設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] bi-wire 喇叭線 (2入4出)  ...2 ming 2009-6-2 22:19 155289 maner394 2009-6-3 01:31
attach_img [投影機/幕] 小小pc  ...23456 hintel 2009-6-2 10:53 5210086 fshair 2009-6-3 01:30
attach_img [AV擴音機] PIONEER SC-LX71 掂唔掂?  ...23456..8 鐵心心 2009-5-15 00:00 7216566 Hibikisaru 2009-6-3 01:23
attach_img [投影機/幕] 詢問Blu-ray analog out 到 AV Amp audio 線材建議 iceberg99 2009-6-3 00:44 01089 iceberg99 2009-6-3 00:44
attach_img [喇叭組合] Monitor Audio Vector Series agree  ...23 Tomotoshi 2009-5-1 22:25 285716 ming 2009-6-2 23:22
attach_img [討論] 係理論上.........??  ...2 747-300 2009-6-2 19:28 183372 iceberg99 2009-6-2 23:22
attach_img [喇叭組合] 碳纖維 KEF Concept Blade 喇叭 (轉載)  ...2 wil-wil 2009-6-2 19:26 103575 ktommy 2009-6-2 22:28
attach_img [討論] AV 友人網上購物的不快經歷分享 attachment  ...23456..11 wil-wil 2009-6-1 22:18 10017146 YAU-DDL 2009-6-2 21:57
attach_img HKBN機頂盒調教分享 agree chhanthony 2009-6-2 19:01 33397 maner394 2009-6-2 20:30
attach_img [顯示器] LG 50PG70FR  ...2 chhanthony 2009-6-2 17:09 164253 chhanthony 2009-6-2 20:20
attach_img MTV300...我終於都黎勒~~~  ...23456 小瑟 2009-5-31 08:32 588276 skenstudio 2009-6-2 19:05
attach_img 8仔加Hardisk  ...2 kwchow08 2009-5-27 23:58 153033 skenstudio 2009-6-2 18:04
attach_img [顯示器] 到底係9300K色温定係6500K色温 agree chhanthony 2009-6-2 17:49 23803 鐵心心 2009-6-2 18:00
attach_img [投影機/幕] 今日晌秋葉 x ....  ...23456 simonhing 2009-6-1 16:18 5911296 felixtwk 2009-6-2 17:54
attach_img [請教] 天線放大器三問 acepiloted 2009-6-2 15:14 31631 hintel 2009-6-2 17:05
attach_img [AV擴音機] 接駁問題  ...2 lijackie 2009-6-1 15:53 162982 狐滴hp2210 2009-6-2 15:30
attach_img [請教] 十仔線  ...234 245141525 2009-6-1 10:01 397038 maner394 2009-6-2 14:33
attach_img [投影機/幕] PANASONIC 42" PY-800H IEC  ...23 KUNGKUNG 2009-6-1 00:47 234833 KUNGKUNG 2009-6-2 14:16
attach_img [AV擴音機] 876,906,4308,LX81,Z7-876,906,4308,LX81,Z7-876,906,4308,LX81,Z7..............  ...234 akiratat 2009-5-27 17:24 316727 slac 2009-6-2 12:33
attach_img [AV擴音機] Onkyo 507 見街了  ...23456..8 阿定 2009-5-4 18:26 7223061 ichk 2009-6-2 11:13
attach_img [投影機/幕] 新手都學人買下補品先  ...23456..9 otigero 2009-5-31 23:52 8513539 lemonstar 2009-6-2 10:13
attach_img [投影機/幕] 一個看似平凡既拖板 ... 或許帶給 AV 友另一樂趣  ...23 wil-wil 2009-6-1 19:22 294453 kkchan1234 2009-6-2 01:36
attach_img [請教] AV bypass Pre-Out  ...23 MM622 2009-5-31 23:58 209452 kkchan1234 2009-6-2 01:32
attach_img [討論] 有感而發....發覺呢個(POST 76)網站....  ...23456..13 孤身走我路 2009-5-27 13:26 12119847 jessica 2009-6-2 00:54
attach_img [請教] Spyder 3 TV 買唔買得過?  ...23 鐵心心 2009-5-30 16:13 274891 chhanthony 2009-6-1 21:11
attach_img [請教] 十仔腳釘  ...2345 FY706 2009-5-31 16:22 478785 maner394 2009-6-1 18:51
attach_img [喇叭組合] 想問mirage presitge既朋友請留意 agree  ...23 timka 2009-5-30 15:04 215002 timka 2009-6-1 17:29
attach_img 求救請教 lijackie 2009-6-1 16:05 2995 lijackie 2009-6-1 16:25
attach_img [AV擴音機] 部 amp 壞左............. ( 無事喇 !! )  ...2 名偵探柯南 2009-5-31 22:19 183448 名偵探柯南 2009-6-1 16:24
attach_img [請教] 外置HDD可否用USB經PS3經AMP播歌?  ...2 a888 2009-5-31 20:40 194251 kkchan1234 2009-6-1 15:39
attach_img [喇叭組合] 後置喇叭音量問題  ...2 MM622 2009-5-31 23:01 145083 kkchan1234 2009-6-1 15:29
attach_img [喇叭組合] Mirage Nanosat Prestige 做後置 (裝o左上腳架)  ...23456 girbaud 2009-5-25 22:54 5714209 johnlau 2009-6-1 14:59
attach_img [顯示器] 今日見到部LG 32" Plasma timka 2009-5-31 22:47 61783 timka 2009-6-1 14:48
attach_img [討論] 近排有幾多師兄想買新 HD Amp?  ...23456..7 wil-wil 2009-5-15 20:54 6613213 matthew 2009-6-1 14:13
attach_img [藍光播放機] Pioneer BDP-09FD (US $1899.99 only) Tomotoshi 2009-1-19 13:30 42662 iceberg99 2009-6-1 13:23
attach_img [討論] Subwoofer單元向地下、向前邊樣好 米赫洛域 2009-5-31 23:59 82392 avmilk 2009-6-1 11:54
attach_img [討論] 點處理舊既 AV Amp ?  ...23 MM622 2009-5-27 15:25 275151 daken 2009-6-1 11:39
attach_img [請教] Canare GS-6 sinyick 2009-5-29 21:34 62708 sinyick 2009-6-1 09:39
attach_img [請教] 関於bose wai_1972 2009-4-29 13:03 21572 dweqte 2009-6-1 08:32
attach_img [討論] 唔通係月尾~~?? rlwk2009 2009-5-31 20:42 91817 kenny.k 2009-6-1 02:06
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊