設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 前中置推介 angusluk 2012-9-1 00:56 01016 angusluk 2012-9-1 00:56
attach_img [HDMI線] 今日開咗兩箱嘢見到好多Pizza(極光)  ...23456..8 galleryng 2012-2-10 05:14 7718849 galleryng 2012-9-1 00:35
attach_img [HDMI線] VDH ultimate Hdmi vc113 2012-8-31 17:35 33055 kefana 2012-9-1 00:11
attach_img [請教] 想買對scandyna micropod ,邊到入手平? pantaron 2011-10-9 01:11 71891 小瑟 2012-8-31 22:54
attach_img [影音配件] HD Fury 3 kcichung 2012-8-31 22:23 0980 kcichung 2012-8-31 22:23
attach_img [投影機/幕] OS幕一問  ...2 WMYip 2012-8-30 20:40 102733 MingSir 2012-8-31 21:33
attach_img [請教] 有無師兄知道Pioneer BDP LX55 downgrade 問題  ...2 Bosco668 2012-8-30 20:10 102736 小仲 2012-8-31 21:07
attach_img [AV擴音機] Onkyo 5509 後繼機  ...2 GlobalS8 2012-8-30 12:45 163649 老豆 2012-8-31 19:00
attach_img [喇叭線] CHING 小弟想在中環買線材---- HELP ME  ...2 76joe 2012-8-29 12:43 133757 76joe 2012-8-31 18:26
attach_img [請教] Proac Studio for FR, C, FL suggestion angusluk 2012-8-31 14:38 0831 angusluk 2012-8-31 14:38
attach_img [請教] Sony s790 setup agree LamP001 2012-8-29 19:59 31231 KENXYZ 2012-8-31 14:37
attach_img [AV擴音機] DENON AVR3313  ...2 ng206p 2012-8-29 22:34 132604 ng206p 2012-8-31 13:27
attach_img [投影機/幕] 想知邊度有得試HW30同AE7000  ...2 WMYip 2012-8-27 20:23 112533 WMYip 2012-8-31 13:27
attach_img [喇叭線] Speker Cable suggestion  ...2 telegogo 2012-8-29 23:54 114031 7面鳥 2012-8-31 12:58
attach_img [顯示器] 終於買左啦!!! agree  ...23456 櫻井廣海 2012-8-18 21:16 5011027 Frisby75 2012-8-31 11:51
attach_img [請教] 新手買AMP  ...234 johnnykoon 2012-8-30 11:26 314690 gikifk 2012-8-31 11:29
attach_img [HDMI線] 返深圳執紙皮 attachment agree  ...23456..10 babuwa 2012-6-21 23:07 9722923 bb132008 2012-8-31 10:41
attach_img [影音配件] Belkin濾波拖板入手了 agree  ...23456..8 maptin1234 2012-8-26 21:40 7526260 vho20 2012-8-31 10:21
attach_img [高清播放器] 想買Sigma chipset的media player,請問有乜好介紹?  ...23 thunderbolt777 2012-8-25 17:46 226594 metal08 2012-8-31 09:51
attach_img [請教] 這個Belkin濾波好用嗎?  ...23 specialoneone 2012-8-30 18:12 206937 keke323 2012-8-31 00:02
attach_img [高清播放器] 請教睇BD MOVIE 要否由 Cat 5E 線 轉成 Cat 6 線? wal99 2012-8-30 22:23 11259 ming 2012-8-31 00:02
attach_img [請教] yamaha3010&onkyo5009的抉择 廣州-keyman 2012-8-29 22:13 91412 古晶 2012-8-30 23:15
attach_img [高清播放器] Mygica R9(Sigma 8671)/Himedia hd910a(Realtek 1186)  ...23456..8 makkinhk 2012-8-28 17:33 7118371 allenyu 2012-8-30 20:15
attach_img [主題新聞] YAMAHA New AV Receiver RX-A1020 (AV Blog 資訊) Miran 2012-8-28 16:26 92464 gikifk 2012-8-30 18:38
attach_img [AV擴音機] 咩 av amp 畀 3-channel 用好? charliey 2012-8-30 17:22 71683 charliey 2012-8-30 18:00
attach_img [請教] HK$10000 左右 房間用音響  ...2 etim 2012-8-27 23:06 122700 royalsuen 2012-8-30 17:41
attach_img [顯示器] 有沒有師兄喺澳門買Plasma運回香港 specialoneone 2012-8-28 11:39 52281 關大爺 2012-8-30 16:49
attach_img [請教] 二手音響 cyrusfong512512 2012-8-30 14:43 21084 gikifk 2012-8-30 15:01
attach_img [HDMI線] 富士線 剛剛開始又有勁減限時促消了!!  ...2 oscar2 2012-8-30 00:46 113669 關大爺 2012-8-30 14:18
attach_img [電源線] 拖板線問題 lawfai 2012-8-30 14:12 01268 lawfai 2012-8-30 14:12
attach_img [喇叭組合] JBL Synthesis Surround Speaker GlobalS8 2012-8-30 12:48 01139 GlobalS8 2012-8-30 12:48
attach_img [影音新聞] 高達 8K 解像度、22.2 聲道 ... 於 2020 年日本試播 (轉載)  ...23 wil-wil 2012-8-25 05:03 295762 gikifk 2012-8-30 12:08
attach_img [討論] 哩張係一張測試碟黎?  ...23 黑貓 2012-8-27 17:15 223866 robot388 2012-8-30 12:05
attach_img [喇叭組合] Focal cc800vw agree  ...234 dc2 2012-8-24 22:17 356961 babuwa 2012-8-30 12:00
attach_img [請教] 百老匯有冇av amp 賣?  ...2 blindfaith3by8 2012-8-29 11:48 172277 babuwa 2012-8-30 11:36
attach_img [討論] Yamaha RX-A820...Good Price! cth516 2012-8-28 18:44 41769 babuwa 2012-8-30 11:32
attach_img [請教] Belkin Isolator 8 拖板  ...234 erickwtong 2012-8-22 15:51 316503 babuwa 2012-8-30 10:44
attach_img [高清播放器] total media theater 5有冇人用? 黑貓 2012-8-29 11:48 31694 黑貓 2012-8-30 00:58
attach_img [高清播放器] 請各位師兄提供意見,關於himedia HD900B問題 eric18ngan 2012-8-29 21:48 52040 billymud 2012-8-30 00:06
attach_img [顯示器] 入咗部27吋TV睡房用 agree  ...23 Fabregas 2012-8-25 16:52 264595 leonkasu 2012-8-29 23:35
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊