設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] onkyo507音校問提? smallyin 2009-8-10 01:05 21109 ginson 2009-8-10 02:24
attach_img [討論] 【視聽展版友分享】... 帶你 100% 行哂視聽展 + P3 有感想 digest agree  ...234 呀牛 2009-8-8 23:16 307145 kennethc 2009-8-10 01:44
attach_img [投影機/幕] 為未來舖路  ...23 pepsiman 2009-8-9 00:37 284636 pepsiman 2009-8-10 00:52
attach_img [請教] Onkyo Set 音場問題  ...23 Ken704 2009-8-9 14:05 204329 maner394 2009-8-10 00:44
attach_img [討論] 【視聽展版友分享】... 8 月 9 日簽名會 wales06 2009-8-9 23:51 41855 呀牛 2009-8-10 00:02
attach_img [投影機/幕] Monster HDMI Cable  ...2 SonSon 2009-8-9 20:03 193666 SonSon 2009-8-9 23:35
attach_img [討論] 【視聽展版友分享】... 我都講下 AV show radhk 2009-8-9 07:05 92363 cat0099 2009-8-9 23:03
attach_img [投影機/幕] 今日買新玩具  ...23 manbbb 2009-8-8 23:15 234120 danlam 2009-8-9 23:02
attach_img 已取團購電源線吹雞  ...23456..10 A380 2009-7-30 21:43 9412249 eric8895 2009-8-9 22:40
attach_img [討論] 今次視聽展D 野貴過街價。。 tomboy 2009-8-9 18:40 21208 kwchow08 2009-8-9 22:29
attach_img [請教] klipsch rb-51 or rf-52  ...2 ming226 2009-8-8 17:18 103853 maner394 2009-8-9 22:22
attach_img [請教] Klipsch KL-650 掂唔掂 ?  ...2 aibo99 2009-8-8 19:24 183904 maner394 2009-8-9 22:21
attach_img [請教] 二手市場一問 janleung9035 2009-8-9 12:37 61361 夠呆 2009-8-9 21:50
attach_img [討論] 【視聽展版友分享】... 我看見的 AV Show agree  ...2 kwchow08 2009-8-9 15:35 153646 rewai 2009-8-9 21:34
attach_img [討論] 【視聽展版友分享】... 去完視聽展, 以為冇中毒  ...23 justjust 2009-8-8 17:58 274670 justjust 2009-8-9 21:31
attach_img [請教] 求教51fd用家 kingundam 2009-8-9 00:43 41242 kingundam 2009-8-9 17:20
attach_img [重低音] 二奶入門前嘅準備  ...23456..8 sunnyt 2009-8-3 23:04 7214131 johnny1 2009-8-9 14:52
attach_img [喇叭組合] 傑士新系列 - Klipsch Icon W 第一手報導 digest  ...234 小瑟 2009-8-6 11:04 398782 小瑟 2009-8-9 12:16
attach_img [討論] 今日既收獲~~  ...2345 tontontony 2009-8-8 01:04 487748 tontontony 2009-8-9 11:54
attach_img [討論] 【2009 影音展資訊】活動時間表 ... (轉載)  ...2 wil-wil 2009-8-6 16:11 103079 ikkjr 2009-8-9 09:14
attach_img [請教] 買俾老人家, 最平42吋iDTV有乜推介 ? aibo99 2009-8-8 19:06 71794 sugargar 2009-8-9 07:23
attach_img [討論] 【2009 影音展資訊】 SACD 內容 ... wil-wil 2009-7-30 15:50 63079 radhk 2009-8-9 07:07
attach_img [請教] 607點樣set by pass架? 搞左成日  ...23 hunting 2009-8-7 00:29 234614 hunting 2009-8-9 05:23
attach_img [討論] 【視聽展版友分享】... 今日影音展戰利品  ...23456..9 tony6385 2009-8-7 16:22 8017581 law1987 2009-8-9 00:44
attach_img [討論] 呢兩三個post76多O左好多會員  ...23 chhanthony 2009-8-8 10:50 284754 starball 2009-8-8 23:54
attach_img [請教] 買拖板俾AV Amp和後級, 係咪要買"無濾波"拖板 ?  ...2 aibo99 2009-8-7 21:54 187394 米赫洛域 2009-8-8 23:02
attach_img [重低音] any subwoofer suggestion around 2.5k? ming226 2009-8-8 17:14 51687 ming226 2009-8-8 22:03
attach_img [討論] 【2009 影音展資訊】最新購票安排  ...23 Roy 2009-8-8 00:15 224830 hkdenny 2009-8-8 21:08
attach_img [喇叭組合] 視聽展有冇focal 同埋mordaunt short hkdenny 2009-8-8 15:32 61626 hkdenny 2009-8-8 20:43
attach_img [喇叭組合] Any comment for Chario Silhouette 100T rush_li 2009-8-6 21:42 93993 howin 2009-8-8 20:01
attach_img [請教] TH-P46G10H or TH-P50S10H  ...234 monkeycheng 2009-7-12 12:26 377619 edhuen 2009-8-8 18:49
attach_img [請教] maner394 brother mcdull22 2009-8-8 15:58 21293 bbbaba 2009-8-8 18:19
attach_img [討論] 等埋影音展先買毒品  ...234 PMC77929 2009-8-6 15:50 326326 wil-wil 2009-8-8 18:09
attach_img [投影機/幕] From Future ....  ...23 simon 2009-8-1 22:29 254980 simon 2009-8-8 17:32
attach_img [請教] 想問邊度有得買 RAINING811 2009-8-8 12:59 41472 雷因 2009-8-8 16:32
attach_img [請教] Pionner BDP-LX 71  ...2345 iversonhui 2009-8-5 23:28 407312 PIG2009 2009-8-8 16:07
attach_img [請教] SINE是否香港土砲 ? aibo99 2009-8-8 14:08 52305 雷因 2009-8-8 15:59
attach_img [喇叭組合] how much with 寶寶?  ...2 ming226 2009-7-22 21:50 143525 acog 2009-8-8 13:12
attach_img [AV擴音機] 窮人又執二手O野  ...2345 chhanthony 2009-8-7 00:40 458418 chhanthony 2009-8-8 12:25
attach_img [請教] 5.1 既 5 demon959 2009-8-7 15:24 91845 maner394 2009-8-8 12:17
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊