設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 冇防磁既喇叭 otigero 2009-6-7 18:11 21582 otigero 2009-6-7 21:13
attach_img [請教] 100v 機用 110v stm 2009-6-7 15:46 21589 pokingrun 2009-6-7 17:41
attach_img [請教] 自動音場完點解會咁??? 747-300 2009-6-7 12:27 62289 747-300 2009-6-7 14:48
attach_img [重低音] 迷你拾仔 digest agree  ...23456..15 tsw01 2009-3-17 22:25 14438954 kkchan1234 2009-6-7 12:06
attach_img [重低音] 新玩具入境成功  ...23456..9 rxooo 2009-6-5 18:45 8414862 lemonstar 2009-6-7 11:54
attach_img [投影機/幕] 我的WBT寶寶  ...23 rxooo 2009-5-31 23:35 214683 On_fire 2009-6-7 09:32
attach_img [顯示器] 今日見到部JVC LCDTV..... timka 2009-6-7 00:15 81707 timka 2009-6-7 02:10
attach_img [討論] LCD/Plasma 的理想高度 3YY 2009-6-6 23:51 61509 3YY 2009-6-7 00:48
attach_img [顯示器] 想問下PAN 記架PLASMA G系同S系有咩分別? mace 2009-6-6 12:43 51819 timka 2009-6-7 00:46
attach_img [討論] 有感而發  ...234 風仔風仔仔 2009-6-5 17:59 355990 粟米湯 2009-6-6 23:28
attach_img [投影機/幕] 飛咗返唻喇  ...23 粟米湯 2009-6-6 15:03 224241 gungun 2009-6-6 22:59
attach_img [藍光播放機] Pioneer BDP V6000? qv_op 2009-6-6 22:29 01155 qv_op 2009-6-6 22:29
attach_img [AV擴音機] Pioneer SC505 rlwk2009 2009-6-4 21:37 62156 ming 2009-6-6 22:20
attach_img [藍光播放機] 我想上車呀  ...23456 PABBPA 2009-6-3 14:02 5110299 粟米湯 2009-6-6 22:02
attach_img [討論] 蜘蛛仔 agree  ...23456..10 鐵心心 2009-6-5 15:31 9013741 chhanthony 2009-6-6 18:43
attach_img [教學] 完全利用oyaide EE/F-S2.6同EE/F-S2.0  ...2 hintel 2009-6-6 09:34 116068 rlwk2009 2009-6-6 18:34
attach_img [喇叭組合] 自組 5.1 建議 stm 2009-6-5 23:47 94388 kc2wong 2009-6-6 17:28
attach_img [請教] s350 yanfree 2009-6-6 17:20 21332 yanfree 2009-6-6 17:25
attach_img [討論] 大家覺唔覺得BD個畫入佐AMP之後差佐 mace 2009-6-6 14:56 62257 mace 2009-6-6 17:22
attach_img [請教] onkyo amp 自動設定資料 諸星當 2009-6-6 12:27 01226 諸星當 2009-6-6 12:27
attach_img [請教] 買外地玩具利率收費問題 諸星當 2009-6-6 10:12 81927 諸星當 2009-6-6 12:18
attach_img [藍光播放機] Sony BDP-S5000ES vchai 2009-6-6 12:15 01347 vchai 2009-6-6 12:15
attach_img [喇叭組合] 今日收到英國訂  ...23 hintel 2009-6-4 19:40 214914 r32 2009-6-6 12:10
attach_img [投影機/幕] NEW QED Performance HDMI simonhing 2009-6-6 10:13 21606 simonhing 2009-6-6 11:39
attach_img [顯示器] Panasonic G series plasma  ...23456..9 ikkjr 2009-5-3 10:43 8817929 hintel 2009-6-6 11:19
投票 attach_img [討論] 活動舉行時間調查 (未符合要求版友可八掛下參閱 p12 資料)  ...23456..12 wil-wil 2009-5-19 21:57 11618686 ewartuen 2009-6-6 07:02
attach_img [藍光播放機] 23 or 51  ...23 ichk 2009-6-3 09:37 234826 nemumikoto 2009-6-6 03:02
attach_img [藍光播放機] 51FD 之 改機大行動 (05FD等同) 成功轉做全區碼-DVD  ...234 daken 2009-6-4 15:13 307208 leettc 2009-6-6 01:27
attach_img [藍光播放機] 51FD決心清貨  ...2345 timka 2009-5-22 18:43 468855 BeiBei 2009-6-6 00:35
attach_img [藍光播放機] 係咪真係咁勁呀?  ...23 tontontony 2009-6-5 11:13 244726 johnny1 2009-6-6 00:12
attach_img [投影機/幕] Denon 2808 AMP 前置喇叭問題 ktommy 2009-6-5 21:46 21396 ktommy 2009-6-5 23:56
attach_img [喇叭組合] 想換cheap cheap 中置, 請教!  ...2 eva0083hk 2009-5-26 12:12 133760 ktommy 2009-6-5 23:42
attach_img [討論] 我的AV補品之路 (5-6-09更新sound level meter)  ...2345 laiho 2009-5-20 22:29 499419 laiho 2009-6-5 23:23
attach_img [請教] 終於出咗糧啊!!  ...23 747-300 2009-6-5 09:42 203929 rxooo 2009-6-5 23:22
attach_img [請教] 釘腳  ...23456..7 tontontony 2009-6-4 14:23 6110108 tontontony 2009-6-5 22:29
attach_img [藍光播放機] BDP-LX52=BDP-23FD ichk 2009-6-5 13:54 31588 ichk 2009-6-5 22:20
attach_img [投影機/幕] 何為泠涷 fuse ?  ...23 andyy423 2009-6-4 17:01 255390 ewartuen 2009-6-5 19:08
attach_img [AV擴音機] Pioneer VSA-LX52  ...2 cakecake 2009-6-4 21:17 124118 風仔風仔仔 2009-6-5 17:51
attach_img [顯示器] LG 47LH45YD (iDTV) Tomotoshi 2009-6-5 11:39 92235 Tomotoshi 2009-6-5 16:55
attach_img [討論] 真正搖控在你手 ... wil-wil 2009-6-4 02:54 62139 狐滴hp2210 2009-6-5 15:56
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊