設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 世纪格雷1600 和 OPPO 103 籃光機 比較  ...2 wantf1 2012-11-30 00:32 153280 wantf1 2013-6-25 00:18
attach_img [電源線] ISOTEK EVO3 POLARIS 用咩電源線好  ...234 bobjai 2013-3-31 10:02 357386 tennishk 2013-6-24 23:41
attach_img [請教] 中置 同 後置 問題...... 新人帖  ...23 gogoav 2013-6-20 13:19 233032 kc123 2013-6-24 22:25
attach_img [請教] 老爺5.1入門組合想upgrade toybidder2008 2013-6-23 20:47 41178 toybidder2008 2013-6-24 21:20
attach_img [請教] 新手入門級Subwoofer請教  ...23 巨炮 2013-6-16 15:07 227125 巨炮 2013-6-24 20:43
attach_img [喇叭組合] Elac BS403 samuelho12 2013-6-24 17:05 12254 thshum556 2013-6-24 19:02
attach_img [高清播放器] [求救] Himedia HD600A - "HiTV connect error" mmmclll 2013-6-24 14:46 01620 mmmclll 2013-6-24 14:46
attach_img [請教] Pioneer BDP-LX55 Setting 請高手指教 !  ...2 cth516 2013-6-22 18:02 133545 cth516 2013-6-24 10:50
attach_img [請教] 喇叭散缐左右不同長短  ...23 4Ktv 2013-6-22 22:24 262385 yuppi 2013-6-23 22:49
attach_img [請教] 請問各位師兄那裡有為修喇叭服務 dc2 2013-6-23 17:18 3680 YYSKY 2013-6-23 18:57
attach_img [投影機/幕] 投影機想換胆 ericlau4448 2013-6-23 13:23 41265 ericlau4448 2013-6-23 17:48
attach_img [電源線] 今日開細箱Taralabs 毒蛇 報告P2#14 agree  ...2345 jason1969 2013-6-21 17:02 416235 lawzelda 2013-6-23 16:03
attach_img [請教] M&K K4T 與 MK M4T 有咩分別? cth516 2012-10-15 14:04 82519 liptim 2013-6-23 15:02
attach_img [影音配件] 強行玩投影前篇之為投影做足準確 agree  ...2 sealteam4 2013-6-21 09:34 192339 jason1969 2013-6-23 12:48
attach_img [藍光播放機] 藍光機的選擇 新人帖  ...23456 andrechan168 2013-6-19 22:41 546804 Markk 2013-6-23 11:10
attach_img [主題新聞] Philips 最新 3D 藍光光碟播放機 BDP9700 (新聞中心資訊)  ...234 Miran 2012-10-23 15:01 348935 Markk 2013-6-23 10:58
attach_img [請教] AV amp setup 咪  ...2 原明 2013-6-22 10:24 182041 HOHOHO 2013-6-23 10:49
attach_img [請教] 想請教用JL師兄 agree  ...23 agnes_b 2013-6-19 13:24 222945 wettravel 2013-6-23 08:58
attach_img [AV擴音機] Onkyo 5509 v Marantz 8801 新人帖  ...2 tst123 2013-6-21 21:18 113044 MSZ 2013-6-23 02:39
attach_img [超低音線] 請教各位 ching, subwoofer 線選擇 新人帖  ...23456..7 new_ey 2013-6-10 09:49 679941 louis001 2013-6-23 01:24
attach_img [藍光播放機] 尋平價藍光機選擇  ...234 aaoo 2013-6-20 22:03 304966 keke323 2013-6-22 23:55
attach_img 老婆話我..老公..你做咩夾硬黎..好大..(開箱文P.9附調教參數) agree  ...23456..12 joelcan 2013-6-16 23:25 11214963 fatghostslim 2013-6-22 23:43
attach_img [藍光播放機] OPPO BDP-103 行GIGE LAN囉FILE睇竟然會窒??? agree  ...2 小瑟 2013-6-18 15:53 193199 Stanley5387 2013-6-22 22:42
attach_img Panasonic P50VT30H 插蘇fuse kelvinstone 2013-6-22 00:01 41582 kelvinstone 2013-6-22 16:11
attach_img [AV擴音機] 安橋929有冇C 兄打算上呢 新人帖  ...23 AV可樂 2013-6-20 03:03 273276 chanherry 2013-6-22 11:57
attach_img [訊號線] XLR choice angusluk 2013-6-22 11:01 01118 angusluk 2013-6-22 11:01
attach_img [AV擴音機] Sunfire TGA 7401 開箱 agree  ...2345 yuppi 2013-3-15 01:58 4610267 rlwk2009 2013-6-22 08:05
attach_img [請教] 2千樓下有乜電原線好suggest?  ...2345 mho_168 2013-6-19 23:47 413569 yuppi 2013-6-21 21:14
attach_img [喇叭組合] 適合睇戲及聽歌兩用書架喇叭 gerrard 2013-6-21 17:31 11782 yuppi 2013-6-21 18:12
attach_img [喇叭組合] 後置骰仔喇叭  ...2 Howie 2013-6-20 21:39 112838 Howie 2013-6-21 16:56
attach_img [訊號線] 雖然線公司做緊WW半價, 好在自己忍到手.... agree  ...2 yuppi 2013-5-10 00:04 124727 xxijixx 2013-6-21 16:16
attach_img [投影機/幕] 有無師兄自己安裝投影機??  ...23 magkids 2013-5-2 14:38 203961 magkids 2013-6-21 15:28
attach_img 65" VT50 請問怎樣進入"工程模式"? attachment  ...2 tickle 2013-6-19 18:40 162856 joelcan 2013-6-21 15:18
attach_img [1080高清電視] SHARP China 有新機出 eggcake92 2013-6-19 23:13 61837 insider 2013-6-21 14:59
attach_img [投影機/幕] 急問有關JVC x-3問題 hmsam 2013-6-21 13:47 61118 hmsam 2013-6-21 14:54
attach_img [請教] YAMAHA AMP開機問題 新人帖 lkw2005 2013-6-20 16:22 91212 lkw2005 2013-6-21 13:51
attach_img [請教] 電源+拖板 請教... agree  ...23456..20 小寶老豆 2013-6-6 12:33 19715919 plnl88 2013-6-21 10:20
attach_img [藍光播放機] LX-55 BDP Display 壞咗  ...23 YYSKY 2013-6-20 23:41 253343 jason1969 2013-6-21 09:24
attach_img [1080高清電視] 尋找小電視架 NHL 2013-6-19 18:43 92400 NHL 2013-6-21 01:07
attach_img [請教] 新手入門請教 新人帖  ...2 mdo 2013-6-20 01:34 171968 mdo 2013-6-21 00:04
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊