設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 請問b&w cm7 邊到重有得賣 新人帖 kobejacky2 2013-6-24 23:38 81671 wml78 2013-6-27 21:30
attach_img [請教] AV amp推介  ...234 ericcheng 2013-6-24 15:52 315190 samuel8892000 2013-6-27 19:03
attach_img [請教] 請問cambridgeaudio Stream Magic 6邊度有得試? maptin1234 2013-6-22 18:22 51422 AV可樂 2013-6-27 18:27
attach_img [高清播放器] 600A 想升級而家有乜選擇?? victorhui 2013-6-25 12:52 31758 gundam2007 2013-6-27 17:08
attach_img [請教] 請問 set front L/R 的高度應該是多高? lun1027 2013-6-25 20:43 5926 qq1122yq 2013-6-27 11:34
attach_img [1080高清電視] Sony w800 問題. 請教其他Sony機主 !!! 新人帖 chiwaib 2013-6-25 21:29 21734 chiwaib 2013-6-27 11:09
attach_img [其他] 請教下除左淘寶,邊度會有海美迪300B搖控賣? manblood 2013-6-9 00:54 91431 manblood 2013-6-27 00:34
attach_img [AV擴音機] 新手想買機,Onkyo TX-NR626/Denon AVR-X2000 選擇中...  ...23 ylyan 2013-6-17 12:56 238220 keke323 2013-6-26 23:50
attach_img [喇叭組合] definitive technology果然充滿驚喜! agree chanherry 2013-6-26 00:08 73373 wai.com 2013-6-26 23:36
attach_img [藍光播放機] 杰科 GDP-G4308 有無師兄用開可以分享下  ...23 David123 2013-6-21 12:34 209492 justinianlui 2013-6-26 23:20
attach_img [請教] 裝修前準備(好多問題)  ...2 man3006 2013-6-25 19:22 182230 toysonline 2013-6-26 23:18
attach_img [AV擴音機] AV amp 聽歌 luk 2013-6-26 15:17 21324 rt80 2013-6-26 22:55
attach_img [喇叭組合] Mezzo 5,5.1旅程的最後一個check point agree  ...23 david1503 2013-6-25 13:22 285075 guly 2013-6-26 21:49
attach_img [請教] 想請教下~Mirage OMD-5  ...234 evan24hk 2013-6-15 14:10 356574 evan24hk 2013-6-26 19:06
attach_img [討論] 7.1喇叭位置  ...2 bond1025 2013-6-20 18:40 183420 bond1025 2013-6-26 18:38
attach_img [請教] 請問甚麼是數字台?  ...2 kobejacky2 2013-6-25 01:38 165192 gikifk 2013-6-26 18:02
attach_img [1080高清電視] 請教各師兄Sony 65 HX950 畫質Setting bigmic28 2013-6-23 18:42 71649 bigmic28 2013-6-26 17:41
attach_img [1080高清電視] deep color setting rukawa20001 2013-6-26 12:16 91584 unclechui 2013-6-26 17:27
attach_img [喇叭組合] 最後定案  ...23 l1225 2013-6-25 16:20 213107 jl0330 2013-6-26 14:44
attach_img [請教] 40W900A 掛牆架. 新人帖  ...2 jefferyooooo 2013-6-24 00:31 102510 jefferyooooo 2013-6-26 14:13
attach_img [1080高清電視] 46-50'' 之選 新人帖  ...23 hongchong 2013-6-10 19:22 265058 sam2004 2013-6-26 12:37
attach_img [其他] Bryston 6BSST in Audiogon chhanthony 2013-6-26 12:26 01080 chhanthony 2013-6-26 12:26
attach_img [討論] 介紹你到這裏睇超人41‧3聲道全港只得一間 agree  ...2 老五 2013-6-25 21:05 101900 Stanley5387 2013-6-26 11:47
attach_img [請教] lg 55lm6700 電視 nigo1517 2013-6-24 04:58 4935 nigo1517 2013-6-26 01:43
attach_img [請教] AV amp 喇叭 調聲技巧  ...234 HOHOHO 2013-6-24 19:14 314369 Bigbig185 2013-6-26 01:25
attach_img [請教] LG 的LM7600 有冇調查SETING可供參考? deathpan 2013-6-25 01:17 4862 deathpan 2013-6-26 00:52
attach_img [請教] 我個中置人聲好細  ...2 kobejacky2 2013-6-24 23:45 173209 LCPD 2013-6-25 22:56
attach_img [1080高清電視] 我的LG LM系解決拖尾,殘影方法 agree  ...2 tenlaen 2013-6-24 23:31 153553 tenlaen 2013-6-25 22:09
attach_img [請教] 又來請教55"TV 距離  ...2 AHFUTIGER 2013-6-20 11:12 121808 ivanyiu 2013-6-25 16:04
attach_img [討論] 美國The Absolute Sound雜誌 《超值高端影音購買指南》 traboo 2013-6-25 14:34 0781 traboo 2013-6-25 14:34
attach_img [投影機/幕] 請問GRANDVIEW 電幕  ...2 kevin73hk 2013-6-23 20:58 143169 kevin73hk 2013-6-25 14:21
attach_img [1080高清電視] LG 47LM8600  ...23 tenlaen 2013-6-13 01:48 233788 狐滴hp2210 2013-6-25 13:56
attach_img [電源線] 入手WATTGATE 381 GOLD 手機發帖 agree  ...23 z01549 2013-6-22 19:16 235987 dpcs 2013-6-25 13:11
attach_img [討論] Sony 4k 宣傳推廣 r32 2013-6-25 13:06 1984 r32 2013-6-25 13:06
attach_img [喇叭組合] Martin Logan 5.1 終於到齊 新人帖 agree  ...2 jl0330 2013-5-29 01:03 123003 hugo168 2013-6-25 12:39
attach_img [請教] 終於買左Onkyo同Klipsch, Sunfire agree  ...23456 mikemike 2013-6-9 15:48 546442 bigair 2013-6-25 12:30
attach_img [請教] 收到晒大陸內,單載波都收晒,唯獨是收唔到SZTV1都市台 新人帖 leo777 2013-6-24 15:14 21272 bigair 2013-6-25 12:14
attach_img [藍光播放機] BDP10X-50-0323B固件成功播放原盤導航 agree  ...2 Jason-bin 2013-4-26 09:42 134788 Jason-bin 2013-6-25 11:51
attach_img [高清播放器] [Magic TV] 收唔到某幾個數碼廣播台 新人帖 hoiking 2013-6-24 18:13 37230 hoiking 2013-6-25 11:28
attach_img [討論] 收集各(Philips BDP-9700)的隠世問題  ...23456..10 dpcs 2013-1-29 00:57 9815785 hoidik2002 2013-6-25 08:49
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊