設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 兩條電源線邊條好??  ...2 747-300 2009-5-14 12:54 143826 maner394 2009-5-14 22:12
attach_img [請教] 條熱縮膠有咩作用 747-300 2009-5-14 17:42 21530 747-300 2009-5-14 19:28
attach_img [討論] 機踏機問題  ...2 李雲迪 2009-5-12 21:12 193272 forumboy 2009-5-14 17:01
attach_img [討論] 人加我又加  ...23456..7 laiho 2009-5-13 00:20 619988 acepiloted 2009-5-14 14:48
attach_img [AV擴音機] onkyo 用定音量??  ...23 tontontony 2009-5-11 01:43 224261 狐滴hp2210 2009-5-14 14:28
attach_img [藍光播放機] 51FD現在做緊咩價呢  ...2345 ming 2009-5-12 13:14 427705 諸星當 2009-5-14 14:07
attach_img maner394正式成為本版版主之一  ...2345 小瑟 2009-5-4 12:46 465758 君子協定 2009-5-14 13:01
attach_img [投影機/幕] 身痕  ...23456 rlwk2009 2009-5-13 22:28 519659 747-300 2009-5-14 12:44
attach_img [投影機/幕] 電源線一問  ...234 rlwk2009 2009-5-10 21:20 386096 747-300 2009-5-14 12:25
attach_img [喇叭組合] 想換LCR-750 laiho 2009-5-10 21:07 81801 noche 2009-5-14 01:54
attach_img [投影機/幕] 身痕 2 rlwk2009 2009-5-13 23:28 82461 kenny.k 2009-5-14 01:20
attach_img [投影機/幕] [用家線材報告+用後報告]今天的新玩具 (相更新 P.3) agree  ...2345 火機 2009-5-11 23:56 477357 李雲迪 2009-5-13 20:30
attach_img [顯示器] JVC 新開發世界第一部 Super Hi-Vision 解像度 D-ILA 投影機 (轉載) wil-wil 2009-5-13 19:46 11387 polong 2009-5-13 20:03
attach_img 俾你地毒害我,救救我!好唔好呀!!!  ...23456..8 747-300 2009-5-11 20:48 7810822 ming 2009-5-13 13:22
attach_img 今晚睇HD門徒  ...23456..8 小瑟 2009-4-18 22:26 7210099 sam2004 2009-5-13 11:46
attach_img [投影機/幕] Super 2.5/H 喇叭線  ...23 mankoo米高 2009-5-12 19:31 246030 chhanthony 2009-5-13 11:33
attach_img [討論] bdp or dvd  ...2 tontontony 2009-5-13 00:43 153233 wil-wil 2009-5-13 04:37
attach_img [討論] 價錢表  ...2 jimmysiu 2009-5-11 18:01 153455 wil-wil 2009-5-13 01:34
attach_img [顯示器] Bravia X 啟動 \(^_^)/  ...234 名偵探柯南 2009-5-11 21:22 386635 u571 2009-5-13 00:59
attach_img [投影機/幕] 有冇人玩過nuforce icon?  ...2 avmilk 2009-5-12 23:54 133573 Roy 2009-5-13 00:37
attach_img [AV擴音機] Yamaha Amp + PS3 看 BD ... 部份情況其它品牌也適用 (轉載) agree wil-wil 2009-5-13 00:18 02016 wil-wil 2009-5-13 00:18
attach_img [教學] 最新av影音資料  ...2 風仔風仔仔 2009-5-11 21:56 165838 hintel 2009-5-12 22:59
attach_img [重低音] svs pc12-nsd 有得訂  ...234 hintel 2009-5-12 11:32 397754 hintel 2009-5-12 22:47
attach_img [討論] 幫個十仔買鞋 attachment  ...2345 747-300 2009-5-8 21:16 447667 火機 2009-5-12 22:35
attach_img [討論] sub仔著左鞋後遇到既問題  ...2345 timka 2009-5-10 00:41 478017 747-300 2009-5-12 22:27
attach_img [藍光播放機] 05想升級  ...23456..10 polong 2009-5-6 19:22 9614860 BeiBei 2009-5-12 21:09
attach_img [顯示器] 小型 iDTV skenstudio 2009-5-9 14:01 72225 skenstudio 2009-5-12 20:45
attach_img [投影機/幕] 樹皮都無得食的日子........等餓死^-^  ...234 slac 2009-5-10 02:43 305779 Kelvin 2009-5-12 20:35
attach_img [請教] Set 皇帝位一問? aegysd 2009-5-12 16:00 71738 maner394 2009-5-12 16:39
attach_img [討論] 你最肯花錢的是什麼類型器材?  ...234 鐵心心 2009-5-10 20:19 335497 Kelvin 2009-5-12 14:04
attach_img [AV擴音機] 天龍幫貼圖 attachment  ...2 ktommy 2009-5-11 19:08 113014 chinghon718 2009-5-12 14:04
attach_img [投影機/幕] 邊間店平D及配件多D呢? 747-300 2009-5-12 12:21 31304 ming 2009-5-12 13:11
attach_img [藍光播放機] 心頭好,食麵包!  ...234 FY706 2009-5-11 22:43 316078 alzard 2009-5-12 13:03
attach_img [請教] 你地部電視用佐幾耐&有無出現問題 mace 2009-5-12 00:58 21378 Phoenix 2009-5-12 09:25
attach_img [藍光播放機] 05中文說明書 FY706 2009-5-11 22:58 11284 007 2009-5-12 01:39
attach_img [顯示器] 中毒..但無水買解藥  ...23 acepiloted 2009-5-11 14:45 204588 hintel 2009-5-12 01:02
attach_img [喇叭組合] KEF 喇叭掂唔掂嫁....!?  ...234 火機 2009-5-11 16:29 369352 ming 2009-5-12 00:44
attach_img [請教] 清潔音響器材 風仔風仔仔 2009-5-11 20:08 11401 maner394 2009-5-11 23:14
attach_img [請教] PS3 + 舊Amp 出Blu-ray 聲問題 iceberg99 2009-5-11 00:42 61866 cakecake 2009-5-11 21:18
attach_img [討論] 玩AV係咪好曬錢?  ...23456..9 鐵心心 2009-5-10 20:11 8212219 maner394 2009-5-11 21:03
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊