設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 啦巴線  ...2 tontontony 2009-5-25 12:38 183774 hintel 2009-6-5 15:18
attach_img [AV擴音機] Official安橋607發佈會  ...23456 ewartuen 2009-5-29 15:03 569375 ewartuen 2009-6-5 14:38
attach_img [高清播放器] 唔執輸...我又有新玩貝  ...234 maner394 2009-6-4 20:15 358448 狐滴hp2210 2009-6-5 13:43
attach_img [喇叭組合] 呢幾隻野bid唔bid得過 attachment laiho 2009-6-5 10:31 61918 jessica 2009-6-5 13:19
attach_img [AV擴音機] 點解個 pat pat 吾同嘅 ? alexn 2009-6-4 17:53 41622 alexn 2009-6-5 13:00
attach_img [請教] 除左SACD player, 仲有無DVD/BD player支援SACD呢?  ...234 AW2 2008-10-7 19:29 369380 狐滴hp2210 2009-6-5 10:36
attach_img [請教] MK Duraplug vs XF1000 jem 2009-6-2 14:26 22097 smkwan 2009-6-5 10:32
attach_img Magic TV 5000  ...2 raycheng77 2009-5-30 22:37 153462 raycheng77 2009-6-5 10:10
attach_img [請教] 買AV AMP+SUB仔  ...234 里奧 2009-6-4 19:47 315632 里奧 2009-6-5 09:24
attach_img [藍光播放機] PANASONIC BD 30 可否睇昵全部區碼的藍光碟? Figomok 2009-6-4 17:51 31431 BeiBei 2009-6-5 00:20
attach_img [請教] 兩條變一條.  ...2 747-300 2009-6-4 17:33 183340 ming 2009-6-4 23:43
attach_img [投影機/幕] 新電源線  ...2 FY706 2009-6-4 22:08 153219 haha161 2009-6-4 23:38
attach_img [喇叭組合] M&K MP-6 骰仔 5.1 speakers Tomotoshi 2009-6-4 20:42 21774 hintel 2009-6-4 21:31
attach_img [AV擴音機] 原來 Denon AVR-1610 已經出左行貨 alexn 2009-6-3 13:11 82687 iceberg99 2009-6-4 21:13
attach_img [投影機/幕] 琴晚執屋剿到d野~~  ...2 JKC710 2009-6-4 09:50 184250 kkchan1234 2009-6-4 19:58
attach_img [投影機/幕] 新鮮運到....  ...234 raymond430 2009-6-3 10:05 316182 sammer425 2009-6-4 19:30
attach_img [顯示器] 好慘.....部 TV(最新消息及機背相片)  ...23456 chrisfd7695 2009-6-3 13:43 539567 jimmysiu 2009-6-4 19:01
attach_img [投影機/幕] Sony HDMI flat cable  ...2345 名偵探柯南 2009-6-1 18:20 428181 minger 2009-6-4 18:55
attach_img 8仔 838機頂盒保養一問. - [閱讀權限 20] ...2 小瑟 2009-6-4 14:20 12119 skenstudio 2009-6-4 18:10
attach_img [AV擴音機] DENON 3808a 求教 阿定 2009-5-31 21:02 51985 JKC710 2009-6-4 17:02
attach_img [投影機/幕] 大獲~~點解要咁對我?  ...2345 tontontony 2009-6-3 14:07 458713 hintel 2009-6-4 16:18
attach_img [討論] 有無人上開大陸睇影音...  ...23 mankoo米高 2009-6-4 03:32 214601 ming 2009-6-4 13:56
attach_img [AV擴音機] 一個豐滿、一個冷艷.... 兩個點揀好呢?  ...23456 XPR 2009-6-3 22:47 519814 TSZKIT0629 2009-6-4 13:26
attach_img [討論] 點樣為之開始玩影音? - [閱讀權限 50] ...2 阿定 2009-3-24 17:45 18156 JKC710 2009-6-4 12:04
attach_img [投影機/幕] sound fantastic 既拖板呢, 比d 意見, 因為小弟想買 huen0442 2009-6-4 03:44 32848 諸星當 2009-6-4 09:29
attach_img [投影機/幕] 十仔線詢問??  ...234 747-300 2009-5-31 18:05 347858 smkwan 2009-6-4 00:11
attach_img [教學] Full HD 的 17 倍:8192 x 4320 解析度設備達成(轉載)  ...2 wil-wil 2009-6-3 15:05 134656 ktommy 2009-6-3 22:46
attach_img [顯示器] Panasonic TH-P42G10H 入手  ...234 edhuen 2009-6-1 14:31 306742 edhuen 2009-6-3 22:13
attach_img [顯示器] Panasonic 於日本推出 7 款 R 系列 Plasma 及 LCD TV 電視  ...2 wil-wil 2009-6-2 18:38 143107 黑冰 2009-6-3 22:05
attach_img [藍光播放機] BD60 VS S350 astina88 2009-5-27 20:35 41777 astina88 2009-6-3 21:24
attach_img [喇叭組合] 尋晚常試玩飛走中置 狐滴hp2210 2009-6-3 17:00 71923 Monkey 2009-6-3 20:52
attach_img [請教] MTV3000 > amp > 畫面花晒 poppop123456 2009-6-1 20:47 92392 poppop123456 2009-6-3 19:59
attach_img [討論] 電源淨化濾波器 simonhing 2009-6-3 09:08 92081 kenny.k 2009-6-3 19:35
attach_img [顯示器] TH-P42S10H elvisoph 2009-6-3 18:01 01593 elvisoph 2009-6-3 18:01
attach_img [請教] 機器 & 十仔位置  ...23456..12 tontontony 2009-6-2 01:20 11617403 hintel 2009-6-3 17:24
attach_img [討論] 國內發現假的 B&W 6 糸o刺叭  ...2 jessica 2009-5-22 13:05 163934 maner394 2009-6-3 14:48
attach_img [重低音] SVS PC12-PLUS一問  ...23 rxooo 2009-6-1 21:59 295620 rxooo 2009-6-3 14:00
attach_img [討論] 拖板的安全問題?  ...2345 kenny.k 2009-6-1 00:51 478902 maner394 2009-6-3 10:32
attach_img [請教] 有冇人有安衛星電視 Mint 2009-6-2 11:00 41822 Mint 2009-6-3 09:55
attach_img [請教] onkyo606的問題  ...2 kenny.k 2009-6-2 19:40 132901 tontontony 2009-6-3 09:14
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊