設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [AV擴音機] 請各位師兄幫忙 ken2000 2009-8-14 20:11 61445 raymondcch 2009-8-15 01:25
attach_img [討論] Sound From Heaven cable faith 2009-8-14 23:49 35647 hklin 2009-8-15 00:20
attach_img [請教] S-HIVI CAST yanfree 2009-8-14 19:21 81598 dickyball 2009-8-15 00:13
attach_img [AV擴音機] 要有pre-out o既 AV Amp: 665, 2310, LX51  ...2 syeah 2009-8-11 14:54 133211 syeah 2009-8-14 23:50
attach_img [投影機/幕] VooDoo個IEC轉8字插 manbbb 2009-8-13 00:38 82032 manbbb 2009-8-14 23:37
attach_img [投影機/幕] 忍唔住買多條 SAEC SH-1010 - 1.8M agree  ...234 kingyan 2009-8-14 14:50 335798 alzard 2009-8-14 23:36
attach_img [請教] 有無靚線買? mcdull22 2009-8-14 21:31 51527 rlwk2009 2009-8-14 23:33
attach_img [討論] Acrolink 4030 + 古河銠白  ...23 火機 2009-8-13 11:21 268927 haha161 2009-8-14 23:20
attach_img [AV擴音機] 買 amp 過程分享 ^.^  ...23 yuppi 2009-8-12 11:19 284728 yuppi 2009-8-14 23:18
attach_img [討論] post 76 icon show ming226 2009-8-14 09:28 61498 小瑟 2009-8-14 23:02
attach_img [高清播放器] Sony HW VS AE3000 commail 2009-8-14 22:52 01273 commail 2009-8-14 22:52
attach_img [討論] 有冇人睇過OPTOMA HD2000呀 facelee 2009-8-14 16:29 62604 DonDon 2009-8-14 20:54
attach_img [顯示器] sony x5500 (轉載) agree king66105 2009-8-14 10:30 11727 Jwong 2009-8-14 18:26
attach_img [討論] 忍無可忍  ...234 阿定 2009-8-14 00:35 344743 joe226 2009-8-14 17:32
attach_img [討論] 一家五口相  ...2345 slac 2009-8-5 00:06 498487 johnny1 2009-8-14 16:40
attach_img [喇叭組合] 請問膽機和av amp 點先可以同一對喇叭出聲~?  ...23 keung007hk 2009-8-13 16:00 254914 keung007hk 2009-8-14 16:08
attach_img [顯示器] Sony Bravia X 系 LCD TV 終極價  ...23 名偵探柯南 2009-8-12 09:44 225365 dweqte 2009-8-14 15:10
attach_img [投影機/幕] 有蛇走入屋  ...23 hintel 2009-8-13 19:36 274903 myminihifi 2009-8-14 15:01
attach_img [喇叭組合] 急到賴!要買Front Height喇叭,邊度可以買到Klipsch Quintet™ III faigoal 2009-8-14 02:00 82360 skhgc 2009-8-14 14:51
attach_img [請教] SVS PC12nsd  ...2 yonnie2 2009-8-13 08:39 143937 sayye@h 2009-8-14 11:06
attach_img [請教] 新手救幫手買機 altezza1386 2009-8-14 09:33 81610 阿定 2009-8-14 10:41
attach_img [請教] 想 diy 條 pc 比 subwoofer 用  ...23 kingleecm 2009-8-13 19:25 214092 Einstein 2009-8-14 09:50
attach_img [請教] 中置怪問題 googleli 2009-8-14 00:08 31291 IDM 2009-8-14 03:54
attach_img [投影機/幕] 叉插駁喇叭線要落悍, 應該落o羊悍?  ...23 bugigi 2009-8-12 23:23 235446 hklin 2009-8-14 01:30
attach_img [重低音] 十仔拍邊問題  ...234 JackynJenny 2009-8-2 14:10 3110102 skhgc 2009-8-13 23:41
attach_img [喇叭組合] KEF C3 or micropod  ...2 sim1983 2009-8-10 13:51 124010 sim1983 2009-8-13 23:34
attach_img [AV擴音機] onkyo sr707+mtv3000 播dts 問題 ronan 2009-8-13 23:28 01085 ronan 2009-8-13 23:28
attach_img [討論] 今日忍唔住手買釘腳(加新相更新 13/8)  ...23 ktommy 2009-8-12 23:00 295466 skhgc 2009-8-13 22:50
attach_img [AV擴音機] Onkyo 新系列 ? alexn 2009-8-13 14:36 11486 percyk52 2009-8-13 22:41
attach_img [AV擴音機] 求救:yamaha 點set Bi-amp? PMC77929 2009-8-11 03:32 72130 chanfai 2009-8-13 22:27
attach_img [重低音] 不能正向皇帝位,十仔單原可以向右(客廳)還是向後(牆)好D呢? gurahamu 2009-8-12 22:36 82439 gurahamu 2009-8-13 22:25
attach_img [AV擴音機] 外國消息 - 三部 Onkyo 高級擴音機 XPR 2009-8-13 14:27 72289 heero503 2009-8-13 22:20
attach_img [請教] SUBWOOFER新手問題, 請各位師兄多多指教!!!!! googleli 2009-8-13 14:26 71874 teddyc1010 2009-8-13 21:56
attach_img [藍光播放機] 今日打算入23FD  ...2 heero503 2009-8-13 11:49 133023 namelost 2009-8-13 21:46
attach_img [請教] 萬能遙控器推介  ...23 李雲迪 2009-8-11 22:20 215178 hklin 2009-8-13 20:44
attach_img [投影機/幕] 神其效果 ... (轉載) tomboy 2009-8-13 04:59 82198 tomboy 2009-8-13 20:18
attach_img [討論] 機頂盒駁AMP問題  ...2 faith 2009-8-13 09:26 183564 depeche_lam 2009-8-13 18:55
attach_img [喇叭組合] 座地前置  ...2 spadeace 2009-8-13 01:04 194386 狐滴hp2210 2009-8-13 18:32
attach_img [討論] 8月9日 鮑比達誠獻陳潔麗與羅藍亞新碟簽唱會Photo By Roy  ...2 Roy 2009-8-12 22:23 193714 KENTS 2009-8-13 17:59
attach_img [請教] Panasonic BD 30和Pioneer VSX-LX51 能否換電源線, 謝謝  ...2 googleli 2009-7-21 11:25 143501 daken 2009-8-13 17:18
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊