設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] onkyo 607 邊到有貨? hunting 2009-8-4 23:36 01125 hunting 2009-8-4 23:36
attach_img [投影機/幕] 見呢到多人玩忍唔住要請教下 raymondcch 2009-8-4 17:50 21485 rlwk2009 2009-8-4 20:42
attach_img [藍光播放機] 求教 BDP320  ...234 Monkey 2009-7-26 20:17 385531 kinkin 2009-8-4 19:28
attach_img [請教] 新手一問?...有關Sub-woofer  ...23 long2007 2009-8-3 23:15 295185 aiken 2009-8-4 19:24
attach_img [AV擴音機] acurus Three Channal Amp 200 x 3  ...23 qq1122yq 2009-8-3 16:00 235508 jessica 2009-8-4 18:12
attach_img [喇叭組合] 請問有冇人知Mirage Prestige Speaker邊度有貨?  ...23 mcmelody 2009-7-30 15:17 204558 ngricky88 2009-8-4 17:56
attach_img [請教] 團購條線真係得! 不過……  ...2 747-300 2009-8-4 09:52 142962 kenny.k 2009-8-4 17:36
attach_img [投影機/幕] 我又學人出dpost  ...2 raymondcch 2009-8-4 00:38 112633 danlam 2009-8-4 17:10
attach_img [藍光播放機] HELP!! 51FD 播唔到學友光年07 CONCERT(BD)! lamdog 2009-8-4 13:55 51757 lamdog 2009-8-4 17:10
attach_img [請教] SVS PC12-NSD配乜cable好?  ...2 jackyming 2009-7-31 11:14 133336 hon11016 2009-8-4 16:01
attach_img [重低音] 我個十仔係咪有問題? stm 2009-8-4 00:39 31479 孤身走我路 2009-8-4 15:24
attach_img [討論] 尋晚諗住落MK買AV Amp,點知...  ...23 syeah 2009-8-4 11:02 294541 syeah 2009-8-4 14:24
attach_img [請教] 09音響展 (星期六) 請幫忙 諸星當 2009-8-4 14:22 0972 諸星當 2009-8-4 14:22
attach_img [投影機/幕] supra classic 2.5 + sine  ...2 Taiyo 2009-8-4 11:13 114117 Taiyo 2009-8-4 14:03
attach_img [AV擴音機] Where can find SONY 6400ES in HK... yuppi 2009-8-4 10:33 31894 claero 2009-8-4 13:33
attach_img [投影機/幕] Honeywell HDMI線 skhgc 2009-8-2 15:15 82120 skhgc 2009-8-4 13:26
attach_img [投影機/幕] 又到月頭,買返些少嘢獎勵吓自己  ...2 iceberg99 2009-8-4 02:00 183937 jessica 2009-8-4 13:00
attach_img [討論] 估下今次團購冷凍 fuse 會有幾多粒?  ...2 maner394 2009-8-3 17:49 173738 hon11016 2009-8-4 10:48
attach_img [請教] 天線一問  ...2 maxx 2009-8-3 20:42 153313 hintel 2009-8-4 10:38
attach_img [請教] 新仔想入門...  ...2 siudd 2009-8-3 14:19 173591 siudd 2009-8-4 10:33
attach_img [討論] 插線問題 simon288 2009-8-3 11:42 91432 simon288 2009-8-4 10:01
attach_img [請教] 請問鴨記邊間鋪有賣Inakustik LS-502散線 ?  ...2 aibo99 2009-8-3 14:09 115238 rlwk2009 2009-8-4 08:21
attach_img [請教] 喇叭清潔 cloud36 2009-8-2 00:53 21394 Kuro 2009-8-4 04:08
attach_img [AV擴音機] 請問各C兄 manbbb 2009-8-4 00:51 0943 manbbb 2009-8-4 00:51
attach_img [AV擴音機] 想買Denon 2309 syeah 2009-8-3 14:57 31265 syeah 2009-8-4 00:38
attach_img [投影機/幕] 想換喇叭線  ...23 simon 2009-8-3 21:40 204187 rlwk2009 2009-8-3 23:36
attach_img [請教] 有冇人將 xbox360 條pc轉做northwire double run..... KEVIN9178 2009-8-3 22:10 21474 KEVIN9178 2009-8-3 22:37
attach_img [AV擴音機] Onkyo 607 VS Onkyo 707 ronan 2009-8-2 23:32 44514 ronan 2009-8-3 22:21
attach_img [投影機/幕] AQ 線一問 stm 2009-8-3 00:53 91878 RAINING811 2009-8-3 22:18
attach_img [顯示器] 有關校機服務  ...23 chhanthony 2009-6-29 17:25 295067 mcdull22 2009-8-3 22:02
attach_img [投影機/幕] QED Silver Anniversary XT Speaker Cable percyk52 2009-8-2 22:02 44405 percyk52 2009-8-3 22:00
attach_img [討論] Bi-wire or Bi-Amp  ...2 hklin 2009-8-3 19:08 113007 raymondcch 2009-8-3 21:53
attach_img [投影機/幕] 終於買左喇叭線  ...2 stm 2009-8-3 00:47 132916 里奧 2009-8-3 21:42
attach_img [AV擴音機] Cayin attachment  ...2 chhanthony 2009-8-3 12:57 183552 sugargar 2009-8-3 21:28
attach_img [高清播放器] KURO 500  ...234 mcdull22 2009-7-30 16:15 337328 mtvbb 2009-8-3 21:27
attach_img [請教] 有無d細細隻書架喇吧  ...2 ccmak68 2009-8-3 11:39 173510 rlwk2009 2009-8-3 20:28
attach_img [投影機/幕] 出野... QED Silver Anniversary XT bi-wire  ...2 邪同學Derek 2009-8-3 10:33 116485 lamdog 2009-8-3 20:22
attach_img [請教] 等了半個月的玩具  ...2 ccmak68 2009-8-3 15:14 113014 danlam 2009-8-3 20:03
attach_img [請教] 24" LCD Monitor, 要Full HD, 有冇好介紹 ?  ...2 aibo99 2009-8-3 15:57 123512 hintel 2009-8-3 19:25
attach_img [AV擴音機] Pioneer VSX-LX51 or VSX-03TXH  ...2 rush_li 2009-8-2 18:41 104088 Let-Go 2009-8-3 18:12
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊