設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 有無方法解決屋企睇戲/聽歌連公眾走廊都聽到。  ...23 deviltbear 2013-6-18 14:21 213525 itoy2008 2013-6-19 02:09
attach_img [電源線] 另類的電源處理 quantum art / qx4 and quantum art / qv2  ...2 pac 2013-2-7 14:28 165333 calcal 2013-6-19 01:03
attach_img [HDMI線] 請問邊條HDMI好D waiccw 2013-6-18 19:00 42057 agnes_b 2013-6-18 22:28
attach_img [討論] 分享幾編有關Audyssey的理論、設定及示範的文章 agree chhanthony 2013-6-18 17:53 61540 chhanthony 2013-6-18 21:58
attach_img [討論] Online UPS 駁hifi mpsky 2013-6-18 21:30 0945 mpsky 2013-6-18 21:30
attach_img [1080高清電視] 請教如何進入LG LM TV 工程模式 HiroC 2013-6-18 20:55 01381 HiroC 2013-6-18 20:55
attach_img [請教] CA751R+KEF Q300 / Onkyo828+KEF LS50  ...23456 newbird888 2013-6-13 14:06 507481 newbird888 2013-6-18 20:46
attach_img [AV擴音機] 2020有沒有手動調較音壓 神武光輝 2013-6-18 06:31 2901 神武光輝 2013-6-18 19:36
attach_img [喇叭組合] (最後兩位佳麗)Dali Mentor 5 vs KEF R500  ...2 gerrard 2013-6-16 23:14 174724 louis001 2013-6-18 19:04
attach_img [電源線] 盡地一煲 ~ 入手新電源處理器及電源線 agree  ...23456..11 Stanley5387 2013-6-16 22:41 10311923 Stanley5387 2013-6-18 18:55
attach_img [藍光播放機] Oppo 93 尋晚自己熄機!  ...2 simon 2013-6-10 18:33 182489 simon 2013-6-18 18:24
attach_img [高清播放器] 父親節禮物! - Media Player的選揀 agree  ...2 sclendan 2013-6-15 14:38 173453 leoleoc 2013-6-18 17:10
attach_img [高清播放器] 請問各ching介紹media player ,thanks !!! bbocram 2013-6-17 17:57 21358 myblue 2013-6-18 17:01
attach_img [討論] FHD 的電視可以播到2k 的影片嗎? michaelbai 2013-6-18 16:37 0623 michaelbai 2013-6-18 16:37
attach_img [請教] 中置一問 eddiehuihk 2013-6-18 14:00 1752 yuppi 2013-6-18 14:05
attach_img [AV擴音機] Onkyo 5010 現價一問  ...23 wml78 2013-6-9 11:54 253714 bensoncfmak 2013-6-18 12:39
attach_img [重低音] 波凸宫初試4十 SMJK agree  ...23456..8 qq1122yq 2013-5-20 14:39 7910513 louis001 2013-6-18 12:33
attach_img [AV擴音機] Yamaha A1020 ohm 之設定  ...2 vcom 2013-2-28 16:02 132644 tungsing 2013-6-18 12:22
attach_img [重低音] 想請教有關 Velodyne spl-1000ultra 使用心得  ...23 hofai 2013-6-14 13:59 224790 keekee 2013-6-18 12:17
attach_img [討論] 換 7 channel 後級或 Int Amp 好  ...23456 edlsang 2013-6-16 23:57 585283 edlsang 2013-6-18 10:22
attach_img [HDMI線] 舊Version Hdmi 線駁3D projector 一問? josephm 2013-6-16 23:41 51631 josephm 2013-6-17 22:14
attach_img [藍光播放機] 關於PIONEER 450 遙控器問題 ptuak47 2013-6-17 12:28 51188 mantam121 2013-6-17 21:20
attach_img [喇叭組合] 係一田搵到好嘢 - Polkaudio 中置喇叭 agree  ...23456 raymond430 2013-6-14 13:56 5210125 toysonline 2013-6-17 19:58
attach_img [請教] 獨立電一問 agree  ...2 眼訓 2013-6-5 15:31 111652 snoopyboy001 2013-6-17 18:26
attach_img [請教] 電視影像設定? joe02 2013-6-15 14:32 71087 joe02 2013-6-17 15:07
attach_img [請教] 電源處理器升級問題  ...2 funnyman3000 2013-6-6 17:43 102142 Lawbert 2013-6-17 14:04
attach_img [高清播放器] 買Himedia HD910B 定 Q10 kcmak43396 2013-6-2 13:55 43250 kcmak43396 2013-6-17 11:36
attach_img [藍光播放機] OPPO 93 DVD 字幕問題 calvincjsa 2013-6-15 01:27 81474 leqee 2013-6-17 11:28
attach_img [藍光播放機] 103 點分 Video and Audio 輸出?  ...2 andynali 2013-4-29 17:54 102720 keke323 2013-6-17 11:21
attach_img [藍光播放機] 2013年美國 高清電視期間PK視訊(ValueElectronics.com與ISF組織) traboo 2013-6-15 14:12 11281 kelvines 2013-6-17 11:16
attach_img [討論] 升級選擇?  ...2 reallyfatboy 2013-6-16 20:56 111728 reallyfatboy 2013-6-17 11:11
attach_img [4K/8K電視] Sony 4K KD-55X9000A 55寸 評價如何?  ...23 gogodirector 2013-5-21 01:38 216059 MSZ 2013-6-17 02:23
attach_img [請教] Image 同Sound 唔同步 edmondw 2013-5-12 14:17 61001 馬沙 2013-6-16 23:09
attach_img [電源線] 一條Red腸引爆終極連鎖反應 agree  ...23456..17 gp250 2013-6-10 22:27 16416334 alpinweissM 2013-6-16 22:48
attach_img [請教] 三叔3D眼鏡用落P記  ...2 joelcan 2013-6-13 11:50 122270 joelcan 2013-6-16 21:21
attach_img [請教] 陳列品定新貨 新人帖  ...23 kf9182 2013-6-15 19:13 212842 angusluk 2013-6-16 16:17
attach_img [藍光播放機] Oppo 105 播3D無聲 里奧 2013-6-16 03:42 31483 chopinlau 2013-6-16 14:13
attach_img [藍光播放機] 銀版 OPPO BDP-105  ...23456 pbtour4il 2013-6-13 13:28 597308 yuppi 2013-6-16 13:51
attach_img [電源線] 又要食樹皮,慘! agree  ...234 frankiechan 2013-6-15 16:30 395572 frankiechan 2013-6-16 13:26
attach_img [請教] 前置與中罝的線材長度是否要相同? joe02 2013-6-15 14:34 91700 Stanley5387 2013-6-16 12:46
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊