設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 中置喇叭線 siuyuho 2012-8-20 09:38 0767 siuyuho 2012-8-20 09:38
attach_img [顯示器] sony話俾世人知咩先係3D顯示器  ...23456..11 黑貓 2012-8-6 18:43 10819147 billymud 2012-8-20 09:34
attach_img [AV擴音機] 香港幾時推出2020...........外國網站好似出左? gikifk 2012-6-12 20:50 52249 gikifk 2012-8-20 09:32
attach_img [AV擴音機] KEF 3005SEW 配咩最好呢 (60%睇戲;30%聽歌;10%打機)  ...23 wilsonchung616 2010-8-6 11:10 2911795 jason1969 2012-8-20 09:01
attach_img [請教] Pioneer Amp 夾吾夾 Elac Speaker  ...2345 edlsang 2012-8-18 14:28 406526 galleryng 2012-8-20 08:36
attach_img [請教] 有關黑鷹15小時 dicklcp 2012-8-19 15:55 81616 dicklcp 2012-8-20 08:27
attach_img [高清播放器] 請問PHILIPS BDP2980播放Divx字幕亂碼的問題 onman7127 2012-8-19 22:22 12229 Masondamon 2012-8-20 02:25
attach_img [顯示器] Panasonic 65VT50 實際耗電量 agree  ...234 Frisby75 2012-8-16 01:11 327469 Frisby75 2012-8-20 01:50
attach_img [喇叭組合] 升級中置ATC c1c 開廂收貨 agree  ...23 sealteam4 2012-7-6 18:18 218643 kkbut18 2012-8-20 01:02
attach_img [HDMI線] 新人問HDMI Cable  ...23 hellfighter 2012-8-2 17:34 296082 DCCW 2012-8-19 22:44
attach_img [請教] 一駁隻Woofer就所有喇叭都didi聲  ...2 vincentfung 2012-8-17 17:02 132155 ming415 2012-8-19 22:26
attach_img [請教] 有冇師兄用Focal後置  ...2 dc2 2012-8-18 19:31 142237 dc2 2012-8-19 19:22
attach_img [喇叭組合] 請教請教 5000蚊以下 有咩5.1HOME THEATER 推介? nthspecial 2012-8-18 13:57 61835 jason1969 2012-8-19 19:18
attach_img [請教] Denon 3313 Airplay問題 21360286 2012-8-18 12:25 31460 21360286 2012-8-19 18:42
attach_img [討論] 黑店 - 朗豪坊「XX坊」  ...23456 skenstudio 2009-5-2 11:11 5217119 audia 2012-8-19 18:37
attach_img [請教] Subwoofer 低音不足 erickwtong 2012-8-18 10:48 71705 mantam121 2012-8-19 17:32
attach_img [影音配件] 用緊800i, 想加黑麻石, 260mmx330mm ok嗎?  ...2345 bb132008 2011-6-28 14:32 4712143 david 2012-8-19 17:12
attach_img [討論] 影音分家 alanauhifi 2012-8-19 00:07 2932 alanauhifi 2012-8-19 14:36
attach_img [藍光播放機] 請教 $1500 左右 藍光機 Pioneer BDP-150 如何?  ...23 kalmac 2012-8-16 22:23 274979 kalmac 2012-8-19 13:52
attach_img [AV擴音機] Marantz SR 7005  ...23 hypnos 2012-7-25 21:21 264986 Addiction 2012-8-19 13:33
attach_img [HDMI線] Audio quest HDMI  ...2 terencekan 2012-8-17 22:51 113508 yungfan 2012-8-19 12:19
attach_img [討論] soundbar 與 中置一問...... faith 2012-8-19 11:15 22165 gsir 2012-8-19 12:10
attach_img [AV擴音機] 呢度近來好八,搞到我都八一八... agree  ...2 LamP001 2012-8-18 19:12 142629 yungfan 2012-8-19 12:08
attach_img [重低音] 麻煩大家比下意見, 3選1既我, 頭都痕埋......  ...2 NonNoNoNo 2012-8-11 19:28 163318 yungfan 2012-8-19 12:07
attach_img [討論] 買新AMP的話...  ...2 bond1025 2012-8-18 10:57 172923 yungfan 2012-8-19 12:04
attach_img [請教] PS3 打機時點出DTS 音效? (HDMI)  ...23456 k-driver 2012-4-23 14:43 5411172 LamP001 2012-8-19 11:30
attach_img [請教] 中置喇叭線推介.....  ...2 beechan118 2012-8-15 21:45 184934 YYSKY 2012-8-19 10:41
attach_img [電源線] TARALABS RSC Prime AC POWER CORD agree yueming1004 2012-6-27 01:40 82722 kefana 2012-8-19 10:01
attach_img [請教] Mordaunt Short Aviano 7  ...2 sokbao 2012-8-18 18:17 132037 hypnos 2012-8-19 08:12
attach_img [請教] MORDUNT-SHORT ALUMNI 5.1  ...23 @pac 2012-8-13 23:05 263952 alexkcl 2012-8-19 02:10
attach_img [喇叭組合] KEF-Q300同Q500  ...2 maptin1234 2011-11-16 22:59 104823 cth516 2012-8-19 00:49
attach_img [請教] 求救 penny 2012-8-18 21:57 3764 YYSKY 2012-8-18 23:12
attach_img [顯示器] 請大家理性討論PLASMA同LED問題  ...23 hkty 2012-8-4 21:35 275816 hin1666 2012-8-18 18:57
attach_img [藍光播放機] Blueray player with BD ISO playback wally 2012-8-18 15:19 31317 galleryng 2012-8-18 18:50
attach_img [AV擴音機] 請指教!LX75點樣先可以AIRPLAY?  ...2 bobby5800 2012-2-4 22:50 153064 21360286 2012-8-18 16:33
attach_img [請教] Oppo 93 咩價位??  ...2 @pac 2012-8-18 11:21 141909 galleryng 2012-8-18 15:33
attach_img [討論] 又搵到張陳年NEC amp遺照 attachment  ...234 黑貓 2012-8-17 23:19 314209 angusluk 2012-8-18 12:55
attach_img [AV擴音機] 选家庭影院组合,建议先从 AV 功放入手 tickyluk 2012-8-18 11:54 31832 keke323 2012-8-18 12:54
attach_img [顯示器] pan記咁耐都冇出4K Plasma計劃? David_Vincent 2012-8-16 17:53 71525 無聊小貓 2012-8-18 12:53
attach_img [請教] 616 /818 + KEF 3005, Q300 /Klipsch RB-RC-RS/ Dali/ Wharfedale Diamond Dionysusma 2012-8-16 14:46 72125 kkbut18 2012-8-18 11:12
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊