設為首頁fbYouTubeWhatsapp頻道IG

Post76.hk

搜索
更多

本版精華


AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
AV 擴音機自家調聲設定秘訣分享 (二) - 家中喇叭擺位設定...
家中喇叭 (包括超低音) 擺位設定心得 明白到每個家庭
a110
a110
請問一下 點解隔離喇叭過數目一時有一時冇
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
有關4800 pre out 天花6 聲道問題
已經set咗 height 2 sp 做pre out ,做測試嘅時候11聲
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
X8500H 無故不停自動顯示option 畫面不停閃爍出現
你好,威廉Sir X8500H 前日開始開機一陣間後無故不停
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
SOULNOTE A-1 五月優惠套餐🤩
日本 Soulnote A-1 合併式擴音機,套餐優惠價 $18,9
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
Aura VA 40 Rebirth 五月優惠套餐🤩
英國 Aura VA 40 Rebirth 合併式擴音機,套餐優惠價
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
Amphion + Tributaries Cable 五月優惠組合🤩
套餐優惠價 $16,800,只限2對 ✦ 芬蘭 Amphion Hel
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
五月 Bryston + Magnepan 優惠套餐🤩
✦ 加拿大 Bryston Bi-200 合併機(原價 $69,800)
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
☆芬蘭Amphion 「無源喇叭 - 產品分享及討論」
從內到外,不論男女都一定會喜歡! 芬蘭品牌”Amphion
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
請教Denon A1H Subwoofer XLR Assign
威廉Sir 請問如果我張A1H Subwoofer XLR 123 改做 左
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
Focal ARIA EVO X 系列 3 月限量優惠套餐
✦ 超筍入手極靚聲喇叭 3月限定 ✦ ?? 法國 Focal
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
購買任何 NAD C 系列產品即享雙倍點數回贈 ?
買 ?? NAD,今個月著數 double ?‼️ 購買任何 NAD
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
招募 Kordz PRS Cat6A 網絡線測試人員!
最近我哋雅詠音響引入咗超高性價比嘅澳洲線材牌子 Kor
A1H 音量問題
A1H 音量問題
威廉Sir, 請問A1H 音量開到幾大會造成失真?我用正數
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
【全新】雅詠網店會員點數換領贈品專區
喺雅詠網店(https://www.aria-audio.com)每次購物
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
Denon X4800 用 PS5 出唔到 IMAX•DTS…
想請教威廉Sir及各位師兄, 小弟啱啱入坑玩AV amp感覺
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
☆美國Tributaries 「音響線材 - 分享及討論」
美國Tributaries用家和有興趣的朋友! 一齊
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
Denon X4800H - 7.1 Ch Bi-Amp 問題
本身系統設置係5.1.2 , 近來想將前置喇叭玩 Bi-Amp 所
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
出事啦! 換咗新電腦MultEQ-X嗰licence冇咗呀~
威廉sir及各位post76嘅網友,小弟喺24年2月購買咗Mult
新買a1h出事
新買a1h出事
換兩部都咁 有沒方法解決? 第一部 9月6送, 第二部今
作者 回復/查看 最後發表
attach_img [AV擴音機] Onkyo Amp 駁光纖問題 jo_ckh 2009-8-19 13:25 21454 jo_ckh 2009-8-19 19:43
attach_img [討論] 睇同一段片 Pan記G10有d窒 Samsung 650 就好順  ...234 syeah 2009-7-21 23:13 386163 kan 2009-8-19 18:37
attach_img [討論] 八月份 post76 活動預告 ...  ...23 wil-wil 2009-8-1 13:48 285010 sk236 2009-8-19 17:56
attach_img [請教] Panasonic TH-P42G10H yuenmichael 2009-8-6 01:49 71922 馬騮仔post76 2009-8-19 16:29
attach_img [AV擴音機] Onkyo 607 或同級  ...234 siudd 2009-8-17 12:16 317202 billy997 2009-8-19 16:15
attach_img [請教] Monster 1600 ($2,68x) + MTV5000D ($4,06x)  ...23 armanin 2009-7-14 10:57 204489 bnashi 2009-8-19 16:03
attach_img [請教] 想請教各位CHING danlam 2009-8-19 14:10 51472 danlam 2009-8-19 15:41
attach_img [藍光播放機] BD60  ...23 masterpig 2009-8-17 16:45 224850 馬騮仔post76 2009-8-19 15:38
attach_img [討論] 玩投影...hdmi 冇2出點解決  ...2 micma 2009-8-18 22:20 193844 josephm 2009-8-19 15:22
attach_img [顯示器] TH-P50V10H現已正式公開發售  ...23456 kf2960 2009-7-31 11:41 5916800 馬騮仔post76 2009-8-19 15:07
attach_img [討論] 睇完星期六嘅show  ...2 chhanthony 2009-8-19 10:10 193139 tuktuk 2009-8-19 13:48
attach_img [請教] 有冇玩BOSE AM10 III(5.1system)師兄 davidwh 2009-8-19 12:21 21692 davidwh 2009-8-19 13:08
attach_img [討論] 高清影音調校入門心得分享會 (給未夠權限參加之會員參考) wil-wil 2009-8-19 12:54 01297 wil-wil 2009-8-19 12:54
attach_img [AV擴音機] AV-amp output power 問題 spadeace 2009-8-19 11:23 61655 danny 2009-8-19 12:25
attach_img [討論] 不如大家玩下選舉 ... 如果買amp, speaker ... jermery 2009-8-19 12:15 0992 jermery 2009-8-19 12:15
attach_img [投影機/幕] 執到一扎  ...23 hklin 2009-8-18 17:11 284584 qq1122yq 2009-8-19 11:47
attach_img [重低音] 急 ! CHT-8Q & Mini-impact  ...2 MM622 2009-5-11 21:37 114453 DonDon 2009-8-19 11:46
attach_img [AV擴音機] 其實有乜大分別 depeche_lam 2009-8-19 10:11 51664 alexn 2009-8-19 11:00
attach_img [喇叭組合] Audio Master EW18 一問 PF1922 2009-8-19 10:28 01989 PF1922 2009-8-19 10:28
attach_img [AV擴音機] 有冇人知 Pioneer SC LX52 幾時在香港推出?  ...23456 sammer425 2009-8-12 19:17 5610171 micma 2009-8-19 01:22
attach_img [討論] 各位P記TV ching 請留意 cc2008 2009-8-18 23:39 41284 hkboy 2009-8-19 00:24
attach_img [投影機/幕] acrolink 4023 waikin 2009-8-18 23:48 11554 iceberg99 2009-8-18 23:55
attach_img [喇叭組合] 底能一問..  ...2 Gio 2009-8-18 15:09 123086 maner394 2009-8-18 22:48
attach_img [請教] 電箱拉線  ...23 tuktuk 2009-8-16 10:43 225656 skhgc 2009-8-18 19:53
attach_img [請教] Pioneer500A或500M Plasma分別?  ...2 Jwong 2009-8-18 00:02 173457 bugigi 2009-8-18 19:40
attach_img [重低音] SVS SUBWOOFER 代理 8-Man 2009-8-18 16:26 12156 sinyick 2009-8-18 19:20
attach_img [請教] 點先為之一隻易推嘅喇叭 ?  ...2 alexn 2009-8-17 14:42 183982 janleung9035 2009-8-18 18:46
attach_img [請教] 新手選AMP  ...234 rikioh 2009-8-17 15:51 324734 janleung9035 2009-8-18 18:34
attach_img [投影機/幕] 解毒失敗  ...234 stm 2009-8-17 00:04 335577 Raymond仔 2009-8-18 17:34
attach_img [顯示器] 新力電視虧損大延後新產品 minger 2009-8-18 16:34 41497 呀牛 2009-8-18 17:11
attach_img [重低音] M&K KX-12 Subwoofer 意見  ...23456..7 狐滴hp2210 2009-8-11 09:52 6820122 hintel 2009-8-18 16:50
attach_img [請教] BJC HDMI cable  ...2 qk1234 2009-8-17 12:26 173207 daken 2009-8-18 16:15
attach_img [請教] 超級新仔新居要買嘢  ...23 ming226 2009-7-13 14:00 297639 ming226 2009-8-18 14:37
attach_img [喇叭組合] 有冇人用過Bose 33wer 中置 davidwh 2009-8-18 12:13 12526 dweqte 2009-8-18 13:12
attach_img [請教] 請教onkyo 707 用家問題 hkboy 2009-8-11 22:00 61580 hkboy 2009-8-18 12:37
attach_img [顯示器] Sony X300 LCD setting rolex321 2009-8-17 10:56 71828 rolex321 2009-8-18 11:43
attach_img [請教] Master Volume and Channel Level rolex321 2009-8-18 09:32 21278 rolex321 2009-8-18 09:47
attach_img [請教] HTPC 出聲問題... DANNY839 2009-8-17 13:45 61169 DANNY839 2009-8-18 01:39
attach_img [請教] 小弟新手, 有事請教各位師兄  ...234 monkeycheng 2009-6-23 00:22 315948 PF1922 2009-8-18 01:17
attach_img [投影機/幕] 給中置的禮物 ~ SFH New President X  ...23 mankoo米高 2009-4-5 23:00 299670 maner394 2009-8-18 00:59
下一頁 »

快速發帖

還可輸入 80 個字符
您需要登錄後才可以發帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
返回頂部 返回版塊