設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] 想為前置買JUMPER  ...234 a888 2009-8-1 21:28 335976 hintel 2009-8-8 09:42
attach_img [藍光播放機] 尾班車二重奏之BDP篇  ...234 loklaw 2009-7-29 15:55 396329 kingundam 2009-8-8 08:52
attach_img [討論] 有感而發  ...23456..7 maner394 2009-8-7 13:11 6912092 wil-wil 2009-8-8 04:02
attach_img [喇叭組合] Mark & daniel Muse II + Center avfire 2009-7-25 12:10 61659 avfire 2009-8-8 01:08
attach_img [請教] PIONNER BDP 51FD播唔播到LP45 CD buzz1229 2009-8-7 10:00 92208 粟米湯 2009-8-8 00:38
attach_img [投影機/幕] 你地好衰  ...234 DonDon 2009-8-7 21:03 305163 aegysd 2009-8-8 00:23
attach_img [重低音] +仔擺放問題 kwchow08 2009-8-7 23:31 21528 kwchow08 2009-8-7 23:55
attach_img [請教] 請教各位C兄,唔該幫幫手 gzmark 2009-8-7 23:40 01041 gzmark 2009-8-7 23:40
attach_img [請教] 砌出個…  ...2345 原明 2009-8-5 23:40 416885 原明 2009-8-7 21:45
attach_img [請教] AV AMP一問 sharpmd 2009-8-7 20:50 01169 sharpmd 2009-8-7 20:50
attach_img [教學] 影音器材~~英式/美式之謎思 digest agree Jadis 2009-8-7 12:16 53572 starball 2009-8-7 20:43
attach_img [討論] Monster HK 有show 高階 PowerCentre (影音展 2009)  ...2 iceberg99 2009-8-7 14:28 134088 rush_li 2009-8-7 20:33
attach_img [討論] Logitech Universal Remote 525 只售 $499! attachment agree  ...23456..22 ikkjr 2009-7-29 13:12 21136616 depeche_lam 2009-8-7 19:24
attach_img [請教] 點樣可以把iphone駁落amp度播歌 ?  ...2 aibo99 2009-8-7 15:23 133546 lskthomas 2009-8-7 18:03
attach_img [討論] 7.1 與 5.1 問題 xmarkx 2009-8-7 15:20 51756 ah_sai 2009-8-7 17:34
attach_img [AV擴音機] 大家觉得哈曼卡顿355如何?  ...2 tangkai7618 2009-8-7 15:35 144722 tangkai7618 2009-8-7 17:31
attach_img [討論] 【2009 影音展資訊】參展商資料及相關展銷產品 (轉載) attachment  ...2345 wil-wil 2009-8-6 16:30 468543 iceberg99 2009-8-7 17:22
attach_img [討論] AV amp L/R Zone 2 line out 可以當 pre-out 用嗎?  ...2 611323 2009-8-6 17:31 127220 611323 2009-8-7 17:22
attach_img [請教] 傑士喇叭線 mcdull22 2009-8-7 16:09 21647 haliruya 2009-8-7 17:16
attach_img [請教] 有無師兄用home plug?  ...2 syeah 2009-8-7 12:27 152753 spadeace 2009-8-7 17:06
attach_img [請教] 我對B&W 704 speakers想落釘腳, 請問有乜好介紹 ? aibo99 2009-8-7 11:11 11505 chhanthony 2009-8-7 15:56
attach_img [喇叭組合] Scandyna的Micropod SE做後置掂唔掂?  ...23 鐵心心 2009-5-10 15:41 256639 xmarkx 2009-8-7 15:55
attach_img [影音配件] MONSTER POWER HTS1600  ...2 rlwk2009 2009-7-20 20:57 197081 iceberg99 2009-8-7 15:18
attach_img [藍光播放機] 以後唔使理Blu-ray Locked B區碟, 因為.....  ...2 lukalok 2009-7-27 11:23 165391 lukalok 2009-8-7 14:57
attach_img [AV擴音機] 全港率先首試報導 - Onkyo TX-SR707 - 7.2聲道高清AV擴音機  ...23456 小瑟 2009-7-24 23:44 5111968 hkdenny 2009-8-7 14:57
attach_img [喇叭組合] 妹仔大過主人婆...O_o '..  ...2 jessica 2009-8-6 13:15 163492 jessica 2009-8-7 13:27
attach_img [請教] 新手考慮amp~  ...2 tokyoboy 2009-8-6 19:17 142778 syeah 2009-8-7 12:21
attach_img [喇叭組合] 慘遭毒手,唯有......  ...23456 nbhd 2009-8-5 17:48 508234 ngricky88 2009-8-7 12:15
attach_img [討論] 統計一吓各路英雄"高清展"出發日期 attachment  ...23456..16 mankoo米高 2009-7-20 23:48 15623711 bbaba 2009-8-7 10:45
attach_img [重低音] 見到 M&K KX-12 (220V) jay148 2009-8-6 09:28 32928 jay148 2009-8-7 08:52
attach_img [討論] CHORD 藍牙無線新器材 Cyan Click/CPA-2800 (轉載) wil-wil 2009-8-6 23:31 11357 Celica 2009-8-7 01:53
attach_img [討論] 邊度仲有Denon 2309 賣? syeah 2009-8-6 23:01 41346 syeah 2009-8-7 00:09
attach_img [請教] 線材取向 yin206 2009-8-6 23:09 71647 maner394 2009-8-7 00:01
attach_img [投影機/幕] DPA 新 Power InSlink 電源線 (轉載) wil-wil 2009-8-6 23:33 01195 wil-wil 2009-8-6 23:33
attach_img [喇叭組合] 冷門野開箱 德國毒品......  ...23456 ah_sai 2009-8-5 23:31 508729 frankfc 2009-8-6 23:09
attach_img [討論] QED Qonduit MDH6 Mains Distribution Hub - 6 Way edhuen 2009-8-6 12:18 52181 simon 2009-8-6 22:19
attach_img [討論] 一人一票強力要求線王版主更換電源線及拖板  ...234 米赫洛域 2009-8-5 00:40 355647 rewai 2009-8-6 21:48
attach_img [喇叭組合] 旺角柒唔零一家三口命案 [再更新左小小野+短評] attachment  ...23456..14 鐵心心 2009-8-5 15:37 13121356 鐵心心 2009-8-6 21:39
attach_img [投影機/幕] 應該用咩線?  ...2 zz9999 2009-8-6 14:27 113190 ming 2009-8-6 21:37
attach_img 我姐夫的影音部屋 attachment disagree  ...234 君子協定 2009-5-19 13:07 326178 xmarkx 2009-8-6 20:17
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊