:20
attach_img [投影機/幕] About SINE  ...2 bbaba 2009-5-3 22:45 103879 wil-wil 2009-5-4 15:50
attach_img [討論] HDMI "又"改朝換代..... 孤身走我路 2009-5-4 13:36 31730 鐵心心 2009-5-4 14:31
attach_img [討論] 幻想發dream中  ...2345 hintel 2009-5-2 22:25 477746 alzard 2009-5-4 13:45
attach_img [討論] 玩7.1嘅師兄又有upgrade理由,Audyssey 9.1 system lukalok 2009-5-4 09:45 92078 qq1122yq 2009-5-4 11:29
attach_img 唔小心將MagicTV MTV3000的external Hard disk內所有已錄製節目刪除 Jwong 2009-5-4 10:03 21241 hintel 2009-5-4 10:30
attach_img [討論] 免費率先試用SAMSUNG LED TV fringss 2009-5-4 09:33 21355 245141525 2009-5-4 10:27
attach_img [顯示器] 聽聞Pioneer停產TV  ...2 jackeyz 2009-5-3 15:40 133016 post76funfun 2009-5-4 00:59
attach_img [顯示器] 問 Bravia 用家 名偵探柯南 2009-5-1 21:45 92392 名偵探柯南 2009-5-4 00:26
attach_img [請教] 請安橋606出超低音? jackeyz 2009-5-3 17:14 81758 ikkjr 2009-5-3 22:08
attach_img [討論] 大家睇戲時係如何set個畫面?  ...2 鐵心心 2009-5-3 15:53 113367 TSZKIT0629 2009-5-3 21:36
attach_img [投影機/幕] OYAIDE P-079  ...234 mankoo米高 2009-5-2 22:25 3610445 timlee672 2009-5-3 20:09
attach_img [喇叭組合] [Surround] NANOSAT Prestige VS OMNI 150 kkhkkh 2009-5-2 13:49 11339 kkhkkh 2009-5-3 15:29
attach_img [討論] LFE 設定問題 raymond430 2009-5-2 21:08 21698 raymond430 2009-5-3 13:14
attach_img [討論] 啱啱去完街又出血  ...234 nbhd 2009-4-29 18:30 336594 maner394 2009-5-3 05:25
attach_img [投影機/幕] QED New Performance HDMI Cable hklin 2009-5-2 01:42 21684 kingkong 2009-5-2 18:37
attach_img [喇叭組合] klipsch中置喇叭線  ...2 FY706 2009-4-26 19:32 194771 kkhkkh 2009-5-2 13:53
attach_img [請教] YAMAHA RX-V3800 Firmware? jackeyz 2009-4-25 13:45 11340 ruri 2009-5-2 13:08
attach_img [請教] 邊到有得買Mirage OS3-SAT ruri 2009-5-2 12:54 01420 ruri 2009-5-2 12:54
attach_img [顯示器] SONY LCDTV BRAIVA ENGINE3圖像處理引擎 agree 鐵心心 2009-5-1 15:36 72010 kwchow08 2009-5-2 09:50
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊