設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [重低音] 今朝手痕試下拆樓feel係點  ...2345 alzard 2009-4-25 13:14 419509 alzard 2009-4-26 20:15
attach_img [顯示器] Panasonic TH-50PZ850H worth$6k extra?  ...2 ikkjr 2009-4-10 21:29 134497 hiroko_hei 2009-4-26 18:07
attach_img [藍光播放機] PS3 -> TV vs PS3 -> AMP -> TV  ...23 raycheng77 2009-4-25 14:59 224828 lemonstar 2009-4-26 12:09
attach_img 8仔機頂合???  ...234 包仔123 2009-4-22 13:22 356087 sam2004 2009-4-26 10:59
attach_img [藍光播放機] 關於05出聲問題  ...23 lemonstar 2009-4-25 15:07 224471 hintel 2009-4-26 10:27
attach_img [討論] 自動音塲setting問題?  ...23 kenny.k 2009-4-24 01:50 204997 maner394 2009-4-26 01:28
attach_img [請教] 邊隻後置喇叭線性價比高  ...2 stanley2468 2009-4-16 10:31 114919 russianhacker 2009-4-26 00:12
attach_img [投影機/幕] Supra 1.6 後置喇叭線報告  ...23 maner394 2009-3-23 23:58 2413104 russianhacker 2009-4-26 00:10
attach_img [討論] 搖控 agree  ...23 timsum2828 2009-4-21 23:54 214839 lai_tsz_ho 2009-4-26 00:06
attach_img [顯示器] Panasonic Plasma 09年系列 agree  ...23 名偵探柯南 2009-4-23 01:40 205060 hintel 2009-4-25 22:52
attach_img [請教] hdmi與三色線問題  ...2 ericbusmo 2009-4-25 13:46 113527 ericbusmo 2009-4-25 21:49
attach_img [討論] 安橋606 自動音塲和手動音塲比較 maner394 2009-4-25 19:17 41875 maner394 2009-4-25 20:08
attach_img [請教] Onkyo NR906  ...23 tthenry 2009-4-25 15:56 265981 alzard 2009-4-25 19:53
attach_img [藍光播放機] 唔識呀!唔識呀! jackeyz 2009-4-25 13:31 21390 jackeyz 2009-4-25 17:02
attach_img [藍光播放機] Panasonic推出平價bd player  ...2 風仔風仔仔 2009-4-24 20:46 123676 XPR 2009-4-25 15:56
attach_img [請教] 其實三星的售後服務…  ...2 jackeyz 2009-4-24 18:32 132811 raycheng77 2009-4-25 12:29
attach_img [喇叭組合] Wilson Audio Sasha  ...23 Roy 2009-4-24 12:33 236844 Roy 2009-4-24 23:47
attach_img [AV擴音機] ONKYO 805AMP用家,你地用色差轉 HDMI出覺唔畫面重須咗 狐滴hp2210 2009-4-22 14:31 41850 狐滴hp2210 2009-4-24 21:39
attach_img [顯示器] "索尼OLED有機"登場 鐵心心 2009-4-22 21:36 52083 風仔風仔仔 2009-4-24 21:06
attach_img [藍光播放機] LX51有冇Per out? 鐵心心 2009-4-24 18:57 81913 鐵心心 2009-4-24 19:56
attach_img 東芝 REGZA LCD TV內置 HDD 錄影功能 小瑟 2009-4-24 08:48 91678 Kelvin 2009-4-24 19:55
attach_img [討論] 小弟總於點燈啦^_^  ...2 jackeyz 2009-4-23 01:20 153908 jackeyz 2009-4-24 16:13
attach_img [重低音] 威記十仔EQ一問  ...2 forumboy 2009-4-23 14:32 114556 maner394 2009-4-24 14:15
attach_img [投影機/幕] 電源線... 俾D 意見  ...23 火機 2009-4-22 23:31 264525 syau 2009-4-24 12:34
attach_img [討論] Sub Woofer vs 投訴  ...2345 raycheng77 2009-4-21 11:44 407696 kingleecm 2009-4-23 23:54
attach_img [喇叭組合] Klipsch RB51 上 RB61  ...23456..10 post76funfun 2009-4-17 13:08 9016902 maner394 2009-4-23 23:51
attach_img [AV擴音機] 終於up左amp既firmware  ...2 lemonstar 2009-4-23 19:21 154426 cowegg 2009-4-23 23:50
attach_img [討論] 終於唔洗用PS3睇碟了  ...23 粟米湯 2009-4-21 21:33 285456 kingleecm 2009-4-23 23:47
attach_img [討論] Sound Lever Meter kwchow08 2009-4-23 23:19 51753 kwchow08 2009-4-23 23:43
attach_img [重低音] SVS PC12-Plus (報告加爆AMP事件) digest  ...23456..12 alzard 2009-4-7 21:18 11638010 alzard 2009-4-23 16:47
attach_img [討論] 5.1&7.1 attachment  ...2 yazhou 康師父 2009-4-22 23:33 123141 benbenchai 2009-4-23 16:05
attach_img [請教] 請問ching kef XQ10 raymond430 2009-4-23 13:09 01670 raymond430 2009-4-23 13:09
attach_img [投影機/幕] SINGLE RUN & DOUBLE RUN CABLE  ...2 KUNGKUNG 2009-4-22 12:58 165322 Roy 2009-4-23 12:24
attach_img [投影機/幕] 請問電源線選擇 hintel 2009-4-23 10:44 31698 hintel 2009-4-23 12:21
attach_img [請教] 中音好似唔多夠~  ...2 noche 2009-4-22 23:27 163112 君子協定 2009-4-23 09:55
attach_img [請教] NAD T 587BLU-RAY yazhou 康師父 2009-4-23 01:05 01225 yazhou 康師父 2009-4-23 01:05
attach_img [藍光播放機] 可能係真正尾班車!!  ...2 darren14 2009-4-22 17:08 194103 粟米湯 2009-4-22 23:44
attach_img [投影機/幕] cdp>4308>909 的兩組訊號線~ mankoo米高 2009-4-22 21:49 51498 kelvincps2005 2009-4-22 23:22
attach_img 衞 星 機 頂 盒 睇 多 47 個 台 loklam268 2009-4-22 14:37 92492 Terence 2009-4-22 23:13
attach_img [討論] 中置人聲問題 ericbusmo 2009-4-22 22:08 31778 maner394 2009-4-22 22:51
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊