設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [藍光播放機] new pioneer blu-ray player preview  ...234 haha161 2009-5-25 01:52 319167 MSZ 2009-5-26 12:11
attach_img [請教] 各位大佬你好, 有野問 ( 拖板 ) huen0442 2009-5-26 02:14 41690 ming 2009-5-26 11:56
attach_img [請教] P記05電源線  ...2 FY706 2009-5-24 21:36 153779 haha161 2009-5-26 11:39
attach_img [AV擴音機] 最終決擇 - Onko 806 vs Marantz SR8002  ...2 MM622 2009-5-9 21:56 176687 maner394 2009-5-26 11:21
attach_img [請教] 請問中置喇叭雖唔雖要煲呢?  ...2 tennishk 2009-5-25 22:35 143626 rx79g 2009-5-26 09:42
attach_img [藍光播放機] 最終決擇買左行貨 LX71  ...234 tony6385 2009-5-25 20:25 345747 747-300 2009-5-26 09:03
attach_img 其實, 邊度可以試哂坊間出名果幾隻 WOOFER呢?  ...23 小瑟 2009-5-25 09:02 224412 Kelvin 2009-5-25 23:05
attach_img 有個喇叭既 spec唔係好明, 請大家幫幫手!  ...23 小瑟 2009-5-25 12:00 254126 ikkjr 2009-5-25 22:09
attach_img [請教] 蕉插好還是叉插好 ?  ...2 andyy423 2009-5-25 17:30 154710 kwchow08 2009-5-25 22:03
attach_img 什麼是LFE聲道?(轉載) 小瑟 2009-5-25 18:18 11493 kwchow08 2009-5-25 21:03
attach_img [藍光播放機] BD30 vs PS3  ...23 747-300 2009-5-24 20:13 224786 eva0083hk 2009-5-25 20:52
attach_img [喇叭組合] 今早去左"原音"試喇叭  ...2345 ming 2009-5-24 13:18 439315 ming 2009-5-25 20:34
attach_img [藍光播放機] 美國回收05FD? tony6385 2009-5-25 11:16 61900 tomboy 2009-5-25 19:13
attach_img Olevia DTV-320FHD tuktuk 2009-5-25 15:41 21869 tuktuk 2009-5-25 18:11
attach_img [投影機/幕] 終於買齊晒  ...234 PABBPA 2009-5-24 21:05 306231 孤身走我路 2009-5-25 17:50
attach_img [請教] Pure Audio 問題 yuppi 2009-5-25 00:35 52461 hintel 2009-5-25 17:07
attach_img [討論] 真係好開心  ...2 鐵心心 2009-5-25 14:49 102931 鐵心心 2009-5-25 16:29
attach_img [投影機/幕] Northwire 散線問題 ahbarn 2009-5-25 14:10 51795 ahbarn 2009-5-25 16:15
attach_img [請教] Panasonic TH-50PZ850H 個 IEC 位好緊  ...2345 vchai 2009-5-19 22:32 418603 haha161 2009-5-25 14:28
attach_img [請教] 投影問題 李雲迪 2009-5-25 01:13 31332 lemonstar 2009-5-25 12:42
attach_img 如果我部TV電源線係啤死既, 點換線好呢?  ...2345 小瑟 2009-5-12 13:07 436040 7面鳥 2009-5-25 12:11
attach_img [重低音] 個十仔好似有D朦咁!點算!!  ...2 747-300 2009-5-24 14:33 163841 747-300 2009-5-25 10:35
attach_img [討論] 菲箱拉線入房問題~  ...2 noche 2009-5-24 01:59 113618 jessica 2009-5-25 02:18
attach_img [喇叭組合] Mirage omni sat - FS dreamchung 2009-5-25 01:04 01361 dreamchung 2009-5-25 01:04
attach_img [喇叭組合] AAD M系喇叭 civiclau 2009-5-22 18:51 11753 sinyick 2009-5-24 23:55
attach_img [喇叭組合] 今日收穫 hintel 2009-5-24 18:59 51983 radhk 2009-5-24 19:35
attach_img [AV擴音機] 請問各位 ONKYO AMP  ...2 ming 2009-5-24 14:42 163360 Kelvin 2009-5-24 15:26
attach_img [討論] 差D比老細發現左我換左Northwire 18A 無屏蔽電源線  ...2345 doublel 2009-5-23 01:50 458400 tontontony 2009-5-24 12:57
attach_img [藍光播放機] 小弟愚昧 doublel 2009-5-24 01:10 41800 yuppi 2009-5-24 09:34
attach_img [投影機/幕] Gutwire danlam 2009-5-23 23:32 01176 danlam 2009-5-23 23:32
attach_img [喇叭組合] 請教 前置喇叭  ...234 ming 2009-5-22 12:53 346266 jessica 2009-5-23 22:53
attach_img [投影機/幕] hdmi 線  ...23456..8 tontontony 2009-5-22 13:57 7112903 tomboy 2009-5-23 19:28
attach_img [請教] 有關播碟問題? lcf1964 2009-5-23 15:30 31529 lcf1964 2009-5-23 19:05
attach_img [討論] 音响器材櫃 MM622 2009-5-22 16:25 82143 ktommy 2009-5-23 11:29
attach_img [喇叭組合] 請 7.1 用家俾意見 attachment  ...23 vchai 2009-5-20 23:17 205893 lemonstar 2009-5-22 23:41
attach_img [藍光播放機] 今日出o左 51FD 勒  ...2345 girbaud 2009-5-21 19:10 408844 girbaud 2009-5-22 19:35
attach_img [影音] 日本Ortofon 3900 Silver 優質銅鍍銀線入手記  ...23456..9 小瑟 2009-5-18 00:27 8113105 粟米湯 2009-5-22 18:57
attach_img [AV擴音機] 五月閞心鬼上身 agree  ...2345 Kelvin 2009-5-20 15:04 449446 小瑟 2009-5-22 15:11
attach_img [喇叭組合] 新屋入伙,想買書前 中置喇叭 lego_cyris 2009-5-22 02:42 62294 lego_cyris 2009-5-22 14:27
attach_img [討論] 音响器材櫃 MM622 2009-5-22 13:37 01108 MM622 2009-5-22 13:37
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊