設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [AV擴音機] 有無人知Yamaha 3010...  ...23 gikifk 2012-8-22 10:09 233237 MSZ 2012-8-23 07:23
attach_img [AV擴音機] 今日終於由pioneer轉會了.....ONKYO 5010 agree  ...23456..9 yueming1004 2012-8-17 01:39 8416706 yueming1004 2012-8-23 02:46
attach_img [香港影音玩樂展] 2012 香港高級視聽展 – 帝捷普爾 (中國) 有限公司 C04 Miran 2012-8-10 19:00 63226 kelvinhin 2012-8-23 00:50
attach_img [請教] 一萬元CD機好介紹? Happy89 2012-8-22 21:02 31101 582 2012-8-22 23:26
attach_img [請教] ARC問題-Sony tv vs Denon amp bb132008 2012-8-22 23:02 0868 bb132008 2012-8-22 23:02
attach_img [討論] 工展會DAB收音機QC好有問題 agree  ...23 sunny 2011-12-25 21:34 234378 sunny 2012-8-22 22:54
attach_img [電源線] Belden 83803  ...2 cth516 2012-8-21 19:56 154432 cth516 2012-8-22 22:39
attach_img [請教] 請問p記st50 kenlaw1228 2012-8-22 19:38 3812 plnl88 2012-8-22 19:42
attach_img [電源線] MK Subwoofer 電源線  ...23 mantam121 2012-8-19 01:23 276225 mantam121 2012-8-22 19:35
attach_img [投影機/幕] 三凌hc4000投映安裝  ...2 matthewckl 2012-8-21 22:42 113212 matthewckl 2012-8-22 18:52
attach_img [藍光播放機] 本身巳有CD機,買OPPO-93係咪Best Buy?  ...23 無聊小貓 2012-8-17 11:24 204039 ming2002 2012-8-22 18:20
attach_img [電源線] 後置喇叭線輸出變藍牙signal freeman519 2012-8-22 17:51 11315 jason1969 2012-8-22 17:59
attach_img [顯示器] 去蟲蟲買65VT30C化唔化算?  ...2 specialoneone 2012-8-22 12:17 103349 shrek-01 2012-8-22 17:36
attach_img [AV擴音機] 香港會有YHT 697賣嗎? hui8 2012-8-22 17:00 01118 hui8 2012-8-22 17:00
attach_img [討論] JVC X3 燈泡又出問題了  ...2345 pac 2011-12-5 11:22 417514 DragonI 2012-8-22 16:57
attach_img [請教] 怎樣收聽 881 and 901 sunny.hung 2012-8-21 15:27 5968 sunny.hung 2012-8-22 16:54
attach_img [請教] 後置喇叭架 rklpoon 2012-8-22 14:29 01967 rklpoon 2012-8-22 14:29
attach_img [請教] 搬左屋....想平平地玩下5.1....但有幾個問題想請教ching....  ...2 dbz 2012-8-21 15:51 181966 depeche_lam 2012-8-22 13:02
attach_img [討論] 請問 B&W 685 / KEF Q300, Movie : Music 50% : 50% 邊隻會好啲? cth516 2012-8-15 23:31 61963 廣州-keyman 2012-8-22 12:36
attach_img [AV擴音機] PIONEER SC-LX86試玩我收到電話喇!  ...23 pac 2012-8-20 14:56 233450 gikifk 2012-8-22 12:21
attach_img [請教] Lx-85 hdmi pass through  ...23 xanthony 2012-8-20 10:48 243415 unclechui 2012-8-22 12:09
attach_img [喇叭組合] 超新手分享 5.1 agree  ...23 white44water 2012-8-10 23:46 274875 littlesweet 2012-8-22 11:41
投票 attach_img [AV擴音機] LX83 vs onkyo 5009 ??  ...23456..12 benny888 2011-9-1 18:09 11433348 gikifk 2012-8-22 11:40
attach_img [喇叭線] 第一套 5.1 組合 agree  ...23 henrypo 2012-8-21 18:40 295082 littlesweet 2012-8-22 11:05
attach_img [影音配件] 13A 面板一問 MC485 2012-8-21 21:33 51385 ben456 2012-8-22 10:23
attach_img [請教] Subwoofer woo woo 聲  ...2 keung4k 2012-8-19 23:54 142471 gikifk 2012-8-22 10:06
attach_img [AV擴音機] 有個紙箱 agree  ...2 lamborghini436 2012-8-17 17:25 163062 teddyng637 2012-8-22 07:57
attach_img [討論] 有冇架可以掛到後置speaker?  ...2 紅貓 2012-8-21 10:17 172629 gikifk 2012-8-22 06:47
attach_img [請教] 有關MK Sound  ...2345 傑` 2012-8-1 14:21 467058 傑` 2012-8-22 01:58
attach_img [討論] 包爾會不會影響音質?  ...23 紅貓 2012-8-21 10:00 243791 Frisby75 2012-8-22 01:53
attach_img [請教] 前置喇叭 可否用來做 Surround 喇叭 ??  ...234 samnet1 2012-8-20 23:03 314876 cello13814 2012-8-22 01:10
attach_img [藍光播放機] BR Player choice  ...2 helloall 2012-8-20 15:16 102488 helloall 2012-8-22 00:04
attach_img 想買rca同軸數碼線- $1000 以內 molitou 2012-8-21 23:42 0642 molitou 2012-8-21 23:42
attach_img [討論] MK Movie 5.1  ...23 cth516 2012-8-21 18:03 294668 紅貓 2012-8-21 23:30
attach_img [高清播放器] OPPO vs HDVISION taisun 2012-5-25 00:06 32153 frankpoon 2012-8-21 23:16
attach_img [HDMI線] 英國亞馬遜>>>  ...2 maptin1234 2012-8-21 11:34 154404 maptin1234 2012-8-21 21:41
attach_img [討論] 請各位給予意見 lcm768 2012-8-21 17:53 7901 rlwk2009 2012-8-21 21:33
attach_img [請教] 掛牆電視架問題(North Bayou/Vogel's)  ...2 輝輝~~ 2012-8-21 12:37 113639 輝輝~~ 2012-8-21 19:15
attach_img [主題新聞] Marantz New Product – SR5007 (AV Blog 資訊) Miran 2012-7-30 20:35 52470 av_dom_c 2012-8-21 18:33
attach_img [討論] 用什麼方法可play到DSD file jjjjjn 2012-4-29 15:34 21343 ernest.ng 2012-8-21 18:16
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊