設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] 我最喜愛post76藍光碟2009第一回選舉(今晚11點截止啦!!!!!!!!) mankoo米高 2009-5-24 00:24 82614 angus 2009-5-29 01:56
attach_img [投影機/幕] 請問信得過嘛? 定係做緊水魚?  ...23 eva0083hk 2009-5-28 15:23 214828 Kelvin 2009-5-29 01:40
attach_img [請教] 有無合適AVamp.用的拖板可介紹?  ...2 raymond430 2009-5-25 21:05 163648 rx79g 2009-5-29 01:03
attach_img [請教] 想問下PS audio 有冇出英式拖板架 huen0442 2009-5-29 00:49 01244 huen0442 2009-5-29 00:49
attach_img [投影機/幕] 終於忍唔到毒氣攻心出了血  ...234 rxooo 2009-5-27 22:53 315742 rxooo 2009-5-29 00:01
attach_img [投影機/幕] new toy, so worry  ...23 taki 2009-5-28 17:22 234206 hintel 2009-5-28 23:47
attach_img [投影機/幕] QED HMDI & Digital Optical icebros 2009-5-28 22:41 31685 rlwk2009 2009-5-28 23:24
attach_img [投影機/幕] Cheap Cheap HDMI  ...234 forumboy 2009-3-20 17:36 388291 dannysure 2009-5-28 22:23
attach_img [投影機/幕] 有無師兄用緊audioquest喇叭線! pigpighung 2009-5-28 18:30 21715 米赫洛域 2009-5-28 21:39
attach_img mtv3000  ...2345 tontontony 2009-5-24 00:50 446840 hintel 2009-5-28 19:40
attach_img [藍光播放機] Sony 出 S360, S560 了  ...23 導演 2009-4-28 02:20 215239 maner394 2009-5-28 19:27
attach_img [投影機/幕] 想問下新德克既XF2000 拖板好用嗎, huen0442 2009-5-28 03:13 72325 jessica 2009-5-28 16:37
attach_img [投影機/幕] van den Hul Flat HDMI cable MM622 2009-5-28 01:41 72287 chhanthony 2009-5-28 13:20
attach_img [AV擴音機] V663 是否有色差 > HDMI 功能? kennylau 2009-5-27 23:24 21382 kennylau 2009-5-28 13:16
attach_img [請教] 新手一問  ...2345 fshair 2009-5-26 02:21 466679 fshair 2009-5-28 12:07
attach_img [教學] 部份較實用既資料已轉到 「AV 影音入門小知識」 wil-wil 2009-5-28 05:24 02349 wil-wil 2009-5-28 05:24
attach_img [教學] 同金屬端子抹身 agree  ...23 maner394 2009-4-18 00:39 257280 maner394 2009-5-28 03:05
attach_img [藍光播放機] 用開BD30想升級揀部BD60 or 05好呢?  ...23 tony6385 2009-5-25 08:16 245112 haha161 2009-5-28 01:06
attach_img [顯示器] Bravia X (BE Pro Engine) 尾斑車 ? 名偵探柯南 2009-5-27 01:52 42011 yuppi 2009-5-28 00:55
attach_img [討論] 05/51 供電底版手術 (with update tv pics 25/5/09) agree  ...23456..7 haha161 2009-5-15 01:29 6512754 haha161 2009-5-28 00:48
attach_img [顯示器] PZ850H David! 2009-5-27 12:32 51874 yuppi 2009-5-28 00:43
attach_img [新功能] 加入主題分類!! 小瑟 2009-5-27 23:42 91343 粟米湯 2009-5-28 00:27
attach_img [教學] 保護木音箱小tips and 心得分享 agree  ...23 米赫洛域 2009-5-27 01:15 215973 wil-wil 2009-5-27 22:58
attach_img [請教] G10H 24Play Back David! 2009-5-27 22:18 21605 wil-wil 2009-5-27 22:53
attach_img [顯示器] 新手TX-SR507 配搭一問(聽歌多於睇戲)(幫幫手)  ...23456..7 dmy0080 2009-5-8 00:28 6411840 kkchan1234 2009-5-27 22:33
attach_img [請教] HDMI to Component  ...2 vchai 2009-5-26 23:46 133142 vchai 2009-5-27 22:32
attach_img [討論] 唔該曬 245141525 兄  ...23 maner394 2009-5-26 21:20 265324 245141525 2009-5-27 21:31
attach_img [討論] 有個願望  ...2345 mankoo米高 2009-5-26 23:56 427500 mankoo米高 2009-5-27 20:45
attach_img [藍光播放機] 入屋新成員Panasonic DMP-BD60  ...23456..7 lukalok 2009-5-22 21:45 6115660 edhuen 2009-5-27 17:55
attach_img [顯示器] 50" 扒士麻 告吹 ...  ...23 Roy 2009-5-26 18:08 265005 Roy 2009-5-27 14:53
attach_img [請教] Surround Speaker 擺位問題??  ...2 jem 2009-5-26 17:32 183820 jem 2009-5-27 11:17
attach_img [請教] G10H David! 2009-5-27 01:32 11472 chhanthony 2009-5-27 10:09
attach_img [投影機/幕] supra hdmi線  ...23 mchim3010 2009-5-25 18:41 215040 chhanthony 2009-5-27 09:24
attach_img [請教] 呢舊有咩用?  ...23 maner394 2009-5-25 22:08 234362 kenny.k 2009-5-27 02:06
attach_img [請教] 想換喇叭線 rlwk2009 2009-5-26 21:38 72010 rlwk2009 2009-5-26 23:51
attach_img [請教] 想買amp + 5.0 喇叭, 預算10000-12000  ...2345 Virus 2009-5-21 00:04 438090 yuppi 2009-5-26 21:12
attach_img [投影機/幕] 風吹雞蛋殼,財散人安樂(少少用後report)  ...23456 hintel 2009-5-20 09:55 5510711 Ferrero 2009-5-26 19:17
attach_img [投影機/幕] QED anniversary XT cable 一問 mace 2009-5-26 18:23 11560 maner394 2009-5-26 18:50
attach_img [請教] 超低音電流聲 David! 2009-5-25 23:54 72460 小瑟 2009-5-26 16:34
attach_img [投影機/幕] 幫朋友......  ...234 slac 2009-5-25 16:04 326029 Monkey 2009-5-26 14:13
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊