設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [討論] 今日出旺角買咗嘢  ...234 米赫洛域 2009-8-1 22:59 346092 raymond430 2009-8-2 13:56
attach_img [重低音] 十仔擺位問題  ...2345 benson26 2009-7-27 15:14 467774 Einstein 2009-8-2 12:22
attach_img [投影機/幕] HDMI分享 agree  ...23 ckw3031 2009-7-22 09:42 276945 aberdeenhk 2009-8-2 11:57
attach_img [高清播放器] 今天買左BDP-120...  ...23456 heero503 2009-7-28 20:37 5812034 wing13149 2009-8-2 10:33
attach_img [請教] QED Reference Subwoofer cable simon 2009-7-25 18:19 62508 lamdog 2009-8-2 03:07
attach_img [請教] karaoke mixer 接駁amplifier的方法 smartfai 2009-8-2 01:44 15723 wil-wil 2009-8-2 01:49
attach_img [藍光播放機] 安橋入門 Blu-ray 藍光機 DV-BD507 (轉載) wil-wil 2009-8-2 01:02 01306 wil-wil 2009-8-2 01:02
attach_img [討論] Sharp 和 Sony 聯合組建 10 代 LCD 液晶面板生產線 (轉載) wil-wil 2009-8-2 00:44 01167 wil-wil 2009-8-2 00:44
attach_img [投影機/幕] 有無師兄同我SHARE一包  ...2 a888 2009-8-1 22:57 143166 hklin 2009-8-2 00:08
attach_img [請教] klipsch HD Theater 500 Home Theater System 75816605 2009-8-1 23:05 22675 pepsiman 2009-8-1 23:47
attach_img [請教] 幫屋企人換電視  ...23 johnlau 2009-7-30 09:42 224770 johnlau 2009-8-1 23:23
attach_img [討論] 找不同地方  ...234 hintel 2009-8-1 09:19 396391 粟米湯 2009-8-1 21:33
attach_img [高清播放器] pioneer出口版 rukawa20001 2009-8-1 21:21 01500 rukawa20001 2009-8-1 21:21
attach_img [請教] DIY power cord 一問 stm 2009-8-1 01:49 41594 timlee672 2009-8-1 19:45
attach_img [請教] 天線插建議  ...2 iceberg99 2009-7-28 15:28 144031 lego_cyris 2009-8-1 19:04
attach_img [討論] 考慮咗好耐,今曰終於.............  ...234 rlwk2009 2009-7-31 23:13 315502 rlwk2009 2009-8-1 17:53
attach_img [重低音] 出旺角買十仔  ...2 粟米湯 2009-8-1 00:29 194696 rlwk2009 2009-8-1 17:17
attach_img [請教] 同軸與光纖線有何分別 ngricky88 2009-7-31 16:23 62080 cloud36 2009-8-1 17:09
attach_img [重低音] 煩惱,兩個output 但得一個拾仔 jacky622 2009-8-1 03:24 92134 maner394 2009-8-1 17:00
attach_img [討論] 小瑟家訪 - AVMILK的超級家庭影院 digest  ...2345 小瑟 2009-7-31 22:45 498754 claero 2009-8-1 15:40
attach_img [顯示器] 終於SET埋部PLASMA....  ...234 鐵心心 2009-7-30 22:35 326504 鐵心心 2009-8-1 14:26
attach_img [重低音] SVS PC-12-NSD...  ...23456..8 benson26 2009-6-22 01:11 7917278 hon11016 2009-8-1 13:53
attach_img [AV擴音機] Onkyo TX-SR807 - 7.2聲道高清AV網絡擴音機 digest  ...2 小瑟 2009-7-31 23:02 144710 JKC710 2009-8-1 11:42
attach_img [討論] Pioneer先鋒「帶領藍光新世代發佈會」- 實況報導 digest  ...23 小瑟 2009-8-1 00:05 204822 Redchaser 2009-8-1 10:50
attach_img [請教] AduioQuest Hdmi-3 fooksun 2009-7-31 22:25 91881 thaddeusma 2009-8-1 09:58
attach_img [討論] PS3 + Nuforce Icon + 小寶寶 + SACD jacky622 2009-8-1 03:21 31895 bl089 2009-8-1 09:41
attach_img [顯示器] 第一二件新玩具已經送到o黎. (已安裝)  ...23456..12 mas_cat 2009-7-25 16:30 11821911 lkwing 2009-8-1 09:08
attach_img [喇叭組合] 小弟對喇叭, 好奇怪.........  ...2 Raphael 2009-7-31 23:48 163387 Westdoor 2009-8-1 08:56
attach_img [投影機/幕] 為新成員入屋準備  ...2345 hklin 2009-7-30 23:25 458026 a888 2009-8-1 08:48
attach_img [重低音] 想upgrade Sub仔(Budget 7k)  ...23456..11 jacky622 2009-7-16 11:17 10318972 PABBPA 2009-8-1 08:37
attach_img [AV擴音機] 天龍以為我地個個係+X哥呀??  ...2 yinglingl 2009-7-31 08:51 193913 billy250 2009-8-1 08:23
attach_img [AV擴音機] 是時侯合體了(加了一張相咁多p.4)  ...234 thaddeusma 2009-7-29 20:54 335419 thaddeusma 2009-8-1 08:22
attach_img [投影機/幕] 你地好衰架,話比人知有減價(加左d無線icon 真方便 updated P.1)  ...2345 jacky622 2009-7-30 21:15 428602 jacky622 2009-8-1 03:18
attach_img [喇叭組合] 做個統計 - 有幾多人想入小寶寶 attachment  ...23456..10 alexn 2009-7-18 13:07 9715855 randyma 2009-8-1 02:08
attach_img [喇叭組合] RS-42  ...2 mcdull22 2009-7-30 16:19 143550 maner394 2009-8-1 01:40
attach_img [討論] 見咁多ching想買,再放啲毒先!  ...234 danlam 2009-7-31 18:30 306494 hklin 2009-8-1 01:23
attach_img [請教] PS3 + ONKYO606  ...234 Dabear 2009-6-12 21:48 356617 小瑟 2009-8-1 01:12
attach_img [AV擴音機] 706 VS 2309 VS 663 VS Marantz 5003  ...2 syeah 2009-7-31 09:52 143245 syeah 2009-7-31 23:49
attach_img [藍光播放機] 部S350出事啦!!  ...23 ricky31425 2009-7-27 21:42 244460 ckman0302 2009-7-31 23:02
attach_img [AV擴音機] SONY STR-DA5400ES 開箱文與使用心得分享 (轉載)  ...2 wil-wil 2009-7-20 22:01 168173 claero 2009-7-31 21:18
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊