設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [投影機/幕] Wireworld Ultraviolet DisplayPort cable ay123 2009-8-3 22:02 93725 ay123 2009-8-6 19:33
attach_img [討論] 齊齊逛逛 AV Show 2009 及晚飯 ...最新安排 p4#39 & 40  ...234 wil-wil 2009-8-3 22:07 377882 wil-wil 2009-8-6 19:26
attach_img [AV擴音機] 小寶寶同邊隻牌子嘅AMP夾d ? alexn 2009-8-6 15:35 72160 maner394 2009-8-6 19:04
attach_img [香港影音玩樂展] 唔經唔覺,原來今個星期係2009 香港高級視聽展。  ...2 tennishk 2009-8-4 23:47 133035 呀牛 2009-8-6 17:54
attach_img [請教] 806 on2003 2009-8-5 20:36 21334 edhuen 2009-8-6 17:32
attach_img [AV擴音機] 最近心思思想換amp....  ...23 反逆之皇 2009-8-4 21:26 214495 611323 2009-8-6 17:01
attach_img [投影機/幕] 團購hdmi線 starball 2009-8-5 20:28 92005 raymondcch 2009-8-6 15:04
attach_img [請教] 新手的抉擇  ...2 hkdenny 2009-8-4 22:56 143942 claero 2009-8-6 14:32
attach_img [討論] 76 榮譽影音勛章推薦-Jadis  ...2 maner394 2009-8-6 00:32 152704 Raphael 2009-8-6 13:07
attach_img [討論] 76 榮譽貢獻勛章推薦-lemonstar  ...2 maner394 2009-8-6 00:27 122431 kingleecm 2009-8-6 13:00
attach_img [投影機/幕] Onkyo 805 + NHT 喇叭 用咩線好? milkcandy7 2009-8-6 03:10 11631 milkcandy7 2009-8-6 11:21
attach_img [請教] [新手一問] 焦插問題 alexn 2009-8-4 11:46 52217 bbbaba 2009-8-6 11:09
attach_img [請教] ISOTEK邊款拖板適合初哥用?  ...2 aibo99 2009-8-5 12:06 134485 aibo99 2009-8-6 11:03
attach_img [重低音] 到我發功喇..(出咪出囉)P.8  ...23456..10 粟米湯 2009-8-1 21:28 9315344 jessica 2009-8-6 10:53
attach_img [重低音] 再見舊愛,新愛入房(Sunfire HRS-10)report @ P.4  ...234 jacky622 2009-8-4 23:57 397421 jacky622 2009-8-6 10:26
attach_img [討論] 話(咪落).死都要落  ...23456 slac 2009-8-1 23:24 549731 Tomotoshi 2009-8-6 09:20
attach_img [請教] 5.1的重低音問題  ...2 leung1522 2009-8-5 11:53 183655 hklin 2009-8-6 03:05
attach_img [AV擴音機] How much about Yamaha 665? expeditors 2009-8-5 11:22 61594 Let-Go 2009-8-6 00:43
attach_img [投影機/幕] 隻蕉插好鬆!? ZooKeeper 2009-8-3 23:59 71785 bbaba 2009-8-6 00:14
attach_img [AV擴音機] Pioneer SC-LX71 ay123 2009-8-5 19:54 21636 ay123 2009-8-6 00:01
attach_img [藍光播放機] Pionner BDP-51fd 解碼問題 ktommy 2009-8-1 19:59 31463 wales06 2009-8-6 00:01
attach_img [請教] Acrolink 4030 配乜野頭尾好呢? 火機 2009-8-5 12:19 52432 rlwk2009 2009-8-5 23:03
attach_img [請教] 拉獨立電線  ...2 lcyant 2009-8-4 00:45 123853 yazhou 康師父 2009-8-5 22:49
attach_img [喇叭組合] MK Xenon (or M7) 是否比 Mirage OS3 CC + SAT 好好多 (唔計Subwoofer) gurahamu 2009-8-5 21:07 21891 gurahamu 2009-8-5 22:32
attach_img [投影機/幕] 我的新6位拖版盒  ...234 Einstein 2009-7-25 23:58 316598 Einstein 2009-8-5 21:35
attach_img [藍光播放機] Panasonic有新BD機 KeithChan 2009-8-5 15:55 92270 kwchow08 2009-8-5 21:32
attach_img 終於頂唔順 "8仔雞蛋盒"  ...2345 KUNGKUNG 2009-6-16 10:55 497998 ming226 2009-8-5 20:53
attach_img [教學] Acoustic Revive 影音補品大解構 (轉載)  ...2 wil-wil 2009-2-13 16:33 127019 鐵心心 2009-8-5 20:44
attach_img [討論] 不愧係超低音之父,攪到個荷包好苦  ...234 kfai 2009-8-5 11:04 356523 SQLCK 2009-8-5 20:21
attach_img [顯示器] Samsung B6000  ...2 Virus 2009-7-20 00:16 153611 Virus 2009-8-5 18:29
attach_img [討論] 因為上咗AV毒網( POST 76 ) 而買咗記Hard Ware  ...2 狐滴hp2210 2009-8-5 15:05 122968 狐滴hp2210 2009-8-5 18:08
attach_img [討論] 屏幕模式 lukalok 2009-8-5 15:59 41634 lukalok 2009-8-5 17:54
attach_img [討論] 重金屬武器  ...2345 鐵心心 2009-8-5 00:06 416137 ngricky88 2009-8-5 17:39
attach_img [討論] D毒實在太緊要了  ...234 edhuen 2009-8-4 21:47 305034 micta 2009-8-5 16:24
attach_img [請教] 想請教線材配對 xx666hk 2009-8-5 12:37 51425 xx666hk 2009-8-5 16:23
attach_img [討論] Sub woofer cable  ...2 Beginner 2009-8-4 17:50 153957 maner394 2009-8-5 14:05
attach_img [重低音] my velodyne 10Q out of service so fast  ...2 kojitamaki 2009-7-13 17:43 153613 kojitamaki 2009-8-5 13:27
attach_img [藍光播放機] 想買BD機 有乜介紹 限 (P 記)  ...2 李雲迪 2009-8-2 16:25 193703 lego_cyris 2009-8-5 13:16
attach_img [請教] 請問有冇美式拖板的牆身插頭係英式?  ...2 aibo99 2009-8-5 10:49 133041 mankoo米高 2009-8-5 12:56
attach_img [喇叭組合] 今天的收獲 (後置喇叭腳) 邪同學Derek 2009-7-19 23:50 92325 Taiyo 2009-8-5 12:13
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊