設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] philips 9700  ...234 POST76-YAMAHA 2013-6-23 08:48 363804 hoidik2002 2013-7-1 00:49
attach_img [喇叭線] 銀缐?? wong886 2013-6-30 23:51 01302 wong886 2013-6-30 23:51
attach_img [1080高清電視] LG 55"LM7600 有冇得換電線? deathpan 2013-6-30 00:00 31419 deathpan 2013-6-30 23:50
attach_img plasma壞消息.......... lokman886 2013-6-30 16:07 62144 cosworth01hk 2013-6-30 23:29
attach_img [1080高清電視] 有無師兄聽過white mura呀? kiki114 2013-6-30 22:21 0775 kiki114 2013-6-30 22:21
attach_img [其他] 藝特機架 gary125 2013-6-30 11:43 11956 akira11092 2013-6-30 16:16
attach_img [AV擴音機] Denon AVR-X4000  ...2 civicboy 2013-6-28 22:56 123753 hit87761 2013-6-30 16:02
attach_img [喇叭組合] 由M&K轉用PROCELLA agree  ...2345 蒲東 2013-5-1 16:51 468241 HD308 2013-6-30 12:24
attach_img [電源線] Sommer 2.5mm 電源線啱用係subwoofer 嗎? rukawa20001 2013-6-30 10:49 32043 MarkKwok 2013-6-30 11:36
attach_img [請教] Qed reference(version 1.3) VS 富士黃金  ...23 beechan118 2013-6-29 01:28 272945 keke323 2013-6-30 10:29
attach_img [請教] 平價的AV器材, 重低音問題  ...23456..8 dpcs 2013-6-27 09:03 747715 dpcs 2013-6-30 02:59
attach_img [請教] Sony HX920 輸出 benzzie 2013-6-29 20:30 4881 benzzie 2013-6-30 00:46
attach_img [高清播放器] 這个得嗎? 新人帖 kevin2233 2013-6-30 00:40 01137 kevin2233 2013-6-30 00:40
attach_img [請教] 低頻過量 angusluk 2013-6-29 20:38 51095 angusluk 2013-6-30 00:33
attach_img [請教] 普通LG 5.1 Home Theater 駁手機 whatever2008 2013-6-27 13:38 7778 whatever2008 2013-6-29 20:38
attach_img [重低音] 請問有冇師兄知道REL香港有冇行貨? chanherry 2013-6-29 17:37 0777 chanherry 2013-6-29 17:37
attach_img [教學] 同軸線是否只支援5.1而不支援7.1聲道? toybidder2008 2013-6-28 23:11 62311 老五 2013-6-29 17:21
attach_img [影音新聞] Dolby Atmos 41.3 - Man of Steel kenmok 2013-6-29 13:09 41808 bigair 2013-6-29 14:22
attach_img [其他] My 7.1 set up agree  ...234 angusluk 2012-7-27 20:06 389555 ricoy288 2013-6-29 10:19
attach_img [請教] 隔音棉  ...23 skywaychan 2013-6-26 14:22 283244 haliruya 2013-6-29 09:44
attach_img [請教] 爵士AV架  ...2 mdo 2013-6-27 20:42 102090 truncate 2013-6-29 06:24
attach_img [其他] 打算為家中的多聲道系統作一次深入調教,可惜。。 agree  ...234 chhanthony 2013-6-21 12:22 385544 xxijixx 2013-6-29 02:19
attach_img [喇叭組合] KEF 5.1套裝問題 阿堯 2013-6-28 22:12 11836 小仲 2013-6-29 00:15
attach_img [討論] 日本有咩補品買 funchueng 2013-6-28 15:34 71406 michaellau 2013-6-29 00:11
attach_img [請教] 釘腳一問  ...2 maptin1234 2013-6-27 18:23 102208 maptin1234 2013-6-28 23:05
attach_img [請教] 低音表現有幾多取決於部amp到?  ...2 mistaleung 2013-6-21 18:12 163750 manKi 2013-6-28 22:43
attach_img [顯示器] 想買部平價47"LCD 新人帖  ...2345 patchiu 2013-1-28 10:45 418751 keke323 2013-6-28 22:37
attach_img [討論] 訂了emotiva XPA-5 但......  ...2 pooh5210058 2013-6-27 11:06 192668 bigair 2013-6-28 22:21
attach_img [請教] 請教影碟低音 新人帖  ...234 peterlai 2013-6-27 20:37 333290 chhanthony 2013-6-28 21:56
attach_img [AV擴音機] 新手選擇擴音機,配mirage 喇叭 新人帖  ...2 hkabd 2012-11-24 18:20 123357 Bigbig185 2013-6-28 19:54
attach_img [1080高清電視] 40-42 選擇,Sony 定 Panasonic ? hkabd 2013-4-3 19:45 73410 HOHOHO 2013-6-28 19:01
attach_img [影音新聞] Onkyo 929 X HKTV《警界線》放映會 mistaleung 2013-6-28 14:03 11423 mantam121 2013-6-28 18:54
attach_img [教學] 同大家分享一個HDD HOTSWAP小程式 agree  ...2 JKC710 2013-6-25 21:17 102087 sclendan 2013-6-28 17:45
attach_img [喇叭組合] ProAc Response D18 vs Elac FS247  ...2 gerrard 2013-6-27 04:35 195656 HD308 2013-6-28 14:09
attach_img [請教] AV amp的pure direct  ...234 hoidik2002 2013-6-25 18:54 385661 keekee 2013-6-28 11:50
attach_img [高清播放器] Himedia 300b+問題 timmy81 2013-6-27 11:13 21312 timmy81 2013-6-28 09:31
attach_img [1080高清電視] 終於換3d電視啦 sony46w950a 終於到左啦 agree  ...23456..9 MAEDA 2013-5-18 16:58 8316782 YYSKY 2013-6-28 02:37
attach_img [高清播放器] 請教HDD Hot Swap功能 sclendan 2013-6-28 00:28 01104 sclendan 2013-6-28 00:28
attach_img [請教] 求救呀~~~部213j NAS係oppo103度唔見咗 m_mak 2013-6-27 00:27 21152 m_mak 2013-6-28 00:03
attach_img [請教] Sine 制面 1 問 眼訓 2013-6-26 23:36 51057 itoy2008 2013-6-27 23:53
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊