設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] MA rx8 vs jmlab 826  ...2 bond1025 2012-9-6 23:08 172207 bond1025 2012-9-7 11:17
attach_img [顯示器] 究竟三星電視係咪真係咁易壞?  ...234 9spl 2012-9-5 07:59 317292 billymud 2012-9-7 11:05
attach_img [藍光播放機] active speakers to oppo95 ? charliey 2012-9-7 10:19 01753 charliey 2012-9-7 10:19
attach_img [藍光播放機] 請問幾時有 oppo 93 / 95後繼機呢???  ...2 JKC710 2012-8-31 09:10 184420 MSZ 2012-9-7 08:34
attach_img [高清播放器] 播放機播5.1問題 dennie 2012-9-7 07:28 01189 dennie 2012-9-7 07:28
attach_img [影音配件] 淘左隻weiduka ac8.8試下入門濾斗濾  ...2 小仲 2012-9-6 12:44 136120 小仲 2012-9-7 07:19
attach_img [AV擴音機] 想換amp ,及bdp  ...2 dc2 2012-9-6 22:00 151956 avlam 2012-9-7 01:16
attach_img [請教] 藍光機之決擇  ...23 bb0506 2012-9-6 14:12 202889 bb0506 2012-9-7 00:17
attach_img [高清播放器] 想買MEDIA PLAYER, 但又唔認識.....想請教下 CIBE 2012-9-5 16:37 72828 billymud 2012-9-6 23:50
attach_img [AV擴音機] 三揀一之煩惱  ...2 edwardfocal 2012-9-4 23:58 112360 cmahui 2012-9-6 21:55
attach_img [請教] NHT ST4夾LX75 freendom 2012-9-6 21:25 01143 freendom 2012-9-6 21:25
attach_img [討論] Denon Link HD BR機  ...234 傑` 2012-9-5 10:26 306020 傑` 2012-9-6 21:12
attach_img [顯示器] Sony HD CRT tv services mode ? PIG2009 2012-9-6 11:42 11272 bigman1 2012-9-6 20:36
attach_img [請教] 請問擺設吸音綿嘅正確方法?thx... louis523 2012-9-6 14:49 71280 galleryng 2012-9-6 20:13
attach_img [喇叭組合] 小弟第一套散"汁"av 5.1 speaker組合 agree  ...234 uchifong 2012-9-6 02:32 305222 maptin1234 2012-9-6 19:45
attach_img [顯示器] 明日返大陸買3星55吋es6100 請教大家點入工程mode?  ...2 ferrarif38 2012-9-2 13:38 113284 ferrarif38 2012-9-6 19:34
attach_img [顯示器] Sony Motionflow agree  ...2 mrpost76 2012-9-5 11:32 143624 hit87761 2012-9-6 18:30
attach_img [討論] AV Hxxxxxxx 花園街店,結束大清貨  ...2345 cth516 2012-9-5 14:24 438098 cth516 2012-9-6 17:52
attach_img [請教] 托板選擇~請各位大俠幫托 SEGA1119 2012-9-6 12:23 91246 frankpoon 2012-9-6 14:58
attach_img [請教] 用MK SB12既~C兄救命~HELP!!!!  ...2345 傑` 2012-8-26 15:08 436793 小仲 2012-9-6 14:20
attach_img [喇叭線] Belden 8471同Monster MS200 邊款喇叭線好d? peterwong777 2012-9-6 14:05 02076 peterwong777 2012-9-6 14:05
attach_img [請教] 請教藍光機音頻人AV AMP問題 Dynaudio 2012-9-6 11:37 6924 Dynaudio 2012-9-6 14:00
attach_img [請教] Upgarde 前中置意見  ...23 orhui 2012-9-4 20:07 213532 ropresident 2012-9-6 13:01
attach_img [HDMI線] 極光 HDMI 線6折優惠,3條起包郵香港。有需要的師兄 fancyzhou 2012-9-5 21:57 91712 9spl 2012-9-6 10:34
attach_img [請教] 想換後置 wishmulder 2012-9-6 01:52 6954 kefana 2012-9-6 09:25
attach_img [重低音] 三選一.請各位幫幫忙....... andy33 2012-9-5 11:37 21231 andy33 2012-9-6 05:32
attach_img [請教] 請教各位高手 eddiesteph 2012-9-5 23:44 2846 tatchai 2012-9-6 01:29
attach_img [高清播放器] 一部機幾步路差五十 黑貓 2012-8-25 13:36 31757 andylau.com 2012-9-6 01:11
attach_img [香港影音玩樂展] 2012 香港高級視聽展之超人分享區 agree  ...23456..7 ctwdavid 2012-8-11 18:47 6216008 ctwdavid 2012-9-5 23:00
attach_img [重低音] 想買重低音一問 sunny.hung 2012-9-5 22:25 31319 mantam121 2012-9-5 22:40
attach_img [請教] tv box 入 amp sunny.hung 2012-9-3 16:22 41072 黑貓 2012-9-5 22:14
attach_img [請教] 收箱有咩要注意呢?  ...2 eddiesteph 2012-9-4 19:45 131835 古晶 2012-9-5 22:04
attach_img [請教] 應該up 左十仔先定bdp先  ...2345 小仲 2012-9-4 15:57 476133 cth516 2012-9-5 21:25
attach_img [喇叭組合] 米樂係咪冇MK 賣啦? ngting 2012-9-5 13:35 41297 mantam121 2012-9-5 17:43
attach_img [喇叭組合] K仔組合一問  ...2 spadeace 2012-9-3 21:56 172914 小仲 2012-9-5 16:13
attach_img [AV擴音機] 有冇師兄一齊去買LX-85 / LX-75呢?  ...2345 bond1025 2012-8-20 14:31 426554 bond1025 2012-9-5 15:52
attach_img [請教] 師兄們我的新居準備裝修 HiFi櫃一問  ...2345 100dollars 2012-8-30 22:52 447081 100dollars 2012-9-5 15:17
attach_img [藍光播放機] OPPO 95 2聲道音色如何? ccmchris 2012-9-1 08:35 92767 charliey 2012-9-5 14:38
attach_img [高清播放器] 想試sigma media player有無好介紹 donw 2012-9-4 17:39 21828 黑貓 2012-9-5 13:11
attach_img [高清播放器] 新手買海美迪一問?  ...23 yeah191 2012-9-2 16:26 245314 billymud 2012-9-5 12:41
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊