設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] 隔音黑金沙 agree akiratat 2009-4-9 01:54 83216 Roy 2009-4-10 00:21
attach_img [顯示器] Samsung 37" 120MHZ victor_wong 2009-4-8 07:32 71768 里奧 2009-4-9 14:47
attach_img [顯示器] Sony電視畫面setting參考  ...2 daken 2009-4-7 11:36 174575 daken 2009-4-9 12:40
attach_img [投影機/幕] 大家估下 (已開估)  ...2 hintel 2009-4-6 23:31 164131 maner394 2009-4-9 12:06
attach_img [投影機/幕] VDH Ultimate hdmi cable  ...2345 avmilk 2009-4-7 19:13 4211066 avmilk 2009-4-9 10:21
attach_img [藍光播放機] 有關51 HDMI YcBcR 同 RGB 的問題  ...2 火機 2009-4-7 10:31 134950 haha161 2009-4-9 10:14
attach_img [討論] 今日有2件開心同1件吾開心事 attachment  ...23 hintel 2009-4-8 18:00 245746 aegysd 2009-4-9 02:08
attach_img [投影機/幕] 4020的聽後感 2  ...23 火機 2009-4-7 22:40 285477 maner394 2009-4-8 20:48
attach_img [討論] 哇!終於買左05FD  ...23 鐵心心 2009-4-7 18:07 224982 鐵心心 2009-4-8 17:58
attach_img [藍光播放機] BDP PIONEER 09FD真係好堅!!!!  ...2 鐵心心 2009-4-6 17:26 194383 鐵心心 2009-4-8 17:57
attach_img [喇叭組合] 大家心目中既7.1/5.1喇叭組合  ...2345 avmilk 2009-4-5 00:14 4410134 cakecake 2009-4-8 11:31
attach_img [藍光播放機] 4020+4030後的新玩具...... agree  ...23456 火機 2009-4-4 20:22 5910898 hintel 2009-4-8 11:02
attach_img [投影機/幕] Supra HF100 HDMI to HDMI cable v1.3  ...2 火機 2009-4-7 11:59 154649 avmilk 2009-4-8 01:24
attach_img [藍光播放機] パイオニア、BDプレーヤーアップデート時期を発表 avmilk 2009-4-7 20:03 11595 shuttle 2009-4-8 00:09
attach_img [投影機/幕] 自從尋日買了MONSTER HTS1000拖板  ...234 doublel 2009-4-5 19:27 3911675 kkchan1234 2009-4-7 23:17
attach_img [討論] Pioneer 05fd + Onkyo 906 分享  ...234 alan_shum 2009-3-14 00:25 399175 forumboy 2009-4-7 18:39
attach_img [討論] av 特工隊 ~ 平水  ...2 mankoo米高 2009-4-6 22:47 153881 mankoo米高 2009-4-7 18:11
attach_img [投影機/幕] 被某師兄送上路的.... (多謝maner兄)  ...23 火機 2009-4-6 14:58 225915 avmilk 2009-4-7 18:04
attach_img [投影機/幕] 想幫D器材換電源線  ...2 lai_tsz_ho 2009-4-3 06:28 174848 teddyc1010 2009-4-7 02:02
attach_img [討論] Marantz cd5003初試 digest  ...23 kkchan1234 2009-4-1 23:58 247431 米赫洛域 2009-4-6 21:39
attach_img [喇叭組合] 買邊隻牌子前中後喇叭好?  ...23 rick3868 2009-4-5 12:41 286350 mankoo米高 2009-4-6 21:33
attach_img [喇叭組合] 想問Klipsch喇叭既問題 747-300 2009-4-6 16:58 52220 747-300 2009-4-6 21:08
attach_img [討論] 有感而發...... agree  ...23456 245141525 2009-4-4 22:20 5911759 maner394 2009-4-6 19:57
attach_img [投影機/幕] 4020 電源線的威力 (後加 4030) digest agree  ...2345 火機 2009-4-2 10:33 4713020 hintel 2009-4-6 16:48
attach_img [討論] 我都幫佢地加左腳仔~  ...234 forumboy 2009-4-4 19:05 305652 cakecake 2009-4-6 16:12
attach_img [投影機/幕] 想將D喇叭線加蕉插,點加?? 747-300 2009-4-5 14:22 63756 mankoo米高 2009-4-6 15:59
attach_img [討論] x.v.colour & Deep colour  ...2 kelvincps2005 2009-4-5 00:48 194894 鐵心心 2009-4-6 15:35
attach_img [請教] 終於開始cut post了!! cowegg 2009-4-5 12:23 11516 小瑟 2009-4-6 14:41
attach_img [投影機/幕] QED New Performance HDMI or QED Reference HDMI or Supra HDMI  ...234 kingking 2009-3-31 01:06 329569 hklin 2009-4-6 14:32
attach_img [請教] YcbcRc vs RGB 火機 2009-4-5 22:18 11561 火機 2009-4-5 22:21
attach_img [AV擴音機] ONKOY 606 對應DEEP COLOUR嗎? 鐵心心 2009-4-5 16:58 21471 CanonEOS 2009-4-5 19:47
attach_img [AV擴音機] Yamaha 665新av amp? stanley2468 2009-4-5 18:01 33194 245141525 2009-4-5 19:11
attach_img [投影機/幕] BJC HDMI 一問  ...2 forumboy 2009-3-12 12:08 164196 forumboy 2009-4-5 14:48
attach_img [顯示器] 26"LCD TV skeung 2009-4-5 01:53 71726 skeung 2009-4-5 13:46
attach_img [討論] HDMI ~ 線材交流會 (29/3)  ...23456..10 cws 2009-3-29 22:18 9025115 小瑟 2009-4-5 10:46
attach_img [投影機/幕] 敗了條audioquest copperhead給馬仔cd5003 agree  ...2 kkchan1234 2009-4-3 00:48 144788 kkchan1234 2009-4-5 09:37
attach_img [討論] 新手想問呢d 器材可唔可以用係av到?+左相係p3  ...23 kiraluffy 2009-4-4 21:06 285020 timlee672 2009-4-5 02:56
attach_img [顯示器] Epson TW-2000殘影問題  ...2 skeung 2009-4-3 03:18 133749 mankoo米高 2009-4-5 02:26
attach_img [藍光播放機] [用家實戰報告+用後報告] 今日錢包大出血~51FD agree  ...23456..11 hintel 2009-4-2 22:54 10718692 鐵心心 2009-4-5 00:44
attach_img [投影機/幕] 師兄們怎樣將single喇叭線插bi-wire喇叭? 即食麵 2009-4-4 01:04 93437 米赫洛域 2009-4-4 20:13
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊