設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] marantz sr7005 bi-amp設置後問題  ...2 kuris 2012-8-25 16:11 133001 kuris 2012-9-9 16:18
attach_img [高清播放器] HiMedia 海美迪HD600C (9月1日 人仔 399) 限量500台 attachment  ...23 E680ihkg 2012-8-31 12:07 255434 allenyu 2012-9-9 14:41
attach_img [請教] 窮人5.1組合T"T  ...2345 bb0506 2012-9-6 15:38 454923 bb0506 2012-9-9 12:41
attach_img [高清播放器] 請問 有無機可以播DVD VCD 而又PROVIDE MEDIA PLAYER 既FUNCTION  ...2 afraiding 2012-9-6 04:36 132838 billymud 2012-9-9 12:26
attach_img [高清播放器] 有咩CFW 合 杰科HD230 玩 ?  ...2 billymud 2012-9-6 14:09 183820 billymud 2012-9-9 12:08
attach_img [AV擴音機] Yamaha A1010 同埋 A2010 有乜分別呢? zonezone2 2012-9-7 13:55 81589 tickyluk 2012-9-9 11:22
attach_img [投影機/幕] 投影向窗  ...234 etoo 2012-4-22 17:59 328155 Big_McIn 2012-9-9 03:01
attach_img [討論] Sharp 80" 3D LED ..實機...開箱....  ...23 kenjilai916 2012-9-8 01:33 264181 keke323 2012-9-9 02:00
attach_img [藍光播放機] 依家買到嘅 OPPO 95,還可以 play 到 .iso 檔嗎?  ...2 pbtour4il 2012-8-31 14:35 114622 hnl@@ 2012-9-8 23:24
attach_img [請教] 想問下舊mk用家要點樣續個保養? NETDSL0100 2012-9-8 20:14 2758 hit87761 2012-9-8 23:13
attach_img [請教] 請教:簿機身入門AV AMP  ...2 imlaw 2012-9-8 00:17 153296 cth516 2012-9-8 23:05
attach_img [高清播放器] (封箱)popcorn hour a300到左!  ...2 黑貓 2012-8-31 11:25 173873 smkwan 2012-9-8 22:54
attach_img [重低音] 新十仔  ...234 penny 2012-9-5 21:44 317141 penny 2012-9-8 22:40
attach_img [討論] M&K MK 用咩AMP好?  ...234 cth516 2012-9-5 08:30 384948 hmsam 2012-9-8 21:34
attach_img [其他] KEF 中環搬遷大減價,display五折起  ...23 小仲 2012-9-7 18:08 205044 zetahung 2012-9-8 19:44
attach_img [主題新聞] KEF LS50 贏得歐洲影音協會年度最佳揚聲器大獎 (AV Blog 資訊) Miran 2012-9-7 20:37 62670 chrisw 2012-9-8 19:21
attach_img [藍光播放機] OPPO BDP-93/95 FAQ leqee 2012-9-8 16:03 03353 leqee 2012-9-8 16:03
attach_img [高清播放器] DVD 機壞 想買.但唔知邊個好  ...2 afraiding 2012-7-30 22:45 113126 afraiding 2012-9-8 15:41
attach_img [討論] 早晨, 各位師兄...大家買咗今期AV雙週未?  ...23 孤身走我路 2012-9-7 07:46 233745 gikifk 2012-9-8 15:31
attach_img [AV擴音機] Dial norm +4 問題 tiggerjason 2012-9-8 13:23 21029 tiggerjason 2012-9-8 14:22
attach_img [顯示器] 各位師兄! 小弟想買 Panasonic TH-P50VT30H !help help me  ...23 76joe 2012-8-27 02:02 265483 76joe 2012-9-8 12:30
attach_img [教學] Spyder 3 Elite angusluk 2012-9-8 11:42 01617 angusluk 2012-9-8 11:42
attach_img [喇叭組合] mirage  ...2 pmqq 2012-9-7 18:40 172925 kkbut18 2012-9-8 11:19
attach_img [請教] 32" idtv full HD 推介 truncate 2012-9-7 22:29 1873 YYSKY 2012-9-7 22:43
attach_img [顯示器] 突如其來嘅死線問題  ...2 wason 2012-9-7 19:59 102729 uchifong 2012-9-7 22:31
attach_img [藍光播放機] OPPO93 外掛中文字幕 - HELP............. ptuak47 2012-9-7 09:46 63163 stoneboy 2012-9-7 22:29
attach_img [討論] M&K Xenon Series cth516 2012-9-6 18:02 41360 cth516 2012-9-7 21:28
attach_img [藍光播放機] LX55, sony 790, phili 9600點選擇?  ...23456..8 ^.^yin 2012-7-31 18:30 7913685 mike2837 2012-9-7 20:49
attach_img [藍光播放機] 先鋒BDP-51 eddietsao 2012-9-5 23:19 51234 eddietsao 2012-9-7 20:07
attach_img [請教] Bi-amp & Bi-wire之疑惑  ...2 frankpoon 2012-9-6 14:43 154337 ffkk 2012-9-7 20:05
attach_img [香港影音玩樂展] 係今日av show 見dx100 好似有特價 iamsocheap 2012-8-10 20:43 11890 etim 2012-9-7 18:07
attach_img [顯示器] 買新電視及Blu-ray機  ...23456 mcdull 2012-9-5 21:56 588146 Frisby75 2012-9-7 17:55
attach_img [影音配件] 黑檀黃銅頭複合避震腳釘  ...2 maptin1234 2012-9-6 21:14 133569 gikifk 2012-9-7 16:40
attach_img [喇叭組合] Jmlab 706V 低音單元  ...23456 angusluk 2012-9-2 20:36 567118 angusluk 2012-9-7 16:36
attach_img [討論] M&K MK 用咩喇叭線?  ...2345 cth516 2012-9-3 18:35 475968 Ep-71 2012-9-7 16:35
attach_img [請教] P記LX85,應該用咩座地喇叭呢?  ...2 cmlam 2012-9-5 01:48 192996 yuppi 2012-9-7 16:24
attach_img [喇叭組合] 我都MK左啦!  ...234 sonic310 2011-11-21 23:45 377368 ericteo 2012-9-7 15:30
attach_img [高清播放器] 請教 - Himedia 600A Coaxial joe_76 2012-9-7 09:50 93358 billymud 2012-9-7 15:17
attach_img [藍光播放機] [資源]OPPO BDP-93/95 正式版韌體 匯總 leqee 2012-9-7 11:38 04768 leqee 2012-9-7 11:38
attach_img [藍光播放機] OPPO Jason-bin 2012-9-7 11:21 01750 Jason-bin 2012-9-7 11:21
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊