設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 環保人士 - 用新機(ONKYO tx-NR414)搭舊喇叭 swk_jeff 2012-9-18 19:02 91592 bigair 2013-6-20 23:57
attach_img [請教] 請問LCD電視掛牆架是否每個牌子都不同 神武光輝 2013-6-20 20:24 51188 神武光輝 2013-6-20 22:20
attach_img [高清播放器] NOW TV 睇唔到1080P tatchai 2013-5-11 02:24 63547 tatchai 2013-6-20 22:17
attach_img [高清播放器] Magic TV 3200s 駁唔駁到 NOW TV 入去? 新人帖 lewisfai 2013-6-18 21:33 11945 gtr 2013-6-20 21:35
attach_img [重低音] pc13u vs pb13u vs pb12+ lwkkaka 2013-6-20 20:29 31191 rlwk2009 2013-6-20 21:35
attach_img [藍光播放機] oppo 103 字幕問題 高手內進 spikechau 2013-6-18 22:55 51715 spikechau 2013-6-20 20:20
attach_img [喇叭線] 後置用喇叭綫--- 用cat5/ cat6 可行嗎? jjjppp111 2013-6-20 12:41 22436 jjjppp111 2013-6-20 20:12
attach_img [請教] veldoyne ultra spl1000  ...2 AHFUTIGER 2013-6-19 15:30 122355 blindfaith3by8 2013-6-20 19:33
attach_img [1080高清電視] Sony 40HX850入手 agree  ...23 kimball 2013-4-2 16:07 214323 NHL 2013-6-20 19:28
attach_img [請教] 請教投射預算(兩萬至兩萬五)  ...234 chakat 2013-6-15 06:54 313043 狐滴hp2210 2013-6-20 17:04
attach_img [投影機/幕] Grandview Cyber 線拉幕 Superheroplus 2013-6-17 00:01 52301 quntinchan 2013-6-20 16:00
attach_img [討論] 有冇人好 enjoy 去德"8" ?  ...23456..21 Rakehell 2013-6-9 00:25 20417523 小瑟 2013-6-20 15:49
attach_img [請教] 4K 疑惑  ...23456 malikysl 2013-6-18 16:20 584419 malikysl 2013-6-20 13:55
attach_img [影音配件] 不停叫人隆 攪到我又隆 agree  ...23456..10 poetrypoon 2013-6-10 13:13 9811688 itoy2008 2013-6-20 13:18
attach_img [AV擴音機] CA751r 聽歌模式 agree keekee 2013-6-20 10:16 21664 keekee 2013-6-20 12:35
attach_img ST50電視訊號接收問題 mclaren 2013-6-20 10:08 61090 mclaren 2013-6-20 11:09
attach_img [電源線] Tara Labs TITAN 2 POWER CABLE jason1969 2013-6-20 10:35 01333 jason1969 2013-6-20 10:35
attach_img [請教] 安裝電視的高度  ...23 Andykong 2013-6-18 13:53 268526 Lester 2013-6-20 09:49
attach_img [請教] 電視掛架 reallyfatboy 2013-6-20 09:42 0742 reallyfatboy 2013-6-20 09:42
attach_img [電源線] SINE最新推出S30A (第二代平行式電源處理器)  ...234 ice_man 2013-6-17 22:53 3512385 ice_man 2013-6-20 09:10
attach_img [4K/8K電視] 有師兄買左SONY X9000A 4K電視嗎?  ...2 David_Vincent 2013-6-12 21:18 174327 r32 2013-6-20 00:38
attach_img [請教] sony 32HX750怎樣睇到使用時間 風仔風仔仔 2013-6-19 19:30 1861 leettc 2013-6-20 00:03
attach_img [請教] Cambridge 751bd 播唔到特價碟? rosssze 2013-6-12 16:58 81515 rosssze 2013-6-19 23:34
attach_img [討論] 有冇師兄打算呢個星期上去買電視 ? iversonfans 2013-6-19 09:19 6955 bigcatking 2013-6-19 23:16
attach_img [1080高清電視] 買左SONY 40W900,有線唔識駁,請賜教! ihavenonametoo 2013-6-19 22:21 21536 ihavenonametoo 2013-6-19 23:02
attach_img [其他] MTV-7000D Mini keekee 2013-6-19 21:48 41241 keekee 2013-6-19 22:37
attach_img [電源線] 一條 WW.SE7 引爆終極經濟封鎖效應 agree  ...23456..11 gp250 2013-6-16 21:25 10811576 gikifk 2013-6-19 21:20
attach_img [請教] 買多部s550i 做半分家駁法, 但駁法可能有些亂不合邏輯  ...23 4Ktv 2013-6-19 13:22 242974 chhanthony 2013-6-19 19:52
attach_img [請教] 英式 ( No Filter )插板 Sausagemom 2013-6-18 15:25 11305 cy2041 2013-6-19 19:05
attach_img [投影機/幕] 大陸 JK 幕的確夠差! ~嘉輝~ 2013-6-19 15:39 82205 sealteam4 2013-6-19 18:52
attach_img [重低音] 威力登 SPL-1200 Ultra 入手 agree  ...234 MarkKwok 2013-5-19 21:32 347105 jjqqjj 2013-6-19 18:36
attach_img [重低音] 有冇3k左右的十仔介紹 malretep 2013-6-19 18:34 01071 malretep 2013-6-19 18:34
attach_img [請教] 英式 ( No Filter )插制 Sausagemom 2013-6-19 09:39 3748 Sausagemom 2013-6-19 16:00
attach_img [請教] 低音Cable 問題?  ...2 edmondw 2013-6-16 16:06 161935 YYSKY 2013-6-19 14:39
attach_img [超低音線] 請問未來網訂QED SIGNATURE 3M HK$1255.88 (連運費)抵嗎?  ...2 mmmclll 2013-6-18 10:35 183263 stanley666 2013-6-19 13:15
attach_img [影音配件] 新手開箱家用Media Server 新人帖 agree  ...23 longji 2013-6-14 13:53 295234 bigair 2013-6-19 12:48
attach_img [討論] SUB Cable for JL Subwoofer  ...234 edlsang 2013-6-1 09:09 354216 fungl 2013-6-19 12:14
attach_img [請教] 屋企壞左電視,請問sony 42w800a可以嗎? 新人帖  ...23 nightakhouse 2013-5-18 23:25 204869 POWER 2013-6-19 11:57
attach_img [電源線] 求設置獨立電的材料菜單 新人帖 williechu 2013-6-19 01:26 61227 ropresident 2013-6-19 11:22
attach_img [投影機/幕] Epson 送曼聯波飛 新人帖 chatswood 2013-5-29 10:00 2871 chatswood 2013-6-19 09:17
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊