設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [喇叭組合] 有嘜坐地喇叭適合聽歌和睇戲  ...23 gikifk 2013-7-4 20:43 204362 gikifk 2013-7-7 21:20
attach_img [高清播放器] 啱啱部MAGIC TV死咗  ...2345 Neo 2013-3-7 21:35 428807 joelcan 2013-7-7 19:59
attach_img [AV擴音機] Yamaha A820 AV amp rukawa20001 2013-7-7 16:46 1863 leolam1 2013-7-7 19:12
attach_img [請教] 新手第一次玩!$15000 or $20000 budget 新人帖  ...23 majicman 2013-7-3 11:29 202818 小仲 2013-7-7 18:01
attach_img [HDMI線] 新仔買HDMI 2m 求推介  ...23 cy2041 2013-6-8 22:54 244666 gikifk 2013-7-7 17:08
attach_img [請教] 想問有關Supra拖板MD06-BS/SP  ...2 cy2041 2013-7-3 21:37 106405 plnl88 2013-7-7 16:46
attach_img [影音配件] TAOC MSR 系列配墊一問 pantaron 2013-7-6 11:05 41577 blackcolor 2013-7-7 16:32
attach_img [高清播放器] 那裡可以維修高清播放器? newnew 2013-7-1 20:30 51440 Wanttoknow 2013-7-7 16:32
attach_img [請教] 換喇叭網好介紹 kid 2013-7-7 12:45 31033 rubberhammer 2013-7-7 14:07
attach_img [請教] TV經常自動熄機同啟動!點解救? 經5010出  ...23 hit87761 2013-6-28 02:09 207136 hit87761 2013-7-7 10:39
attach_img [AV擴音機] budget 5000-6000 amp sampson 2013-7-7 01:29 0841 sampson 2013-7-7 01:29
attach_img Panasonic ZT60 review agree  ...2 chanleechan 2013-5-30 18:00 174721 lokman886 2013-7-7 00:20
attach_img [請教] 新手買3-4k 5.1套裝機定係6-7k買AMP+ 5.1 Speaker 新人帖  ...2 mangmang 2013-7-5 17:09 112461 rubberhammer 2013-7-6 22:47
attach_img [藍光播放機] PHILIPS BDP 9700 問題 rukawa20001 2013-7-3 22:28 11345 kvic 2013-7-6 22:45
attach_img [AV擴音機] new choice P or O ???? civicboy 2013-7-6 19:57 1892 louis001 2013-7-6 22:27
attach_img [重低音] JL F112  ...23 lwkkaka 2013-7-3 13:22 273312 lwkkaka 2013-7-6 20:27
attach_img [討論] DVDA jjjjjn 2013-7-6 14:18 1650 MingSir 2013-7-6 19:18
attach_img [其他] 紅外線接收轉發器 4Ktv 2013-7-5 20:20 71633 4Ktv 2013-7-6 17:48
attach_img [AV擴音機] 10年舊av amp榮休, 換入入門av amp  ...23 radhk 2013-7-4 19:58 263838 HOHOHO 2013-7-6 16:41
attach_img [請教] 真與假 bigjohn1956 2013-7-6 15:12 5998 bigjohn1956 2013-7-6 16:40
attach_img [藍光播放機] 點解部103未能播3區DVD?  ...2 freemanx 2013-7-4 00:06 112127 mark_ma 2013-7-6 13:52
attach_img [討論] Wireworld 線材線表 ~ 令對佢呢個牌子線材呎吋有質疑嘅人釋疑! agree  ...23456..8 Stanley5387 2013-6-23 15:40 7310257 komiya 2013-7-6 12:14
attach_img [藍光播放機] 而家遲唔遲左啲呀? 新人帖  ...2 sevenstar 2013-7-5 18:13 102112 sevenstar 2013-7-6 10:47
attach_img [高清播放器] HD900A 升級 rukawa20001 2013-7-5 08:24 51958 billymud 2013-7-6 05:33
attach_img [討論] 大家所用搖控器有無包熱縮膠(己加相) agree  ...23456..11 YYSKY 2013-7-1 00:14 1009547 YYSKY 2013-7-6 03:17
attach_img [其他] 嘩 呢條嘢原來咁...... agree  ...2345 avav 2013-6-30 21:49 456441 pclai2000 2013-7-6 01:06
attach_img [其他] 玩咗個大變身...... agree  ...234 avav 2013-7-4 22:07 304007 avav 2013-7-5 22:47
attach_img [請教] 需要調高嗎?  ...2 747-300 2013-7-3 13:44 172103 leomatrix 2013-7-5 17:46
attach_img [請教] AMP不能設定重低音分頻點,請幫忙  ...2 longma 2013-7-4 20:16 142460 sam12345 2013-7-5 16:33
attach_img [電源線] JL f112電源線  ...2 l1225 2013-7-5 14:31 112552 l1225 2013-7-5 15:45
attach_img [1080高清電視] sharp lc46lx840h 46" 3d, 希望無買錯啦  ...2345 tony019002 2013-5-5 20:37 468954 tony019002 2013-7-5 14:47
attach_img [電源線] 抵玩入門電源線之選 Sommer 2.5MM 5G 電源線 digest agree  ...234 小瑟 2013-6-28 15:33 3412333 itoy2008 2013-7-5 12:36
attach_img [請教] 怎樣才能令magictv的畫面更美麗?  ...23456..8 david1503 2013-6-7 10:35 719983 plnl88 2013-7-5 12:17
attach_img [請教] "藍牙音樂接收器"夠出 48/24 既WAV AUDIO 嗎? kannet 2013-7-5 10:50 0738 kannet 2013-7-5 10:50
attach_img [重低音] 又開箱又開盒 agree  ...234 dd88 2013-6-29 22:52 305650 ryanytwong 2013-7-5 10:04
attach_img [其他] 再玩Room Analyzer agree  ...2 chhanthony 2013-7-2 10:07 172442 keekee 2013-7-5 09:54
attach_img [AV擴音機] 鬼妹 Cambridge 751r 用家包膠 digest agree  ...23456..29 louis001 2013-5-12 23:42 28539726 keekee 2013-7-5 09:30
attach_img [電源線] 獨立電一問  ...234 jasonkeung 2013-7-3 18:53 364926 YYSKY 2013-7-5 01:25
attach_img [其他] 我朋友整左個Website ! 大家不妨望望! agree  ...2 tangcoma 2013-7-4 13:57 182665 billy829 2013-7-5 01:23
attach_img [高清播放器] Asus BDS-700 breadvan 2013-7-4 13:04 21734 breadvan 2013-7-4 23:23
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊