設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [請教] 坐地Speaker木音箱隻角崩o左, 請問有何方法補救 ? aibo99 2009-8-11 13:57 21198 dickyball 2009-8-11 17:39
attach_img [討論] 英製MK插座一問 kan 2009-8-1 14:55 72279 zz9999 2009-8-11 17:37
attach_img [投影機/幕] 友人比條我? attachment  ...2 jackeyz 2009-8-10 15:18 102743 mankoo米高 2009-8-11 17:00
attach_img [重低音] 想問$3000內 有咩subwoofer好介紹  ...2345 ae110 2009-4-30 11:33 4714375 mcdull22 2009-8-11 14:35
attach_img [請教] BDP-320 聽 CD  ...2 sayye@h 2009-8-10 16:02 153447 mas_cat 2009-8-11 12:28
attach_img [討論] 【視聽展版友分享】... 如果錯過視聽展,細佬帶你遊一轉 digest agree  ...23 pepsiman 2009-8-10 23:59 296931 ccmak68 2009-8-11 12:09
attach_img [請教] Onkyo 707 設定問題 mateddy 2009-8-10 23:39 21737 mateddy 2009-8-11 11:32
attach_img 黑麻石 小小報告  ...23 masterpig 2009-8-8 20:28 237626 danychan32 2009-8-11 11:31
attach_img [投影機/幕] power cord for Pioneer AV amp yuenmichael 2009-8-11 11:03 01618 yuenmichael 2009-8-11 11:03
attach_img [重低音] MK加腳釘  ...234 chhanthony 2009-8-10 17:54 396509 bt1000bt 2009-8-11 10:50
attach_img [藍光播放機] Pioneer BDP-23FD heero503 2009-8-11 08:29 31555 heero503 2009-8-11 10:29
attach_img [投影機/幕] 關於SUBWOOFER線問题? teddyc1010 2009-8-11 01:09 81705 teddyc1010 2009-8-11 03:15
attach_img [請教] 請問有冇師兄用緊Focal JMLab 7系或8系 ?  ...2 aibo99 2009-8-10 10:27 133281 babuwa 2009-8-11 01:06
attach_img [討論] 新款 AV amp 海嘯反彈價...  ...234 syeah 2009-8-10 12:36 365897 maner394 2009-8-11 00:56
attach_img [討論] 【視聽展版主分享】... 我的影音展 2009 agree  ...23 鐵心心 2009-8-8 17:20 296445 hydrocarbon 2009-8-11 00:41
attach_img [請教] AV amp -> Power Amp 叫?線 bbbaba 2009-8-10 14:54 91788 dickyball 2009-8-11 00:22
attach_img [藍光播放機] SONY BDP S360 @ $17xx (水貨)  ...234 611323 2009-8-10 11:58 305800 dickyball 2009-8-11 00:15
attach_img [討論] 為左啖氣定左607 + Dali Lektor 6 系列 agree  ...23456..13 skhgc 2009-6-21 19:03 12125688 KING 2009-8-10 23:34
attach_img [AV擴音機] Onkyo- 707up-scale 去1080p  ...2 bbb 2009-8-9 19:12 103147 bosiu 2009-8-10 23:19
attach_img [請教] AMP 的決擇  ...2 catleung 2009-8-10 17:14 132561 catleung 2009-8-10 23:03
attach_img [投影機/幕] 團購 Ortofon 3900 Silver 電源線 ....  ...23456 simon 2009-8-5 18:18 509447 maner394 2009-8-10 22:44
attach_img [討論] 8月8日 風行呈獻 Hello! Teresa Carpio 杜麗莎新碟簽唱會報導By Roy  ...2 Roy 2009-8-10 21:40 142652 johnny1 2009-8-10 22:34
attach_img [討論] 220v and 230v-240v的分別  ...2 raymond430 2009-8-4 20:20 164920 ay123 2009-8-10 22:19
attach_img [投影機/幕] TV天線分線器  ...2 原明 2009-8-10 00:13 114756 原明 2009-8-10 21:23
attach_img [討論] 8月7日 蔡琴2009全新專輯[愛像一首歌] 試聽會+簽名會報導By Roy  ...23 Roy 2009-8-10 01:06 214172 Roy 2009-8-10 21:21
attach_img [討論] 【視聽展版友分享】... 小小報告 digest agree  ...23456..8 ckman0302 2009-8-8 00:53 7214754 hon11016 2009-8-10 21:14
投票 attach_img [顯示器] Sharp v.s. Panasonic (32" Full HD LCD TV) Tomotoshi 2009-8-4 22:57 93387 鐵心心 2009-8-10 20:28
attach_img [喇叭組合] 想買後置! 幫幫手  ...2 masterpig 2009-8-9 23:17 113111 masterpig 2009-8-10 16:11
attach_img [討論] Marantz 新Amp spadeace 2009-8-10 14:06 61909 yazhou 康師父 2009-8-10 15:45
attach_img 買D! attachment jackeyz 2009-8-10 15:20 01159 jackeyz 2009-8-10 15:20
attach_img [AV擴音機] Pioneer-VSX-919AH-K randyma 2009-8-10 14:09 31702 611323 2009-8-10 14:36
attach_img [重低音] 有大買大的迷思 digest agree  ...234 alzard 2009-8-7 20:11 379478 Raymond仔 2009-8-10 14:02
attach_img [討論] 今朝的小小收穫  ...2 xx666hk 2009-8-9 13:50 183485 aberdeenhk 2009-8-10 13:42
attach_img [請教] 可能是白小...不過講 一下.. yanfree 2009-8-9 22:35 61873 aberdeenhk 2009-8-10 13:40
attach_img [討論] 再次踏上線王之家 agree  ...23456 maner394 2009-8-9 11:34 5610116 maner394 2009-8-10 13:40
attach_img [高清播放器] NEW WDTV 2 (加咗spec.)  ...23 yksc668 2009-8-9 01:13 216077 wildwolf007 2009-8-10 13:27
attach_img [請教] 幫朋友問:$5000可以買amp同5.1嗎? Ken704 2009-8-10 01:40 61993 jermery 2009-8-10 13:17
attach_img [請教] TV聲效經AMP出  ...23 thaddeusma 2009-8-9 21:04 223793 kan 2009-8-10 12:45
attach_img [重低音] 請教MK SB-12超低音  ...23 aberdeenhk 2009-8-8 01:47 247192 8-Man 2009-8-10 11:48
attach_img [請教] 超新手入門買機問題,請指教 tomohiro 2009-8-10 02:45 11164 rlwk2009 2009-8-10 08:10
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊