設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 突然唔記得左 Yamaha Z7 set dialogue Level 果頁點入 ? akira11092 2012-9-11 13:40 0806 akira11092 2012-9-11 13:40
attach_img [請教] 拖板配合請教 (英+美 or 大英+直插) truncate 2012-9-11 11:07 41030 avlam 2012-9-11 13:30
attach_img [喇叭組合] 想買套5.1喇叭(主要用黎睇電影)  ...23456..7 赤貧戶 2012-7-5 10:49 6017316 alui 2012-9-11 13:27
attach_img [AV擴音機] 想入手 Onkyo 616, 有冇 CHING 知邊度底  ...23 georgeric 2012-7-14 11:11 255569 samnet1 2012-9-11 12:15
attach_img [顯示器] Sony Ex720 40"電視有死點 hellsuper 2012-9-10 11:03 41476 hellsuper 2012-9-11 10:32
attach_img [討論] 大家來平下理  ...23456 dc2 2012-9-7 14:30 518051 dc2 2012-9-11 10:11
attach_img [AV擴音機] 想問下入門AMP 邊隻抵玩?  ...23456..7 momolee 2012-8-27 15:37 6411266 leo25 2012-9-11 10:04
attach_img [電源線] IEC有冇分英美 kamyungho 2012-9-10 22:55 31343 kamyungho 2012-9-11 02:47
attach_img [請教] Onkyo 陣亡了!!救命  ...23456..7 76joe 2012-8-19 18:47 6111150 76joe 2012-9-11 01:44
attach_img [投影機/幕] 投映幕離地距離 matthewckl 2012-9-11 00:04 11139 taxiseven 2012-9-11 01:39
attach_img [請教] Oppo93出2條HDHI問題  ...23 terencekan 2012-9-8 21:39 213538 Overnite 2012-9-10 23:53
attach_img [AV擴音機] onkyo new amp (初步感覺良好在p.4) agree  ...23456..9 cty173 2011-9-22 19:31 8117432 keke323 2012-9-10 23:51
attach_img [請教] mk sb12  ...2 kk2817 2012-9-9 16:28 102776 bb0506 2012-9-10 23:01
attach_img [AV擴音機] 新手選AMP 問題, ONKYO 616 or Marantz NR1603  ...2 rainrainrain 2012-8-13 00:38 174716 ball0936 2012-9-10 22:59
attach_img [AV擴音機] Amazon Onkyo 616 US$399.95  ...2 r323334 2012-5-23 11:49 143382 etim 2012-9-10 22:32
attach_img [AV擴音機] 換Amp同FH speaker, Onkyo or Yamaha knightwp 2012-9-6 00:09 31085 etim 2012-9-10 22:31
attach_img [高清播放器] 高清播放機播DTS-HD問題  ...2 dennie 2012-9-9 20:47 123314 dennie 2012-9-10 22:30
attach_img [請教] 用兩隻 scandyna micropod 做中置 paulsuper 2012-4-26 23:15 11364 etim 2012-9-10 22:23
attach_img [請教] KK MK5000低音的问题 dickyball 2012-9-9 23:14 51105 dickyball 2012-9-10 22:00
attach_img [討論] 點解算,中哂毒,無藥醫,唔通真係要唔上76先救到我  ...2345 傑` 2012-9-3 18:29 455798 wai.com 2012-9-10 20:30
attach_img [電源線] VDH電源線...... 車寶山 2012-9-10 18:08 41910 車寶山 2012-9-10 19:47
attach_img [討論] 今日畀人掃家當..........好慘呀! agree  ...23456..7 jt24 2012-9-9 18:21 698657 jt24 2012-9-10 18:20
attach_img [重低音] 隻十仔好似壞左........  ...2 黑柴 2012-9-10 14:41 112905 Szelong 2012-9-10 17:53
attach_img [請教] 用書架喇叭做surround同rear好嗎?  ...2 bulletdodgeneo 2012-9-9 18:48 172622 bulletdodgeneo 2012-9-10 14:58
attach_img [喇叭組合] any ching using PMC wafer spk? tsuiyuen 2012-9-10 14:38 0910 tsuiyuen 2012-9-10 14:38
attach_img [喇叭組合] 新手入鬥...[ MK750 ]  ...234 Ep-71 2012-9-7 15:11 377937 mantam121 2012-9-10 13:27
attach_img [教學] 新amp和喇叭問題  ...23 dicklcp 2012-9-8 17:33 214182 dicklcp 2012-9-10 12:28
attach_img [討論] 今日買埋喇叭線  ...234 櫻井廣海 2012-9-4 19:14 345431 櫻井廣海 2012-9-10 11:39
attach_img [AV擴音機] 請教 thanks!  ...2 lucky9 2012-8-27 01:10 102965 lucky9 2012-9-10 09:40
attach_img [請教] B&W CM8 VS KEF XQ40  ...2345 deedeewong 2011-12-30 22:52 4110820 newmarks 2012-9-10 08:37
attach_img [討論] 有冇凈播SACD/DVDA既player介紹? jjjjjn 2012-9-10 03:14 1865 MSZ 2012-9-10 07:08
attach_img [請教] 想換onkyo 818  ...2 akiyama 2012-9-9 03:17 173410 gikifk 2012-9-10 07:01
attach_img [喇叭線] Hobby Lab - Concerto 1 喇叭線、Jazz 1 RCA線 (加左用後感 P.3) agree  ...23 MarkKwok 2012-9-8 01:35 236155 avlam 2012-9-10 00:48
attach_img [請教] Pioneer VSX-LX55 用家請進..  ...234 keke323 2012-9-7 22:59 314548 mike2837 2012-9-10 00:38
attach_img [教學] LX75 玩BI AMP 定BI WIRE 好? tatchai 2012-9-8 01:34 41596 galleryng 2012-9-10 00:35
attach_img [請教] AMP 及 Speaker 請教 ball0936 2012-9-9 19:03 1852 ball0936 2012-9-10 00:25
attach_img [高清播放器] Group buy Popcorn Hour A-300, C-300  ...2 hofct 2012-9-6 21:46 163534 syeah 2012-9-9 22:00
attach_img [重低音] 請問mk問題 dc2 2012-9-9 21:21 1948 timlee672 2012-9-9 21:52
attach_img [喇叭線] 配喇叭線  ...2 sunny.hung 2012-8-16 01:20 104388 zardperry 2012-9-9 18:03
attach_img [高清播放器] HD900A 播放一個附有章節的MKV文檔不能一鍵時移? SundayDrivers 2012-9-9 16:23 01325 SundayDrivers 2012-9-9 16:23
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊