設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 窮鬼請教: 後置喇叭線  ...234 MM622 2009-5-8 01:23 317702 hintel 2009-5-8 21:57
attach_img [重低音] SVS PC12-NSD  ...23 Metropolis 2009-5-6 14:01 246418 hintel 2009-5-8 21:23
attach_img [重低音] 十仔有雜音 (雜音係高音)  ...23456 tontontony 2009-5-7 09:40 5610918 tontontony 2009-5-8 18:51
attach_img [討論] 有冇c兄用開隔音產品 李雲迪 2009-5-8 18:10 41768 李雲迪 2009-5-8 18:25
attach_img [討論] Cheap Cheap Sound meter .  ...23 狐滴hp2210 2009-5-6 14:04 204665 狐滴hp2210 2009-5-8 17:55
attach_img [AV擴音機] 配備新音效處理 Denon AVC-1610 環繞擴大機即將推出 (轉載) agree  ...2 wil-wil 2009-5-8 02:04 173732 lemonstar 2009-5-8 17:22
attach_img [AV擴音機] ONKYO AMP到我壞了 >.<  ...23 rxooo 2009-5-7 22:21 295461 rxooo 2009-5-8 17:12
attach_img MTV 3000,3500,5000,5000D  ...2 maner394 2009-5-7 23:40 133424 KUNGKUNG 2009-5-8 15:39
attach_img [請教] 我想問...... lokman718 2009-5-8 12:49 11165 alzard 2009-5-8 13:14
attach_img [重低音] Velodyne細地方點擺位? 李雲迪 2009-5-8 00:42 92274 747-300 2009-5-8 11:59
attach_img [重低音] 用緊Sunfire十仔的師兄們留意(7-May更新) agree  ...23456..12 alzard 2009-4-30 17:33 11024821 sc2006 2009-5-8 10:51
attach_img [AV擴音機] 音樂媒體收音擴大機 ... Pioneer PDX-Z10 (轉載) wil-wil 2009-5-8 01:22 62119 slac 2009-5-8 10:47
attach_img 依家想買 MTV3000.....  ...23456..8 小瑟 2009-4-14 21:15 7010026 小瑟 2009-5-8 09:00
attach_img [請教] Marantz MM622 2009-5-8 00:54 0973 MM622 2009-5-8 00:54
attach_img [AV擴音機] YAMAHA RX-V665 環繞擴大機 (轉載) wil-wil 2009-5-8 00:22 52766 kenny.k 2009-5-8 00:37
attach_img [喇叭組合] 又有箱開...................  ...23 slac 2009-5-7 11:17 285358 lemonstar 2009-5-7 23:15
attach_img [討論] 怎樣消徐駐波  ...2 barrychiki 2009-5-7 10:54 103555 avmilk 2009-5-7 21:31
attach_img [討論] " 2路3單元 " 何解 ??  ...2 KUNGKUNG 2009-5-6 15:21 154382 245141525 2009-5-7 18:34
attach_img [討論] 各位觀塘有得買sound meter??  ...23 747-300 2009-5-6 21:51 234061 forumboy 2009-5-7 17:28
attach_img [喇叭組合] 終於帶左佢返屋企  ...23456..9 TSZKIT0629 2009-5-2 23:37 8016267 TSZKIT0629 2009-5-7 16:55
attach_img [AV擴音機] 安橋兄弟幫幫手 李雲迪 2009-5-6 21:48 81710 ikkjr 2009-5-7 11:09
attach_img [討論] 我估我都爆amp  ...23456 mchim3010 2009-5-4 19:26 508310 mchim3010 2009-5-7 00:06
attach_img [討論] LED 背光 LCD TV 技術解構 名偵探柯南 2009-5-6 19:02 21322 名偵探柯南 2009-5-7 00:03
attach_img [討論] 新手音壓計用法一問  ...234 sc2006 2009-5-6 11:04 327221 245141525 2009-5-6 22:08
attach_img [投影機/幕] 今朝少少唔c服  ...2345 mankoo米高 2009-5-5 23:09 478076 747-300 2009-5-6 20:17
attach_img [藍光播放機] Pioneer BD player  ...2 諸星當 2009-5-6 16:23 173714 mankoo米高 2009-5-6 18:32
attach_img [討論] 長度有出入會唔會.........  ...2 747-300 2009-5-6 12:39 163281 ikkjr 2009-5-6 18:00
attach_img [討論] 音壓計呀!!! 747-300 2009-5-6 12:38 72292 747-300 2009-5-6 17:44
attach_img [藍光播放機] Pionner 51FD & 05FD 用家注意 daken 2009-5-6 17:42 02980 daken 2009-5-6 17:42
attach_img [AV擴音機] 906 的問題 諸星當 2009-5-6 11:18 81742 諸星當 2009-5-6 16:19
attach_img [喇叭組合] 最近覺得呢舊"C"好得意...  ...23 avmilk 2009-5-6 00:08 204986 鐵心心 2009-5-6 16:04
attach_img [投影機/幕] 大家想買acc.最好上網check cehck 先  ...23 hintel 2009-5-6 10:24 244312 magkids 2009-5-6 15:15
attach_img [藍光播放機] 今日去問51FD...  ...23 timka 2009-5-5 01:26 254593 火機 2009-5-6 11:33
attach_img [討論] Loigtech Harmony 785  ...23456 lai_tsz_ho 2009-4-28 21:41 539693 chingon 2009-5-6 11:28
attach_img [討論] 其實大家都咁鐘意玩av, 有無諗下做音響工程呢???  ...234 JKC710 2009-5-5 16:39 355932 hintel 2009-5-6 11:25
attach_img [討論] Klipsch 喇叭粉絲有貨返咪喇  ...2 maner394 2009-5-4 21:21 133332 hintel 2009-5-6 09:51
attach_img [重低音] 800i 點set? 李雲迪 2009-5-6 02:39 11552 孤身走我路 2009-5-6 07:48
attach_img [投影機/幕] 漫步者 S330D隻SUB仔  ...2 ming 2009-5-5 22:18 123981 mace 2009-5-6 02:05
attach_img [重低音] 十仔 setting 問題  ...2 tontontony 2009-5-5 13:44 103473 tontontony 2009-5-6 00:07
attach_img [討論] 成功毒害到友人^_^  ...23 jackeyz 2009-5-5 00:26 274561 jackeyz 2009-5-5 23:52
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊