設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 馬仔sr7005點set AirPlay ? mo2 2012-8-25 09:59 61052 88paul88paul 2012-8-26 13:32
attach_img [討論] 新手入門開箱 #13有相 agree  ...234 傑` 2012-8-24 19:54 306113 mantam121 2012-8-26 13:16
attach_img [請教] 腳釘點安裝? LamP001 2012-8-26 10:47 31095 kkbut18 2012-8-26 12:32
attach_img [教學] oppo用家  ...234 depeche_lam 2012-8-18 13:31 358039 Big_McIn 2012-8-26 11:59
attach_img [重低音] JL Audio F112要送修了  ...234 ckman0302 2012-8-20 19:02 3110070 Prince168 2012-8-26 05:30
attach_img [AV擴音機] IsoTek Titan電源處理器 attachment  ...234 tomboy 2009-8-15 20:48 3111932 sealteam4 2012-8-26 01:15
attach_img [AV擴音機] 新手中毒一問......  ...23 車寶山 2012-8-22 18:19 203009 車寶山 2012-8-25 22:41
attach_img [高清播放器] Eight HD 320GT itoy2008 2012-8-15 19:46 62460 itoy2008 2012-8-25 20:43
attach_img [藍光播放機] 問題~sony 790機背USB Hulk 2012-8-24 15:17 71699 Hulk 2012-8-25 19:46
attach_img [電源線] X60 電源線果然唔同D  ...23456 m_mak 2012-6-5 11:58 5413319 ernest.ng 2012-8-25 18:56
attach_img [請教] 睇3D戲係咪一定要用1.4hdmi? 古晶 2012-8-25 16:16 4919 古晶 2012-8-25 18:02
attach_img [高清播放器] Now TV 機頂盒 錄影 GuyMocha 2012-8-24 03:55 31855 GuyMocha 2012-8-25 16:21
attach_img [請教] KEF Q200c/Q600c  ...23 cmlam 2012-8-24 11:25 236454 maptin1234 2012-8-25 15:48
attach_img [請教] TH-P50ST50H 50寸 3D Plasma iDTV  ...23 古晶 2012-8-23 19:02 204844 古晶 2012-8-25 15:17
attach_img [藍光播放機] 試出第一次的報告 agree  ...23 kv10 2012-6-3 18:40 257327 robot388 2012-8-25 14:58
attach_img [討論] focal sib speaker faith 2012-8-25 13:14 1903 kefana 2012-8-25 14:01
attach_img [HDMI線] 想問VDH Flat HDMI 理一條究竟係咩一回事? oscar2 2012-8-25 00:36 31595 kefana 2012-8-25 13:03
attach_img [請教] 請問Sine SA-5 最平大約幾錢? icarus_cheng 2012-8-25 12:52 01139 icarus_cheng 2012-8-25 12:52
attach_img [顯示器] Pan 記 VS Sony 好頭痛  ...23 ball0936 2012-8-21 22:58 284993 guly 2012-8-25 12:14
attach_img [請教] 威力登 EQ-max  ...2 keung1508 2012-5-25 13:24 153196 ming415 2012-8-25 12:06
attach_img [超低音線] V記十仔線@@  ...2 beechan118 2012-8-25 00:05 102893 techmonk 2012-8-25 11:51
attach_img [高清播放器] 有冇師兄知道Popcorn hour 香港維修部地址電話 titanic-go 2012-8-25 04:25 12055 billymud 2012-8-25 11:50
attach_img [高清播放器] Android Media Box roundworld 2012-1-31 13:38 43367 Bush 2012-8-25 11:41
attach_img [顯示器] Panasonic VT30H 求救 LineageII 2012-8-24 21:05 41670 vincent369 2012-8-25 09:39
attach_img [喇叭組合] 開箱啦開箱啦.己埔圖p.3 agree  ...2345 dc2 2012-8-21 20:10 488405 dc2 2012-8-25 09:27
attach_img [顯示器] Panasonic 50ST50H  ...2 andprise 2012-7-25 17:32 124934 古晶 2012-8-25 03:04
attach_img [藍光播放機] 雙HDMI輸出+可玩ISO的新選擇(華碩 BDS-700 3D/藍光播放器 )  ...2345 mantam121 2012-6-27 19:32 4112340 talcans 2012-8-25 01:47
attach_img [高清播放器] 請問Magic TV 7000D 1TB 仲有冇貨??? kdenilson 2012-8-18 08:50 51864 talcans 2012-8-25 00:38
投票 attach_img [AV擴音機] 邊款Amp整體表現較平均  ...23456..11 supergundam 2009-10-19 17:56 10628555 tiggerjason 2012-8-24 21:48
attach_img [AV擴音機] 迟来的春天:Onkyo 5009 agree  ...2345 jan97 2011-9-17 23:20 409462 gikifk 2012-8-24 21:21
attach_img [請教] 有冇需要換拖板  ...23456..10 dicklcp 2012-8-15 06:55 9118289 KWOK18 2012-8-24 21:17
attach_img [請教] Morduant Short Aviano 9, Cerwin Vega XLS-12S dickyball 2012-8-23 23:49 71467 mantam121 2012-8-24 20:57
attach_img [討論] 請問 MK SOUND 而家由係邊間影音公司做代理?  ...2 cth516 2012-8-23 22:15 185217 mantam121 2012-8-24 20:39
attach_img [請教] 3 meter 光纖線比電視用有乜介紹?  ...2 Frisby75 2012-8-23 09:23 192271 ben456 2012-8-24 19:13
attach_img [請教] yamaha配quad reallyfatboy 2012-8-24 18:00 1869 好孩子 2012-8-24 18:35
attach_img [請教] 請問 Kef HTS3001SE 衛星仔ok嗎?  ...2 櫻井廣海 2012-8-24 12:43 104727 櫻井廣海 2012-8-24 18:13
attach_img [高清播放器] now TV 請教 stepup 2012-8-24 17:22 21218 SonSon 2012-8-24 17:49
attach_img [請教] Blu-Ray機與擴音機 david 2012-8-11 13:19 71188 沙煞比 2012-8-24 17:21
attach_img [討論] 有無師兄會去掃入門平貨?  ...23456 keke323 2012-8-23 22:09 547896 HOHOHO 2012-8-24 17:13
attach_img [請教] 音效一問  ...2 sunny.hung 2012-8-19 16:25 102187 jason1969 2012-8-24 16:27
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊