設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [顯示器] 諗左兩年......终於換電視~Panasonic P50VT30H... agree  ...23 ccyong 2012-9-2 03:13 2520225 sammykin125 2012-9-3 15:51
attach_img [請教] 問 Crossover Setting ericteo 2012-9-3 12:07 41345 mantam121 2012-9-3 15:33
attach_img [高清播放器] POPCRON C200 死了  ...23456..9 小瑟 2012-5-13 10:26 8316951 billymud 2012-9-3 15:02
attach_img [高清播放器] 有些問題.關於如可測試接收電視訊號 cmyung 2012-9-3 14:26 11285 billymud 2012-9-3 14:58
attach_img [藍光播放機] Oppo 95 聲應出HDMI或7.1 analog alfieay9 2012-8-31 12:06 42162 alfieay9 2012-9-3 14:39
attach_img [藍光播放機] 超新手93報告(老手請見諒)  ...23456..9 dicklcp 2012-8-18 08:39 8013547 cth516 2012-9-3 14:08
attach_img [顯示器] 今曰做左個仲大升級!!!  ...23 kenlaw1228 2012-9-2 21:59 224813 cth516 2012-9-3 14:07
attach_img [藍光播放機] Place to buy breadvan 2012-9-1 11:12 32024 breadvan 2012-9-3 13:23
attach_img [投影機/幕] 分享:SONY VW1000ES 3D 4K投影機的實際體驗文  ...2 len1978 2012-3-3 11:56 134025 jovialst 2012-9-3 12:38
attach_img [藍光播放機] OPPO 93, play SACD, save ISO question? 阿正 2012-9-2 01:43 22739 阿正 2012-9-3 11:23
attach_img [AV擴音機] Cyrus Mono X 200 Power Amp jason1969 2012-8-29 09:19 11817 jason1969 2012-9-3 09:48
attach_img [請教] 係av雙週今期介紹的十款藍光碟機  ...2 vho20 2012-8-30 13:28 173625 avlam 2012-9-3 08:43
attach_img [討論] 又開野啦-_-今次開盒。同埋2張SETUP相  ...2345 傑` 2012-8-28 09:12 487686 eggcake92 2012-9-3 07:29
attach_img [請教] HDMI請教  ...23456..10 傑` 2012-8-24 21:20 9513649 mantam121 2012-9-3 03:08
attach_img [請教] 防震避震板一問?  ...2 maptin1234 2012-9-2 17:38 113100 maptin1234 2012-9-2 21:58
attach_img [藍光播放機] Philips 9600 用家討論分享 (整理更新:2012-3-30) agree  ...23456..16 kvic 2011-8-21 00:17 15842414 kvic 2012-9-2 21:50
attach_img [討論] LX55二手機  ...23 commail 2011-11-24 23:15 296184 keke323 2012-9-2 20:26
attach_img [AV擴音機] rx v733一問 philippe 2012-9-2 19:51 0781 philippe 2012-9-2 19:51
attach_img [請教] 有關器材調教一問  ...2 傑` 2012-9-1 11:15 172358 傑` 2012-9-2 19:42
attach_img [討論] 開啊開,人買我又買  ...2 傑` 2012-9-1 18:03 193176 傑` 2012-9-2 19:41
attach_img [主題新聞] Optoma 會議教室用投影機 TW556-3D (AV Blog 資訊) Miran 2012-9-2 19:37 01325 Miran 2012-9-2 19:37
attach_img [請教] 安橋AMP問題  ...2 wlchung531 2012-8-30 20:50 102136 wlchung531 2012-9-2 19:00
attach_img [藍光播放機] Denon 2012ud bigbuffalo 2012-8-6 13:49 51341 jeremymak 2012-9-2 17:08
attach_img [請教] Onkyo 818 Sub-woofer out 一問 chung212 2012-9-2 02:36 41343 rlwk2009 2012-9-2 11:35
attach_img [請教] 以葉問2測試MK-SB12後嘅疑惑…  ...23 terencebest 2012-8-24 20:43 275012 terencebest 2012-9-2 10:59
attach_img [請教] 各位CHING! 傑士前置.......蕉插問題?? 76joe 2012-9-1 23:10 51106 9spl 2012-9-2 10:26
attach_img [喇叭組合] Klipsch 5.1喇只叭  ...23 bears1983 2012-8-28 15:27 206513 terencebest 2012-9-2 10:20
attach_img [影音新聞] 千萬改裝家庭影院 ... Batman 迷打造蝙蝠洞 (轉載)  ...234 wil-wil 2012-8-5 23:28 346456 terencebest 2012-9-2 09:50
attach_img [AV擴音機] 今年新推出的AV機,部部都有4K.............好似多魚?  ...2 gikifk 2012-8-30 21:42 173644 jwnobel 2012-9-2 09:00
attach_img [請教] 二皮野 想玩5.1有冇介紹呀? civiclau 2012-9-1 21:09 71085 terencebest 2012-9-2 08:44
attach_img [請教] 請問gigawatt 電源散線邊處有售? dickyball 2012-8-31 08:58 21282 tko2802 2012-9-2 02:53
attach_img [影音配件] Norstone Bergen AV2  ...23 jason1969 2012-8-26 15:08 246108 etoo 2012-9-2 00:46
attach_img [喇叭線] Belden 8471 vs Norstone Classic shc34 2012-8-27 01:29 42141 shc34 2012-9-2 00:46
attach_img [顯示器] 玩左一晚P記ST巴士馬 agree  ...2 delasell 2012-8-30 14:04 113519 delasell 2012-9-1 18:55
attach_img [藍光播放機] oppo 93/95 play network file gtr 2012-8-31 15:09 22393 gtr 2012-9-1 18:18
attach_img [請教] 請教...狹小斗室 5.1.... PART III - 關於最平入門 AVAMP 之選購  ...23456 阿風 2012-8-30 14:26 537728 xanthony 2012-9-1 13:59
attach_img [請教] KEF中置問題?  ...2 pong2488 2012-8-7 19:34 183528 cth516 2012-9-1 12:04
attach_img [請教] Panasonic P50V20H開唔到機 namlee 2012-9-1 01:03 61287 關大爺 2012-9-1 11:24
attach_img [喇叭線] Audioquest - Rocket 88 請問各位師兄推不推薦?? andy33 2012-9-1 10:54 02115 andy33 2012-9-1 10:54
attach_img [高清播放器] Himedia 910A rukawa20001 2012-8-31 20:31 32333 billymud 2012-9-1 09:38
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊